slettet_konto Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 ok ok men hvor er babel? hvis det ikke kommer endringer snart blir det tap Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 målet var jo riise sin feil , han har jo ikke hørt om markering i det hele tatt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 ja, skjønner ikke hvorfor benayoun er på banen egentlig er jo bare halvtime igjen nå, og to defensive midtbanespiller på banen og benayoun, og bare en spiss. målet var jo riise sin feil , han har jo ikke hørt om markering i det hele tatt synes det var mer hyppia sin feil jeg, utrolig lat når han prøver å stoppe kalou sitt skudd... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Fucking nice Øl over hele sofan her Endret 30. april 2008 av Snesopp Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) MÅL! torres! faen, jeg bør henge meg for det ja sa om benayoun! EDIT: men jeg vet at ALLE pool supportere her ville at benyoun skulle ut og at babel skulle inn da Endret 30. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Anonym så og si hele kamen , så kommer han der hehe .. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Så var det kamp igjen. Gratulerer. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Imponerende av Benayoun! Skulle det bli straffespark konkuranse, la for guds skyld ikke Riise skyte Endret 30. april 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) jeg skjønner ikke hva som skjer med meg, før kampen så var jeg sikker på at jeg ville at vi skulle møte chelsea i finalen siden jeg hater pool, men når torres scorte der ble jeg faktisk glad. har bare lyst å se en spennende kamp med ekstraomganger nå Endret 30. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 ja, skjønner ikke hvorfor benayoun er på banen egentlig er jo bare halvtime igjen nå, og to defensive midtbanespiller på banen og benayoun, og bare en spiss. målet var jo riise sin feil , han har jo ikke hørt om markering i det hele tatt synes det var mer hyppia sin feil jeg, utrolig lat når han prøver å stoppe kalou sitt skudd... du skriver hyypia , hyypia er beste stopperen vi har , scorer gjør han også nå å da , synd han begynner og da på åra og mister hurtighet men han holder 1 eller 2 sesonger til Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Faen håper dere tar Chel$ki Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Isj, Jeg er redd for Malouda :/ Vil se Babel nå! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Faen håper dere tar Chel$ki jeg og nå egentlig jaja, tror følelsene mine for drogba ble litt for sterke for at jeg kan ville at chelsea skal vinne en kamp Isj, Jeg er redd for Malouda :/ Vil se Babel nå! hvem skal ut da? benayoun etter han gjør viktigste tingen for pool i hele kampen? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kom igjen nå da Tai n babel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå