Jefe Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Tipper Riise stikker til Newcastle eller no. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg griner ikke hvertfall. Bra lag, men skulle likt å se Nemeth der også. Kanskje litt tidlig å kaste han utpå som enslig spiss mot City men. Håper han får sjansen i siste kampen da. Ja, jeg tror ikke vi skal kaste ham utpå som enslig spiss i de første kampene, mye press på seg da. Tror det lureste er å bruke ham sammen med fantastiske Torres på topp, slik at han ikke får så mye press på seg i starten, samtidig som han kan spille sammen med den beste og lære mye der. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Har kampen starta eller starter den senere? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 JAAAAAAAAAAAA TOORRRESSS INSUA MED ASSIST HERREGUD!!!!11 ... nei, den starter klokka 17. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ja, enig. Personalpolitikken i Liverpool virker temmelig uggen, sånn blir man ikke "verdens beste klubb". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 dagens teite pris går(again) til string-emil Kampen begynner klokken 5 ja. Vinner 1-0 eller2-1(my bet) Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 dagens teite pris går(again) til string-emil Er det en teit pris? Hvilken pris da? Synes du ikke en spiller som har vært i klubben i 7 år fortjener å få vite statusen sin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 jojo,men å slenge på verdens beste klubb sarkasmen var teit. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 JAAAAAAAAAAAA TOORRRESSS INSUA MED ASSIST HERREGUD!!!!11 ... nei, den starter klokka 17. Ditt jævla svin! Nå trodde jeg jeg hadde mista masse av kampen jeg, hjerta hoppa jo flere hakk.. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Samme her! Spesielt når jeg hadde ganske noja for at kampen hadde starta kl.5 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 My pleasure. Får håpe på en god start i de nye draktene nå da. Lykke til, nå setter jeg meg i godstolen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg skal faktisk også se Liverpool-kamp i dag. Håper dere klarer å underholde meg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Visste ikke ay Insua starter før nå jeg Håper Nemeth får en hel omgang Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) De nye draktene passer bra inn. Ser mer ut som en "Liverpool drakt", og ikke en random treningsskjorte fra Adidas(Selv om den forrige var ganske fin). edit: Keeperdrakten er utrolig fin (bortsett fra de røde dottene langs sida)! Endret 4. mai 2008 av vanquish Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Noen som har en update på første-omgang da? ..Ser ikke kampen. Endret 4. mai 2008 av sagberg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Noen som har en update på første-omgang da? ..Ser ikke kampen. ZZZzzzzzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Riktig det. Utrolig kjedelig omgang. Eneste spennende var Harts glimrende redning på skuddet til Gerrard. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Skulle tro at to lag som ikke har noe å spille for skulle kunne slippe seg litt mer løs og ha det moro... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Må si meg enig der, men Liverpool netter vel når klokken tiper 70-80. Torres Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ja, enig. Personalpolitikken i Liverpool virker temmelig uggen, sånn blir man ikke "verdens beste klubb". Rick Parry-fenomenet. Det samme skjedde med blant andre Gerrard og Mascherano. Helt latterlig spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå