tc47 Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 OFFSIDE! herregud, veldig synd for pool, hater dårlige linjedommere.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Er bare 1 mål som skal til Er egentlig ikke engstelig, er sånn jeg er vandt med å se Liverpool i første omganger. De ligger lavt og forsvarer seg, så kommer de i 2.omgang. Men da må Liverpool sette de sjansene de får, og Torres må ha mer hjelp på topp Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Herregud så ødelagt jeg er. Dårlig førsteomgang, regner med å få sett Babel temmelig kjapt. At Chelsea har scorer endrer igrunn ikke en dritt, siden vi uansett trenger ett mål. Forøvrig veldig synd at Skrtel ble skadet. Fører til at det blir skumlere å stå høyt med backrekka. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Såg no på slutten at det var en på chelsea benken som blei "pusha" over ende av en liverpool spiller..... Hva skjedde og hvem ble pushet? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Utrolig kjipt at Skrtel måtte ut, der mistet vi både en god spiller og også et bytte som kunne blitt brukt offensivt. Kjipt. Kjipt var det også at Chelsea får godkjent et feilaktig mål. Men ingenting å gjøre med det. Vi trenger fortsatt bare et mål, men vi må løfte oss da. Ligger altfor lavt, og Chelsea får gjøre stort sett hva de vil. Det er VI som må score. Inn med Babel for Benayoun fort! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Såg no på slutten at det var en på chelsea benken som blei "pusha" over ende av en liverpool spiller..... Hva skjedde og hvem ble pushet? Grant(trur jeg) som ble dyttet ned, Gerrard hadde litt for stor fart og klarte ikke stoppe. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hoho, liverpool mastercard du. Synd at en offside ender i mål. Men vi kan vel ikke ha dommerene med oss i alle kampene som noen sier ^^ Tipper jeg kommer til å stå 30 cm fra skjermen og hoppe som gal rundt 85 min hvis vi ikke får ett mål. Endret 30. april 2008 av Snesopp Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Jeg setter spørsmålstegn ved viljen og taktikken deres. 1. Hvorfor 2 defensive midtbanespillere når dere må ha mål? 2. Hvorfor slå langt på Torres? Målet var forresten greit i min bok, Hypia står 10 cm bak Carragher og er akkurat på linje med Kalou. Og forresten, er egentlig Masche på banen i kveld??? Endret 30. april 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Hva er dette med at dere trenger 1 mål forresten? Det må jo scores minst 2 mål til for å avgjøre kampen... Vel det er vel ikke helt riktig. DERE må score minst 2 mål for å avgjøre kampen. Overtid avgjør ingenting. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Vil se Babel i andre omgang. Kan gjerne bytte inn Pennant også senere i omgangen. Gjerne mot Alonso. YNWA Endret 30. april 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Ekstratid avgjør ingenting nei, men vi trenger et mål til for å fy en ny mulighet, for å si det på den måten da. I ekstraomganger og straffesparkkonkurranse kan alt skje, og vi har i det minste god statistikk der. Fokuset må bare være å score nå, og ta det derfra. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 OFFSIDE! herregud, veldig synd for pool, hater dårlige linjedommere.. Det var ikke offside. Fin scoring uansett. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Crouch for Alonso og Babel for Benayoun. Synd med Skrtl som blei et bytte "sløst bort" For et regnvær. Jeg misunner dem ikke akkurat. Lykke til. Håper vi er nærmere finalen om 45 minutter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) det var offisde.. ser på sky, de viste med linje, alle i studio sa det var mer offside enn onside, til og med andy gray, kommtentatoren som har allitd rett sa det menmen Endret 30. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 oi, pool burde vel ha utlignet der? nesten Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 målet var helt klart onside , dessverre Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 målet var helt klart onside , dessverre rart at alle på sky sier at det var offside da men greit Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 målet var helt klart onside , dessverre rart at alle på sky sier at det var offside da men greit kommer an på øyet som ser , jeg synes det så ut som onside Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Eg syns også det var onside men.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) ok ok men hvor er babel? Endret 30. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå