Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skal ha den grå bortedrakten. Helt genialt design. Pennant skal bak, såfremt han ikke forsvinner i sommer. Hjemmedrakten skal ha Skrtel.

Lenke til kommentar

Den grå bortedrakten skal jeg også ha, annerledes og kul. Tredjedrakta tror jeg nesten jeg dropper i år, med mindre den blir bedre i virkeligheten enn den ser ut på bildene (evt. at den blir veldig annerledes prototypebildene) eller jeg har veldig mye penger en gang som må svis av. :p Hjemmedrakten er forhåndsbestilt med Carragher 23, bortedrakten tror det blir Mascherano bakpå. Kanskje Alonso hvis han ikke forsvinner, ellers er Agger et tredje alternativ. Men Agger, Skrtel og denne gjengen kommer i de kommende sesongene, det blir nok Carra og Masche/Alonso på draktene i år.

Lenke til kommentar
Plessis var skuffende også, klønete med ball

Det var mange dårlige, men Plessis som kun spiller sin andre kamp for A-laget, vil jeg unnskylde. Han spilte riktignok som en helt i sin første kamp, men man kan ikke forvente at en så urutinert spiller skal følge opp dette i hver kamp. Det var mange andre, mye mer rutinerte spillere, som burde gått foran i dag.

Lenke til kommentar

Han spilte greit. Men som stort sett resten av laget, hvert fall den tiden han spilte, så var det ikke store sakene å snakke om. Han spiller nok på onsdag regner jeg med, siden han ble tatt av etter en drøy time. Eneste alternativ er jo Arbeloa, som først og fremst er høyreback.

Lenke til kommentar

Gjetter på dette laget på onsdag.

----------------------Reina-------------------

----Arbeloa - Carragher - Skrtel - Riise----

--------------Alonso - Mascherano-----------

------------Kuyt - Gerrard - Babel----------

--------------------Torres--------------------

Kan også få se.

--------------------Reina------------------

--Arbeloa - Carragher - Skrtel - Riise--

----------------Mascherano---------------

--------Kuyt - Gerrard - Babel---------

------------Crouch - Torres-----------

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...