Jefe Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Benayoun! Hva i helvete? Vil se Pennant for faen. Edit: Ser også på LFC TV og Torres intervju. Endret 30. april 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Benayoun går vel inn på venstre for Babel og da er jeg mere for han en Pennant som jeg synes gjør seg best på høyrekanten. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Neei, hva faen? Benayoun? Jaja, Babel kommer vel innpå før kampen er omme. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Jeg aner dessverre katastrofe med Benayoun, men la oss håpe dette er den ene gode kampen han spiller hver tredje måned ... Det kan være bra å ha Babel på benken som en joker når Chelsea begynner å bli slitne, men da er det mye bedre å begynne med Pennant i min mening. Men håper jeg tar feil. Resten av laget er det beste vi kan stille i dag. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Tenk dere Pennant og Babel innpå rundt 70 min uti kampen, to raske vinger når motstanderen sine backer er slitne. Kan bli bra. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Skal bli moro å se hvordan atmosfæren er på Stamford Bridge i dag, når alle hjemmesupporterne får utdelt gratis flagg. :!: You can't buy everything! Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Benayoun... Benayoun?? Benayoun!! Jaja... Vi angriper mest på høyresia med Kuyt da. Men ideen om at Pennant og Babel kommer inn når Chelsea har et slitent forsvar er fristende. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 NERVER!!Satt å trippa på skolen idag, ville bare hjem, 4t med film fra 90-tallet gjør ikke akkuratt at tiden får fortere. Nå skal jeg finne på noe tidsfordriv før kampen... Fra 90-tallet? Du får det til å høres ut som en evighet siden. Føler meg gammal gitt. Han har jo rett da. Svart-hvit filmer er boooring. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Da setter jeg meg fremfor TV'en og ser kamp. Tipper 1-2 Mål av torres, gerrard/kuyt og drogba. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Lykke til, folkens! YNWA!! Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Ser dere flagga? Morsom start på kampen. Men da er det kamp... Ikke noe PC før pause. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 håper det blir en bra kamp, driter i hvem vi spiller i finalen EGENTLIG håper ivhertfall terry, gerrard og carragher får gult i dag sånn at det blir lettere for oss, samme om vi spiller pool eller chels men håper på mål først og fremst :!: (ser sikkert på feil kamp ) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Lykke til gutta! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 haha drogba allerede nede på bakken Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Tok 33 sek det... Lykke til Håper dere vinner egentlig.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 benayoun? ikke så veldig bra av han so far Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 det er jo bare CL Thats my move Neida, bare meg som prioriterer PL høyere. You're not the only one Limbeck Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Hmm. Skeptisk til at hyypia kommer inn. Synd for skrtel Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Faen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå