Manx Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ser ut som United får den hjelpen av liverpool som vi ville ha 2-0... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ser ut som United får den hjelpen av liverpool som vi ville ha 2-0... 7761955[/snapback] Med Essien - Ferreira som midtstopperpar skal det ikke så mye til. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Robben ut også :!: SWP inn :!: Blir en ren parodi dette her.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 for ewt strålende mål av dick og jerome Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Problemet er at Xabi blør, jeg håper det går bra med Xabi... Endelig viser vi muskler, som kan gi oss andreplassen... Edit: Morsom hjelm, den Cech bruker, lurer på hvor mange sting Alonso sydde... Vedder på at Drogba gjorde det avren vilje, han vil ikke tape...Men Chelsea blir eid og det er det... Endret 20. januar 2007 av SasaB Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Sinnsykt deilig dette, Chelsea har ikke mye å stille opp med i dag gitt.. Dårlig at Riise ikke satte sjansen, men han og Aurelio på venstrekanten funker veldig bra i dag, Riise har ikke spilt noe dårlig kamp.. Edit: Vi så jo at Alonso hadde dårlig tid ( ) med å komme utpå banen igjen, så det er jo grenser for hva legene greier å gjøre i løpet av 5min vil jeg tro, blødde jo ganske kraftig, regner med at det er fiksa ordentlig i løpet av pausa.. Endret 20. januar 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 ingen av våre spillere har spilt en dårlig kamp, men syns mange har utmerket seg vi vinner idag, så taper man u imårrgen, så seiler vi inn på andre Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hvis ManU taper i morgen så er fortsatt Arsenal i rævva vår.. Vi har nok ikke sjangs på 1plassen uansett, med mindre Manu skulle få en skikkelig formsvikt nå, så jeg satser på at ManU tar Arsenal sånn at det blir 4poeng ned til de for oss.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 ingen av våre spillere har spilt en dårlig kamp, men syns mange har utmerket seg vi vinner idag, så taper man u imårrgen, så seiler vi inn på andre 7762186[/snapback] Dumme Liverpool-supporter. Har du helt glemt hvilket lag ManUtd spiller mot i morra og hvor mange poeng det skiller det ManUtd spiller mot imorra og dere. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 ingen av våre spillere har spilt en dårlig kamp, men syns mange har utmerket seg vi vinner idag, så taper man u imårrgen, så seiler vi inn på andre 7762186[/snapback] Dumme Liverpool-supporter. Har du helt glemt hvilket lag ManUtd spiller mot i morra og hvor mange poeng det skiller det ManUtd spiller mot imorra og dere. 7762205[/snapback] For en gangs skyld gir det du sier mening... Manchester U.57 Chelsea 51 Liverpool 46 Jaja, vi tar igjen Chelsea hvis de forsetter å suge... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 ingen av våre spillere har spilt en dårlig kamp, men syns mange har utmerket seg vi vinner idag, så taper man u imårrgen, så seiler vi inn på andre 7762186[/snapback] Dumme Liverpool-supporter. Har du helt glemt hvilket lag ManUtd spiller mot i morra og hvor mange poeng det skiller det ManUtd spiller mot imorra og dere. 7762205[/snapback] For en gangs skyld gir det du sier mening... Manchester U.57 Chelsea 51 Liverpool 46 Jaja, vi tar igjen Chelsea hvis de forsetter å suge... 7762223[/snapback] Haha Du burde jo ikke si noe, logikken i innleggene dine er som regel sterkt preget av syre :!: Mikel har vært god idag :!: 12 mill £ fikk vi for han :!: Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Arme fyr, synes synd på ham... Tilbake etter lang tid, og har grei innsats men slipper inn to mål... Jaja, har vært brukbare sjanser i denne omgangen, og Riise spiller godt i dag... Edit: Bildet er ikke fra kampen, men hjelmen bruker han... Hva er den forresten laget av? Edit 2: 67 Flause av Chelsea. Drogba tar frisparket kort til Ballack - som ikke følger med og ballen triller mellom beina hans. Kuyt snapper ballen og frisparkmuligheten spoleres. Ler meg i hjel ... Endret 20. januar 2007 av SasaB Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 For en gangs skyld gir det du sier mening... 7762223[/snapback] Hva med at du bør være litt forsiktig med å si slike ting? Og danielzu: hvis du har lyst til at arsenal skal ta dere igjen på tabellen såååehhm... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) SasaB, tror du må passe deg litt for å si sånt om andre. Og en ting til, "ser" du alltid kamper på vg live eller? Bra kamp i dag, men burde stått både 3,4 og kanskje 5-0. Mangler litt i siste del av angrepene noen ganger.. Byttet med Bellamy kom altfor sent, Crouch spilte bra i dag, men jeg tror Bellamy hadde vært en MYE større trussel mot "forsvaret" til Chelsea, men sånn er det.. Bare 5 poeng opp nå, så satser vi på at United tar Arsenal i morgen (slik som hvertfall jeg har sagt før.. ) sånn at det blir en liiten luke til de også.. Edit: Sean Wright Philips og Rob Styles utmerket seg med å være de største idiotene på banen i dag.. Endret 20. januar 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 skudd(a) til riise skull e gdot inn Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 For første gang på svært lenge håper jeg på United seier Veldig bra kamp i dag! Synd Riise sitt skudd ikke gikk inn.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ufattelig deilig med seier i dag, vel fortjent var det også. Samtlige gjorde en god kamp og Chelski Hadde ingenting å stille opp med. Fantastisk start på helgen Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Målet til Pennant var diggbart, synd Riise's kule fra 40 meter ikke gikk under tverrligger'n, akk så nære det var! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 SasaB, tror du må passe deg litt for å si sånt om andre. Og en ting til, "ser" du alltid kamper på vg live eller? 7762487[/snapback] Jada, skal passe meg litt mere... Ja, jeg "ser" dem på VG-Live... Noen bedre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå