Rexbatov Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Sier Dirk Kuyt på en rar måte også. Endret 4. mai 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 kuyt som i skaut. Det er faktisk riktig, hvis det er sånn han uttaler det Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Mener han sier Kaut, og det er visst riktig uttalt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Han endrer jo utale mellom hver gang han sier det. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Jeg sier "Dirk Kuit." eller "Dirk Køyt". Er det feil, eller er "Dirk Kaut" feil? Men som Hyrlen sier så blir det byttet på hver andre gang. Endret 4. mai 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg sier Kåiyt. Men det som irriterer meg mest er at ingen kan utale Queiroz på united, KEROSH FOR FAEN! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) "Det skyyytes og det skytes godt" "Drogbaa" Edit: Jeg sier også Kåiyt. Endret 4. mai 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg sier det rett. Det uttales Kaut. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ja, det er vel rett å si "Kaut" , Men jeg sier også "Kåiyt" , rett og slett fordi det høres mer normalt ut! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ja, varierer litt hva jeg sier.. Men Kaut er riktig. Var så nysjerrig at jeg spørte en nederlender jeg kjenner Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Var vel Alsaker som spurte Kuyt om hva som var den riktige uttalen, når han jobbet for C+. Det er "Kaut". Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 At Stokke uttaler Kuyt riktig, er sikkert bare flaks. Kommer aldri til å glemme "jimmi floyd hasselbank" Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Det blir Insua fra start i dag. Ingen Nemeth hverken på benk eller startellver. Laget: Reina Finnan - Carragher - Hyypiä - Insua Lucas - Mascherano Kuyt - Gerrard - Babel Torres Subs: Itandje, Voronin, Benayoun, Alonso, Skrtel Edit: Og vi spiller i de nye draktene våre for neste sesong for første gang i dag! Endret 4. mai 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nå kan i alle fall ikke folk klage over at vi stiller med b-preget lag. Bra at Insua får spille, trenger all den erfaringen han kan få. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nydelig lag. Og vi spiller i de nye draktene. Wonderful Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dette er vel også et sterkt signal om at Riise forsvinner til sommeren? Han har et år igjen av kontrakten, er ikke tilbudt noen ny kontrakt og er den eneste som ikke får spille på et ellers toppet lag i dag. At Rafa velger å prøve ut Insua sammen med et toppet lag, fremfor Riise som er eneste valg ellers på venstreback nå som Aurelio er skadet, ser jeg på som en bekreftelse p at Riise forsvinner i sommer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Syns det er uproft av Liverpool at de ikke har gitt beskjed til Riise om at han kan evt prate med andre klubber. Men ledelsen i Liverpool har vel andre ting å tenke på. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dette er vel også et sterkt signal om at Riise forsvinner til sommeren? Han har et år igjen av kontrakten, er ikke tilbudt noen ny kontrakt og er den eneste som ikke får spille på et ellers toppet lag i dag. At Rafa velger å prøve ut Insua sammen med et toppet lag, fremfor Riise som er eneste valg ellers på venstreback nå som Aurelio er skadet, ser jeg på som en bekreftelse p at Riise forsvinner i sommer. Jeg griner ikke hvertfall. Bra lag, men skulle likt å se Nemeth der også. Kanskje litt tidlig å kaste han utpå som enslig spiss mot City men. Håper han får sjansen i siste kampen da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Er mye uproft i ledelsen ho Liverpool nå for tiden. Tror Riise åker til spania jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå