Hewitt Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Fei for egen dør. "Finalen vinner vi lett". :!: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Det har ikke eg sagt.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Har da aldri sagt at du har sagt det. Men det var noe av det som kom ut fra ditt eget folk i går. Og jeg ser ikke problemet heller i det, en supporter skal være litt arrogant og ha tro på sitt eget lag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Joda,men hva som kommer fra "mine folk" kan ikke eg stå til ansvar for. Og det er forskjell på å a troa på sitt lag og det å være flåsete Endret 30. april 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Det er forskjell på det ja, men det gjelder jo alle. Tro ikke at dere er noen bedre rollemodeller på det punktet. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Joda,men hva som kommer fra "mine folk" kan ikke eg stå til ansvar for. Og det er forskjell på å a troa på sitt lag og det å være flåsete Så det du sier er at dine folk er like dårlige og de bør slutte med selvsikkerheten de også? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Ja, spot on der Stinkey Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Jeg må også få si at det er veldig mange her inne som er skråsikre på pool seier ikveld, har ikke telling på hvor mange "vi ses i moskva"-kommentarer o.l jeg har lest fra pool-supportere etter vår seier igår. Hadde vært artig hvis dere hadde drete dere kraftig ut altså. Enig der, men er ikke stort bedre de av dere United-supportere som _før_ kampen i går sa at de håper Liverpool vinner i dag for det blir lettere motstand osv. Same shit. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Jeg for min del er langt fra sikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Tipper på uavgjort jeg, 2-2 hadde verdt bra. Seier på Straffekonk er også strålende. Savner Agger og Luis Garcia idag(hehe ) Stikker om 20 minutter,Pub me gutta. Im gonna get drunk tonight,lykke til Liverpool YNWA!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 TIpper 1-1 og straffekonk jeg. Er standard liksom. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Føler på meg at Chelsea får det avgjørende målet de 10 siste minuttene, Drobga. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Trur Liverpool greier 2-2 i dag jeg. Mål av Torres og Kuyt Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Tar en joggings for å roe nervene, så blir det kamp....snakkes Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Jeg må også få si at det er veldig mange her inne som er skråsikre på pool seier ikveld, har ikke telling på hvor mange "vi ses i moskva"-kommentarer o.l jeg har lest fra pool-supportere etter vår seier igår. Hadde vært artig hvis dere hadde drete dere kraftig ut altså. Enig der, men er ikke stort bedre de av dere United-supportere som _før_ kampen i går sa at de håper Liverpool vinner i dag for det blir lettere motstand osv. Same shit. Sant. Sa ikke at det bare var Liverpool-supportere da. Gjelder de fleste supporterne, men jeg så selv mest til liverpool-supporterne da. Slik jeg ser det er det en grense mellom å ha tro på eget lag og å være over-arrogant. Og nettopp derfor hadde det vært artig hvis de som sa det fikk oppleve det motsatte. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Jeg for min del er langt fra sikker. Me too. Blir 30 minutter Torres om en times tid. Gleder meg til det også Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Klarer utrolig nok å slappe av, aner ikke hvorfor. Skal til en kompis snart, med et par Chel$ki jækler. Typisk dem å mobbe hvis Pool taper, men medgangssupportere skal man ikke høre på uansett. edit: For å bedre nervene kan man jo ta en titt på denne: http://youtube.com/watch?v=pbvj6ozg2HE Endret 30. april 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Får gåsehud av det klippet, gleder meg noe enormt til kamp nå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Fernando på LFC TV nå! Sjarmerende kar. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Laget som starter i kveld: Reina Arbeloa Carragher Skrtel Riise Kuyt Mascherano Alonso Gerrard Benayoun Torres Greit å spare Babel mot slutten, det funket jo perfekt mot Arsenal, ellers ingen overraskelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå