Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Målet til Pennant var diggbart, synd Riise's kule fra 40 meter ikke gikk under tverrligger'n, akk så nære det var!

7762703[/snapback]

Riise skulle fått forbud mot å skyte, med Crouch og Kuyt på topp SKAL han slå innlegg. La Gerrard ta seg av skudd.

Uansett takker Liverpool, i morgen blir det 9 poeng ned! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SasaB, tror du må passe deg litt for å si sånt om andre. Og en ting til, "ser" du alltid kamper på vg live eller?

7762487[/snapback]

Jada, skal passe meg litt mere...

Ja, jeg "ser" dem på VG-Live... Noen bedre forslag?

7762737[/snapback]

Bare lurte jeg, siden du alltid quoter derfra etter kamper.. Og ja, jeg har et bedre forslag: Canal+ evt. Sky Sport evt. streame fra nettet..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Skjer med å bry seg så mye om hva SasaB gjør/ skriver?

ZZZ (no offense Sasa)

Fy faen så deilig. Har store problemer med å holde meg borte fra Chelsea-tråden nå. Surt å ikke se denne, hvis noen har link til målene blir jeg glad! :D

Så at Liverpool.no trakk frem Aurelio som en av de beste på banen, stemmer dette? Hvem andre hadde en veldig god dag på jobb?

Lenke til kommentar

Ja, da har også jeg fått sett kampen, etter at jeg utrolig nok greide å skjerme meg fra resultatet. :p Herlig kamp, full kontroll og Chelsea var ikke mye frempå. To nydelige mål også - henholdsvis godt samarbeid og en nydelig soloprestasjon av Pennant. Jeg er glad!

Lenke til kommentar
Gøy å se Man Utd gikk på en smell nå nettopp... Dette gjør ligaen "litt" mer spennende :)  Det er ikke mange poengene opp til gull nå :w00t:

Liverpool - Manchester United

Anfield Road

03/03-2007

:dribble:

7769915[/snapback]

Ja, jeg vet. Helt deilig følelse, skjelver av lykke... ManU tapte, og Liverpool cruiser videre... 11 poeng til gull, G-U-L-L...

Men tviler egentlig... ManU har et stort forsprang på oss...

Lenke til kommentar

Jeg tviler også, men husk at 11 poeng er ikke er stort mer enn 2 tap + 1 uavgjort, samt tap i innbyrdes oppgjør, så er det ett poeng igjen ... Kommer de to tapene, så kommer frykten snikende. Men Man U må få en formsvikt, og vi må opprettholde formen vår, og det ville vært en liten sensasjon om Man U. tapte 1. plassen. Litt spennende blir det i det minste.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

11 poeng er faktisk mye, og det skal enormt mye til at United kollapser, for det er nettopp dét de må gjøre, dersom ikke Chelsea skal ta gullet! Liverpool er nevnte 11 poeng bak. Jeg tviler meget sterkt på at United kommer til å rote det til for seg selv, til det har laget for mye rutine!

Ting kunne ha vært verre, Chelsea kunne ha vunnet i går, og brått vært bare tre poeng bak, noe de ikke er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...