Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ouch, den var kjedelig. Ufattelig urutinert og dårlig av Hyypiä, hvorfor takler du der? Og det er ufattelig dårlig at laget stopper opp når de tror Anelka er i offside. Vi blir ikke felt av et godt Chelsea-lag, men vi blir felt av egne, personlige feil, og dét er hardt å svelge. Men jeg er fornøyd med at vi kjemper helt til slutt og at vi virkelig gir Chelsea kamp på Brua. Folk sa vi ville bli slaktet og ikke hadde sjangs på Stamford Bridge, men vi beviste dem feil. En Kopite gir aldri opp, og laget skal ha for at de aldri ga opp i dag. Så er det mange ting man kan lære av og må forbedre på bakgrunn av disse to kampene, men det får komme. Vi kommer sterkt tilbake. Gratulerer, Chelsea og Man Utd.

 

You'll Never Walk Alone

Lenke til kommentar

Ugg, ikke så ille kamp med tanke på at ett av målene til chelsea kunne vært blåst av for ofside og at de kunne vært en straffe. Men vi tar de neste år. Dette skal de ikke slippe unna med.

 

Kampen var vel tapt idet torres gikk ut også.

 

Over til united. Best dere tar de nå. Ellers å blir jeg faktisk sur på dere fordi dere taper :o Dere skal uansett ha lykke til mot guden cech, selv om han hadde ett uhell nå da.

Endret av Snesopp
Lenke til kommentar

Vel. 2 mål som skulle vært blåst av fra offside. Vi skulle hatt straffe da Kuyt blir sparka ned på 3 forsøk på 4 skritt. Nydelig mål av Babel som skulle kommet inn i første pause. Torres ut... Tja. Hadde vi bytta ut Alonso istedenfor så tror jeg vi kunne klart det.

 

Er jeg forbanna? JA! Syns jeg vi hadde fortjent en finale? JA! Men er Chelsea urettferdige finalister? Egentlig ikke. Men vi hadde bare uflaks.

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg føler med dere. Jeg skal ikke komme inn her å braute. Det kunne fort gått begge veier. At det var offside noen av gangene er jeg uenig i, men det kunne fort vært straffe til Hyypia.

 

Det var vår tur nå. Takk for en fantastisk spennende kamp!

To av målene til Chelsea var faktisk offside da...

Lenke til kommentar
2 av målene til Chelsea var offside og vi skulle hatt en straffe.

Ufortjent seier til Chelsea detta her, vi var best i dag :yes:

Vi var overhode ikke best idag, og det var ikke ufortjent seier, så der tok du så feil som det er mulig:)

 

Men det første målet var offside.

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg føler med dere. Jeg skal ikke komme inn her å braute. Det kunne fort gått begge veier. At det var offside noen av gangene er jeg uenig i, men det kunne fort vært straffe til Hyypia.

 

Det var vår tur nå. Takk for en fantastisk spennende kamp!

To av målene til Chelsea var faktisk offside da...

Ingen kommer til å bli enig om det.

Lenke til kommentar

Synd med dagens kamp, men stående applaus til LFC som fortsatte og nektet å gi opp. Selvfølgelig var Chelsea gode , men et mål som skulle vært offside og et straffespark som vi ble snytt for var det ikke lett for de røde. Nå håper jeg bare at United taper( ja faktisk) slik at jeg som eneste LFC fan i klassen slipper mobbingen. Men takk til Chelsea for en kjempekamp.

 

Vi kommer sterkere tilbake neste år i både Champions Leauge og PL

 

You'll Never Walk Alone

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...