Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

David Silva, og en back eller to hadde vært knall. En spiss kunne også vært noe, men hadde blitt for dyrt om vi skal ha en god en i tillegg til en klasseving. For vi trenger en klasseving. Insua opp på førstelaget og forhåpentligvis som førstevalg også. Nemeth som back-up på førstelaget, sammen med Crouch, Kuyt og Babel på spissplassen. Ettersom vi majoriteten av kampene sikkert spiller 4-2-3-1 vil det fungere med Torres som spiss alene, og de nevnte som back-up og partnere til Torres i kamper hvor vi spiller med to spisser.

 

Reina

Rafinha? - Skrtel - Agger - Insua

Mascherano - Alonso/Barry

Silva - Gerrard - Babel

Torres

Lenke til kommentar
David Silva, og en back eller to hadde vært knall. En spiss kunne også vært noe, men hadde blitt for dyrt om vi skal ha en god en i tillegg til en klasseving. For vi trenger en klasseving. Insua opp på førstelaget og forhåpentligvis som førstevalg også. Nemeth som back-up på førstelaget, sammen med Crouch, Kuyt og Babel på spissplassen. Ettersom vi majoriteten av kampene sikkert spiller 4-2-3-1 vil det fungere med Torres som spiss alene, og de nevnte som back-up og partnere til Torres i kamper hvor vi spiller med to spisser.

 

Reina

Rafinha? - Skrtel - Agger - Insua

Mascherano - Alonso/Barry

Silva - Gerrard - Babel

Torres

Dere er snart det nye arsenal med det laget der :), ser bra ut, men hvor er britene?

Lenke til kommentar
Barry og Gerrard er briter :p

 

Barry er jeg ganske sikker på spiller for aston villa og ikke liverpool, jeg tror heller ikke det kommer til å skje. Hvorfor gå til et dårligere lag :p

 

Nå er det jo også en brite på gunners i Walcott så da er dere jo like langt der også...

 

Med et par forsterkninger i sommer så kommer villa til å bli mye sterkere, de spiller også mye mer underholdene fotball enn det liverpool noen gang kommer til å gjøre.

 

Hvis de skal bli det nye Arsenal så må de jo dessuten begynne å spille underholdende fotball.

 

For å sitere en stor tenker, Michael Kelso: BURN!

Lenke til kommentar

Crouch £8M

Carson £9M

Aurelio £4M

Riise £6M

Det var noen heftige overslag. I mine øyne kan man dele samtlige tall med 2, da er man muligens nærmere sannheten.

 

Engelskmenn er dyre. Tror Riise går til Newcastle i sommer og når han har vært linket i vinter så har Newcastle vært villige til å legge £6M på bordet. Aurelio går sikkert for mindre.

Lenke til kommentar

Vi skal aldri bli noen ny Arsenal eller Villa. Vi er Liverpool og kun Liverpool.

 

Dere er snart det nye arsenal med det laget der :), ser bra ut, men hvor er britene?

Britene er der, men de er ikke gode nok for startellveren de fleste av dem. Gerrard er jo selvskreven, Carra vil nok også være mye involvert, men med to så gode og unge midtstoppere som vi har i Skrtel og Agger, så spørs det vel om de ikke vil prioriteres mer og mer sammen. Men samtidig vil det være vanskelig å sette ut Carragher. Ellers har vi jo Crouch og Pennant. Crouch vil neppe være noe mer enn en joker og innbytter hvis vi beholder ham. Pennant kan bli mer involvert, men det kommer også litt an på transfersommeren. Hvis vi kjøper en klasseving, for eksempel Silva som vi er linket til, så vil det nok bli den nye vingen og Babel som vil være førstevalgene vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Om dere skal selge Aurelio og riise, og bare kjøpe inn 1 spiller - hva skjer da med bredden i stallen?

 

Da må vi hente inn en ny venstreback og ta inn Insua på førstelaget. Eventuelt la enten Riise eller Aurelio bli. Aurelio blir sikkert, det håper jeg litt også, ettersom han er ganske god når han er skadefri.

Lenke til kommentar
Barry og Gerrard er briter :p

 

Barry er jeg ganske sikker på spiller for aston villa og ikke liverpool, jeg tror heller ikke det kommer til å skje. Hvorfor gå til et dårligere lag :p

 

Nå er det jo også en brite på gunners i Walcott så da er dere jo like langt der også...

 

Med et par forsterkninger i sommer så kommer villa til å bli mye sterkere, de spiller også mye mer underholdene fotball enn det liverpool noen gang kommer til å gjøre.

 

Hvis de skal bli det nye Arsenal så må de jo dessuten begynne å spille underholdende fotball.

 

For å sitere en stor tenker, Michael Kelso: BURN!

-Jada, vi vet hvilket lag du heier på

 

-HAha

Lenke til kommentar
*snip*

Noen som fortsatt er på fylla?

 

 

Skulle gjerne hatt et lag bestående av bare briter jeg, men gode briter er dyre. Man får som oftest like bra og bedre kvalitet fra andre land billigere. Kunne tenkt meg Barry jeg, men ikke på den sentrale midtbanen. Går jo rykter om at han kan bli tiltenkt en rolle på venstreback om han blir kjøpt. Håper dog Insua tar steget opp der som sagt.

 

Ser ut som Barca tar en liten opprydding, kommer kanskje noen interessante navn der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...