Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Har vi tre kamper mot Everton iår? Hmm Har alltid trua om status quo fra forgje sesong jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Everton er vel ikke dårlig lag? Tror nok at dere kan slite mot de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Vi er ferdige med Everton kampene for lengs, vi vant begge. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Vi er ferdige med Everton kampene for lengs, vi vant begge. Tror han snakka om Arsenal's gjenstående kamper Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 En sjelden gang er det godt å være norsk, og i dag er én av de gangene. Canal+ sender kampen direkte, mens folk i England ikke får sett den på TV. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 hahaha, Men canal + hakker nå så jævlig(hær ivertfall) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Syns Rafa burde spille Riise idag. Iallfall siden han mest sannsynlig spiller Chelsea kampen. Insua har ikke dårlig tid på seg, mens Riise absolutt få spille en kamp for å "få bort" selvmålet.. Ellers er det jo hyggelig og morsomt at Plessis osv får spille Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Dobbel: Ser forøvrig ut som at Chelsea kjører over Man U.. Håper Chelsea vinner idag, slik at dem får mindre fokus mot LFC, og må kanskje hvile noen spillere. Jeg er hverken fan av Chelsea eller Man U, men det blir nok det beste for LFC sin del. Troor jeg. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Dobbel: Ser forøvrig ut som at Chelsea kjører over Man U.. Håper Chelsea vinner idag, slik at dem får mindre fokus mot LFC, og må kanskje hvile noen spillere. Jeg er hverken fan av Chelsea eller Man U, men det blir nok det beste for LFC sin del. Troor jeg. Eventuelt så vil kanskje seier mot Manchester United på brua en skikkelig boost for selvtilliten til chelsea laget. Det kan da gå dårlig for liverpool der igjen på onsdag(?). Taper ikke Chelsea idag heller, så er vi fortsatt ubeseiret på SB denne sessongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 vi trenger ikke å vinne,vi trenger 2-2 på Onsdag(evt straffekonk) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Selvfølgelig kan det gå begge veier på onsdag. Og selvfølgelig er dere favoritter når dere har det gode utgangspunktet. Men vi vet godt hva Liverpool kan stelle i stand, så jeg tror vi har en god sjanse hvis vi gjør en god fotballkamp. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Reina Finnan - Hyypiä - Skrtel - Riise Pennant - Lucas - Plessis - Benayoun Crouch - Voronin Subs: Itandje, Gerrard, Kuyt, Carragher, Insua. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Riise + 1. Virker litt rart, men jeg håper på at han gjør det bra. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Riise + 1. Virker litt rart, men jeg håper på at han gjør det bra. Derfor Benitez lar han spille idag, for å se hvordan han taklet selvmålet, og hvordan spiller, om han er verdig til Chelsea kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Da vant Chelsea gitt, helt med tanke på kampen. Positivt:Chelsea må tenke liga og CL Negativt:Chelsea har til gode å tape på Brua Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Om chelsea spiller som de gjorde i dag trenger dere ikke å møte opp engang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 haha morsomt Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg er seriøs. Om Chelsea spiller med like god innsats og moral på onsdag har dere ikke sjangs i helvette. Chelsea på brua er som å møte opp i gunnfight med kniv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det The Game sier er jo helt sant, Chelsea på brua er umulig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det The Game sier er jo helt sant, Chelsea på brua er umulig. om dem spiller som idag, that is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå