GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det er i sånne kamper man ser hvor viktig Gerrard og Torres er for laget. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det var utrolig gøy å se Pennant i dag. Han skapte noe hver gang han fikk ballen, og beviser hvilken god ving han er. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Utrolig dårlig førsteomgang, men en morsom andre. Gleder meg til onsdag nå gitt BB: Pennant (synes også at Skrtel var en av de beste) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Pennant viste mye av hva han er god for. Er ok fornøyd med kampen (så bare andre omgang), vi havner bakpå, men klarer å spille oss inn igjen. Ser fram til returen mot Chelsea. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Da var den nye hjemmedrakten bestilt. Medium og Mascherano nr 20. Faen som jeg gleder meg til slutten av mai Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Da var den nye hjemmedrakten bestilt. Medium og Mascherano nr 20. Faen som jeg gleder meg til slutten av mai Mye ble det til slutt? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 900 og no inkl moms. PL-merker ble også kjøpt. Lenke til kommentar
96tark Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 900 og no inkl moms. PL-merker ble også kjøpt. Du er kul! Mascherano er er jo god han. Mascherano, bra valg synes jeg Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Da var den nye hjemmedrakten bestilt. Medium og Mascherano nr 20. Faen som jeg gleder meg til slutten av mai Jeg har bestillt den nye hjemmedrakta med Gerrard nr 8 bakpå Utrolig fin drakt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg skal ha den grå bortedrakten. Helt genialt design. Pennant skal bak, såfremt han ikke forsvinner i sommer. Hjemmedrakten skal ha Skrtel. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Den grå bortedrakten skal jeg også ha, annerledes og kul. Tredjedrakta tror jeg nesten jeg dropper i år, med mindre den blir bedre i virkeligheten enn den ser ut på bildene (evt. at den blir veldig annerledes prototypebildene) eller jeg har veldig mye penger en gang som må svis av. Hjemmedrakten er forhåndsbestilt med Carragher 23, bortedrakten tror det blir Mascherano bakpå. Kanskje Alonso hvis han ikke forsvinner, ellers er Agger et tredje alternativ. Men Agger, Skrtel og denne gjengen kommer i de kommende sesongene, det blir nok Carra og Masche/Alonso på draktene i år. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Når jeg bestiller i sen-sommer så tror jeg drakta kommer med Torres, eller Carragher Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 BB: Pennant (synes også at Skrtel var en av de beste) Riktig observert. Disse to var jo flere klasser over de andre. Synes forøvrig at Voronin og Lucas beviste det stikk motsatte... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Plessis var skuffende også, klønete med ball Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Plessis var skuffende også, klønete med ball Det var mange dårlige, men Plessis som kun spiller sin andre kamp for A-laget, vil jeg unnskylde. Han spilte riktignok som en helt i sin første kamp, men man kan ikke forvente at en så urutinert spiller skal følge opp dette i hver kamp. Det var mange andre, mye mer rutinerte spillere, som burde gått foran i dag. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg syns ikke Plessis gjorde seg bort jeg. Dette er bare hans andre kamp, og han har vist lovende takter, både idag, men spesielt i Arsenal-kampen. Tror vi får se mer fra ham. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg irriterer meg grønn over at jeg ikke har Viasat 4 og dermed ikke får sett kampen på onsdag. Vet at man kan se det på nettet med Viasat On Demand, men er det noen som har noen erfaring med det? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Til dere som hadde muligheten til å se kampen: Hvordan ser det ut til at Riise har takla selvmålet og spilte han godkjent? Nok til å slippe han til på onsdag? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Han spilte greit. Men som stort sett resten av laget, hvert fall den tiden han spilte, så var det ikke store sakene å snakke om. Han spiller nok på onsdag regner jeg med, siden han ble tatt av etter en drøy time. Eneste alternativ er jo Arbeloa, som først og fremst er høyreback. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Gjetter på dette laget på onsdag. ----------------------Reina------------------- ----Arbeloa - Carragher - Skrtel - Riise---- --------------Alonso - Mascherano----------- ------------Kuyt - Gerrard - Babel---------- --------------------Torres-------------------- Kan også få se. --------------------Reina------------------ --Arbeloa - Carragher - Skrtel - Riise-- ----------------Mascherano--------------- --------Kuyt - Gerrard - Babel--------- ------------Crouch - Torres----------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå