F.torres Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 nei men united taper mot lfc og spiller uavgjort mot chealsea også taper de mot reading og da er ike chealsea,liverpool langt bak Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Både Chelsea og United må kollapse, å med tanke på at United og Chelsea er de to lagene som besitter mest rutine har jeg mine tvil om at dette skjer. *FORPULTE rette program! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Vel, nå har jo Chelsea bevist at de ikke er spesielt stabile når de mister noen av nøkkelspillerne sine og har ikke vært sånn veldig gode i det siste. Liverpool er (som i fjor) formlaget på øya for tida, og som Hewitt sier skal det ikke så mye til. Tror nok ikke vi har sjangs på 1.plassen, men 2.plassen derimot, den er i sikte.. Det er synd Pool har sånne dårlige sesongstarter, for ellers hadde vi vært helt oppe på toppen.. Endret 21. januar 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 nei men united taper mot lfc og spiller uavgjort mot chealsea også taper de mot reading og da er ike chealsea,liverpool langt bak 7770296[/snapback] Den kampen er vel ikke spilt ennå, er den vel? Det å si at United taper blir for dumt, dette er vel ikke VGD, er det vel? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 nei men united taper mot lfc og spiller uavgjort mot chealsea også taper de mot reading og da er ike chealsea,liverpool langt bak 7770296[/snapback] United taper nok ikke mange flere kamper denne sesongen er jeg redd. De taper forhåpentligvis mot Liverpool, men det har de fortsatt råd til. Verre er det med Chelsea. De kommer til nok til å slite enda litt til, og da smetter både Liverpool og Arsenal forbi. Kanskje Chelsea til og med må slite med å sikre seg 4. plassen. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg vil bare dedikere denne posten til Benitez som etter 100 kamper PL har skaffet oss like mange seire som Shanklys første hundre kamper. Sterkt gjort! Rafa er rett mann for å skaffe oss en PL pokal og jeg ser lyst på å kapre den allerede denne sesongen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Rafa er rett mann for å skaffe oss en PL pokal og jeg ser lyst på å kapre den allerede denne sesongen. 7770328[/snapback] Jeg både håper og tror dette vil skje, var jo ikke dumt resultat mellom Arsenal og Man Utd hvis vi tenker på muligheter for seriegull. Likevell skal det aller meste klaffe om dette skal skje, men vi er optimister, er vi ikke? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Såklart, og vinner vi ikke i år, tar vi selfølgelig tittelen neste år Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Tror det er litt for mange som tror dem kan ta seriegull nå. Først var det Arsenal, og så starter dere også.. også har vi jo Chelsea da, som vet at dem vinner. Men vi United supporterne føler oss ikke så veldig sikre på gull selvom vi leder med 6 poeng.. lol Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Såklart, og vinner vi ikke i år, tar vi selfølgelig tittelen neste år 7770521[/snapback] Godt sagt Da er det bare å vente på første Man Utd supporter som skal syte fordi vi er optimistiske da Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Vi har aldri gitt opp noen sesong, så hvorfor skal dere? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg synes det er like morsomt hver gang vi blir kritisert fordi vi er for optimistiske. Tror ikke noen LFC-supportere akkurat setter huset sitt på at vi vinner PL i år, men hvorfor skal vi gi opp før det er tapt? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det som er sikkert er at for at det skal skje må United gå på en smell Lenke til kommentar
iDude Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det som er sikkert er at for at det skal skje må United gå på en smell 7771675[/snapback] Det kan skje fort det, noen nøkkelspillere ute med skade så skrumper avstanden fort. Usedvanlig deilig helg Lenke til kommentar
Swome Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Grattis til Momo som fyller 22 år i dag. Absolutt en som har potensiale til å bli verdens beste defensive midtbanespiller. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Sant det, sant det.. Hvordan ligger det an med skaden hans? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Han har som mål å bli klar til begynnelsen av februar. Får håpe han er i form til Barca-kampene. Vi trenger en midtbanekriger for å ta ut Ronaldinho. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Han har som mål å bli klar til begynnelsen av februar. Får håpe han er i form til Barca-kampene. Vi trenger en midtbanekriger for å ta ut Ronaldinho. 7774274[/snapback] Vi trenger noe umenneskelig for å ta ut Ronaldinho :!: Endret 22. januar 2007 av anolop Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hehe, nå tok jeg turen på youtube for å finne en film som kunne vise hvor flink Momo er, så fant jeg denne; Håper det går bedre neste gang de måtes! Lenke til kommentar
OHell Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Han har som mål å bli klar til begynnelsen av februar. Får håpe han er i form til Barca-kampene. Vi trenger en midtbanekriger for å ta ut Ronaldinho. 7774274[/snapback] Vi trenger noe umenneskelig for å ta ut Ronaldinho :!: 7774330[/snapback] Nei, vi trenger Sissoko! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå