Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, skjønner ikke hvorfor benayoun er på banen egentlig :confused: er jo bare halvtime igjen nå, og to defensive midtbanespiller på banen og benayoun, og bare en spiss.

 

målet var jo riise sin feil , han har jo ikke hørt om markering i det hele tatt

 

synes det var mer hyppia sin feil jeg, utrolig lat når han prøver å stoppe kalou sitt skudd...

Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke hva som skjer med meg, før kampen så var jeg sikker på at jeg ville at vi skulle møte chelsea i finalen siden jeg hater pool, men når torres scorte der ble jeg faktisk glad. har bare lyst å se en spennende kamp med ekstraomganger nå :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
ja, skjønner ikke hvorfor benayoun er på banen egentlig :confused: er jo bare halvtime igjen nå, og to defensive midtbanespiller på banen og benayoun, og bare en spiss.

 

målet var jo riise sin feil , han har jo ikke hørt om markering i det hele tatt

 

synes det var mer hyppia sin feil jeg, utrolig lat når han prøver å stoppe kalou sitt skudd...

 

du skriver hyypia :p , hyypia er beste stopperen vi har , scorer gjør han også nå å da , synd han begynner og da på åra og mister hurtighet men han holder 1 eller 2 sesonger til

Lenke til kommentar
Faen håper dere tar Chel$ki

 

jeg og nå egentlig :confused: jaja, tror følelsene mine for drogba ble litt for sterke for at jeg kan ville at chelsea skal vinne en kamp

 

Isj, Jeg er redd for Malouda :/

 

Vil se Babel nå!

 

hvem skal ut da? benayoun etter han gjør viktigste tingen for pool i hele kampen? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...