ugh! Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Og for future refrence er det faktisk med meg som alle andre at jeg konstant søker etter noe nytt og spennende i livet uten at jeg nødvendigvis akutt mangler noe, jeg vet ivertfall at det deffinitivt IKKE er fotball EDIT: er enig i at ingen lag hadde levd uten supportere, supportere er jævelig bra det men det finnes en KLAR grense hva som er supporterskap og ren idioti Så fint, da kan du søke etter spenning ved å opprette en tråd hvor det drøftes hvorvidt det er legitimt å bruke betegnelsen "vi" som supporter av en fotballklubb. For ytterligere spenning kan du legge til "Hva er supporterskap, og hva er ren idioti?". I mellomtiden foretrekker jeg å diskutere Liverpool samtidig som jeg gleder meg stort til vi møter Chelsea til nok en kjempekamp på brua i morgen. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vi ror denne i land. Carvalho virker ustødig, og Terry er treig som sirup. blir mat for Torres dette her (Kuyt tar Ashley Cole til dessert). Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Så fint, da kan du søke etter spenning ved å opprette en tråd hvor det drøftes hvorvidt det er legitimt å bruke betegnelsen "vi" som supporter av en fotballklubb. For ytterligere spenning kan du legge til "Hva er supporterskap, og hva er ren idioti?". I mellomtiden foretrekker jeg å diskutere Liverpool samtidig som jeg gleder meg stort til vi møter Chelsea til nok en kjempekamp på brua i morgen. Done! and Done! Dette kommer til og bli den mest spennende uken i hele mit liv tror jeg :!: Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Supporterene= den 12 spiller, så hvorfor kan ikke vi kalle oss en del av klubben? Vi støtter nå tross alt omtrent 20-30% av inntektene til klubben. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 EOD ta det opp i egen tråd jeg opprettet!! Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vi ror denne i land. Carvalho virker ustødig, og Terry er treig som sirup. blir mat for Torres dette her (Kuyt tar Ashley Cole til dessert). Hvis Carvalho slutter å gå opp med strak arm og knyttet neve og Terry ikke banker kneet sitt inn i ribbeina på Torres når han ligger nede så er det i hvert fall en start. Alternativ to er at dommeren er bedre enn sist, og ser slike åpenbare forseelser fremfor å stå 25 meter unna hver eneste situasjon. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Supporterene= den 12 spiller, så hvorfor kan ikke vi kalle oss en del av klubben? Vi støtter nå tross alt omtrent 20-30% av inntektene til klubben. Er det ikke mer? Ville tro det, tenk hvor mye klubben tjener på hjemmekampene. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Ikke i forhold til sponsor inntektene. edit: nervene kommer http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=506061 Les hva Henry sier om Anfield Endret 29. april 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har hørt det der før fra Henry. Fin holdning. Men det er vel allmenn kjent at Old Trafford er ganske stille under kampene. Det kan jo være noe annet med CL, da halvparten av billettene ikke er kjøpt opp av turister. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ikveld er det forøvrig meget god stemning på Sold Thrashford, men det skal bare mangle med 76 000 i en CL-semi. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har hørt det der før fra Henry. Fin holdning. Men det er vel allmenn kjent at Old Trafford er ganske stille under kampene. Det kan jo være noe annet med CL, da halvparten av billettene ikke er kjøpt opp av turister. I dag har det vært fantastisk stemning på OT Artig at en eks Arsenal spiller tør å klage på lydnivå. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det som er bra med den nye Pool stadionen er at de ikke overdriver med publikum kapasiteten, for da forsvinner mye av trøkket. åååå, nervne til imorgen er på vei inn når jeg ser kveldens kamp,.... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Når det gjelder nervene tenker jeg bare på den utrolig gode stemningen på Anfield, ser CL videoer på Youtube, også ordner det seg nesten. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 åååå, nervne til imorgen er på vei inn når jeg ser kveldens kamp,.... Sitter og skjelver bare jeg tenker på kampen i morgen. :/ Heldigvis vil tiden til kampen gå fort med GTA IV! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Heldigvis vil tiden til kampen gå fort med GTA IV! Quote fucking that! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Ikveld er det forøvrig meget god stemning på Sold Thrashford, men det skal bare mangle med 76 000 i en CL-semi. Endret 29. april 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Huff da. Blir en vansklig kamp for oss i finalen dette. Men vi tar det nok ^^ Ellers så kan vi vel legge inn ett bud på messi, nå som han spiller på ett middelmådig lag. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Da ble det klart, vi møter Man Utd i finalen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 åååå, nervne til imorgen er på vei inn når jeg ser kveldens kamp,.... Sitter og skjelver bare jeg tenker på kampen i morgen. :/ Heldigvis vil tiden til kampen gå fort med GTA IV! Jævlig heldig Hewitt. Hvordan skal jeg jobbe i sju og en halv time i morgen, når jeg ikke klarer å tenke på noe annet enn kampen. I'am messed up. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Da ble det klart, vi møter Man Utd i finalen Krysse fingra for at de har en dårlig dag i finalen Men har tenkt litt... Jeg liker ikke Man U. Jeg liker virkelig ikke Chelsea... Tenk hvis begge havner i finalen Katastrofe for sporten. Nei, Liverpool må nok inn og redde fotballeuropa for en verdig vinner. **NB: Posten er skrevet i en farlig overdose av trøtthet og kan derfor ikke tas alvorlig** Takk for meg og god natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå