archanios Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nope, var temmelig lenge før kampen på OT. Benitez var irritert over at Liverpool tapte poeng i kampar som dei burde vinne, men traff fram United-kampen på Anfield, som ein der det var greit at ein ikkje fikk med poeng Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det tviler jeg nok på, du. For på Anfield ville det vært langt ifra ufortjent om vi tok med oss poeng. På Old Trafford, derimot. Du kan jo lese hva Rafa sa om Anfield-kampen selv: Manageren følte at det ikke var stor forskjell på de to lagene i dag. - Vi skapte ikke så mange sjanser, men det gjorde ikke de heller. I første omgang skapte vi to gode sjanser, som vi ikke tok vare på. De skapte en sjanse som de gjorde mål på. Vi gjorde en feil på deres mål. Vi må ta bedre vare på sjansene våre. Hadde vi klart det, ville vi ha vært i en bedre posisjon, slår han fast. - Forskjellen på lagene var at de var mer effektive. I andre omgang var de mer kompakte, og jobbet hardt i forsvar, samtidig som de prøvde seg på kontringer. I andre omgang hadde vi to eller tre sjanser. Når du spiller mot United vet du at du ikke vil klare å skape så mange sjanser. Vi klarte ikke å ta vare på cornerne våre, og vant heller ikke andreballene etter slike situasjoner. Vi visste vi behøvde å vinne denne kampen om vi ville komme nærmere dem. Men det er fortsatt mye igjen av sesongen, så vi må bare fortsette med hevet hode. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=13...mp;parentzone=0 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 ting som tyder på at riise , crouch og pennant forsvinner til neste Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nope, var temmelig lenge før kampen på OT. Benitez var irritert over at Liverpool tapte poeng i kampar som dei burde vinne, men traff fram United-kampen på Anfield, som ein der det var greit at ein ikkje fikk med poeng Jeg tror nesten jeg aldri har sett Benitez smile. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Utrolig å tenke på hvor nær vi faktisk er å utfordre om vi bare begynner å slå United i disse oppgjørene. Folk snakker om at vi spiller for mange uavgjort, men hovedproblemet er at vi ikke slår topplagene i ligasammenheng ofte nok. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Utrolig å tenke på hvor nær vi faktisk er å utfordre om vi bare begynner å slå United i disse oppgjørene. Folk snakker om at vi spiller for mange uavgjort, men hovedproblemet er at vi ikke slår topplagene i ligasammenheng ofte nok. Enig Endret 5. mai 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
mintman Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 ting som tyder på at riise , crouch og pennant forsvinner til neste Helt greit for meg. Den eneste jeg er usikker på er Pennant, men han er for ustabil og kan ofres for en spiller som kan gå rett inn på laget. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) ting som tyder på at riise , crouch og pennant forsvinner til neste Helt greit for meg. Den eneste jeg er usikker på er Pennant, men han er for ustabil og kan ofres for en spiller som kan gå rett inn på laget. Han er jo veldig god spiller da og hverfall teknisk, men han er vært litt ustabil ja og det har nok vært på grunn av han har vært skadet... Endret 5. mai 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Synes det blir feil å selge Pennant, med mindre vi får en veldig god pris for han. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Pennant kommer nok tilbake sterkere neste år. Men hvis han ikke klarer å holde seg skadefri kan han jo lett erstattes i sommer, så det ville ikke forundre meg om han forsvinner. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ikke Pennant, vi trenge noen som kan legge innlegg fra høyrekanten. Men Riise og Crouch er np Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nope, var temmelig lenge før kampen på OT. Benitez var irritert over at Liverpool tapte poeng i kampar som dei burde vinne, men traff fram United-kampen på Anfield, som ein der det var greit at ein ikkje fikk med poeng Jeg tror nesten jeg aldri har sett Benitez smile. Joda, men sjeldent på sidelinjen. Alltid 100% fokusert Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 En kamp igjen før årets sesong er ferdig. Forventer at 1-3 spillere blir presentert som klare, før EM. Forventer også at Benitez og Co åpner sjekkheftet vist en spiller storimponerer i EM. Ser vi på situasjonen i La Liga så har vi jo mange klubber som har totalt underprestert. Zaraogza har jo stjerner som Milito og Aimar. Valencia er jo flokket med spillere som kan snappes opp om de rykker ned. Uansett er nok sinnsykt mange der missfornøgde. Sier ikke neitakk til Joaquin / Silva / Villa / Banega på billigsalg. Tror det blir en sinnsykt spennende sommer, der vi er linket til like mange spillere som Tottenham. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Banega er ganske lik i spillestilen som Lucas da. Tror nok ikke Rafa henter han til Anfield ihvertfall. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Utrolig å tenke på hvor nær vi faktisk er å utfordre om vi bare begynner å slå United i disse oppgjørene. Folk snakker om at vi spiller for mange uavgjort, men hovedproblemet er at vi ikke slår topplagene i ligasammenheng ofte nok. Kan ikke trekke frem enkeltkamper i ligasammenheng. Kanskje andre resultater ville vært annerledes om dere vant disse kampene, psykologi er rare greier. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 En kamp igjen før årets sesong er ferdig. Forventer at 1-3 spillere blir presentert som klare, før EM. Forventer også at Benitez og Co åpner sjekkheftet vist en spiller storimponerer i EM. Ser vi på situasjonen i La Liga så har vi jo mange klubber som har totalt underprestert. Zaraogza har jo stjerner som Milito og Aimar. Valencia er jo flokket med spillere som kan snappes opp om de rykker ned. Uansett er nok sinnsykt mange der missfornøgde. Sier ikke neitakk til Joaquin / Silva / Villa / Banega på billigsalg. Tror det blir en sinnsykt spennende sommer, der vi er linket til like mange spillere som Tottenham. Ville ikke takket nei til noen av de spillerne. Men vi har en forholdsvis sterk sentral midtbane. Men Joaquin, Silva og/eller Villa ville vært supert Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Utrolig å tenke på hvor nær vi faktisk er å utfordre om vi bare begynner å slå United i disse oppgjørene. Folk snakker om at vi spiller for mange uavgjort, men hovedproblemet er at vi ikke slår topplagene i ligasammenheng ofte nok. Kan ikke trekke frem enkeltkamper i ligasammenheng. Kanskje andre resultater ville vært annerledes om dere vant disse kampene, psykologi er rare greier. Først begynner vi med bånnlaga, de SKAL vi slå, vis vi vil være enda høyere oppe enn 4.plassen, så kan man snakke om å slå Man utd, arsenal og chelsea. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 En kamp igjen før årets sesong er ferdig. Forventer at 1-3 spillere blir presentert som klare, før EM. Forventer også at Benitez og Co åpner sjekkheftet vist en spiller storimponerer i EM. Ser vi på situasjonen i La Liga så har vi jo mange klubber som har totalt underprestert. Zaraogza har jo stjerner som Milito og Aimar. Valencia er jo flokket med spillere som kan snappes opp om de rykker ned. Uansett er nok sinnsykt mange der missfornøgde. Sier ikke neitakk til Joaquin / Silva / Villa / Banega på billigsalg. Tror det blir en sinnsykt spennende sommer, der vi er linket til like mange spillere som Tottenham. Ville ikke takket nei til noen av de spillerne. Men vi har en forholdsvis sterk sentral midtbane. Men Joaquin, Silva og/eller Villa ville vært supert + Vicente. Mange klasse spillere hos Valencia som gjør det elendig ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg er ikke helt sikker på om vi bør handle spillere på bakgrunn av god prestasjon i EM. Vi har gått på en smell i lignende situasjoner før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Are we talking this guy?! Sure we are Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå