Rexbatov Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 speaker spesial! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Jess, ligakamp igjen i dag. Siden fjerdeplassen er sikret, håper jeg vi får se hvert fall Plessis og Insua i dag, gjerne fra start. Det lover også godt siden de ikke spilte reservelagskampen på torsdag. Hva skal vi håpe på i ligafinalen i dag? Man Utd eller Chelsea? Hvis Chelsea vinner, kan de få et annet fokus på CL-kampen til uken ettersom de da i aller høyeste grad er med i PL-kampen igjen, men samtidig kan de også få et kick av seieren at det gir dem et godt utgangspunkt til kampen på onsdag. Hvis de taper, vil de få en mental knekk, men kan samtidig snu det til å ville revansjere et tap og satse på CL som er det eneste de da har igjen. Hmm. Håper uansett på en intens og utmattende kamp, og at de stiller med toppet lag slik at majoriteten av spillerne må spille alle tre kampene på en drøy uke, så kanskje vi får se et noe slitent Chelsea-lag på onsdag? Uansett, vi må gjøre jobben vår og sørge for at det blir en rød CL-finale. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Liverpool henter sveitsisk sideback, - ikke for å erstatte Riise; nemlig høyrebacken Phillip Degen Han spiller fast på det sveitsiske landslaget og er rundt 25 årene, så det høres lovende ut. I tilleg går det rykter om at Aston Villa-kaptein Gareth Barry, Wigan-vingen Antonio Valencia og forsvareren Fernando Amorebieta fra Athletico er i Liverpools ønskeliste. Ingen som har synspunkter til ny høyreback ettersom mange har hatt lyst på en ny venstre, og høyreback? Dessverre har jeg en ekkel mage følelse på at finalen i Moskva blir Liverpool - Barca. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Håper helt klart på Chelsea i dag. Ikke det at jeg liker de så mye bedre enn United, men nettopp med tanke på kampen på onsdag er det fordel at de vinner i dag. Taper de i dag, har de også tapt seriegullet og kan kun konsentrere seg om CL. Hvis de derimot vinner, kan de ikke risikere alt for mye på onsdag og det er fortsatt spenning i ligaen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Ingen som har synspunkter til ny høyreback ettersom mange har hatt lyst på en ny venstre, og høyreback? Vanskelig å ha noen synspunkter på en spiller jeg aldri har hørt om. Men forhåpentligvis vet Benitez hva han har handlet. Ingen tvil om at vi har behov for ekstra back i alle fall. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Nå har vi ikke hentet Degen enda da. Men det ser ut til å gå mot det. Jeg liker ikke tysk fotball og ser ekstremt lite på det, så Degen kjenner jeg ikke til, så jeg kan egentlig ikke si noe om det. Men jeg stoler på Rafa og speidergjengen, og håper på at vi får en god høyreback i Degen. Det er hvert fall positivt at det skjer noe på den posisjonen, ettersom de to backplassene i år har vært våre svakeste posisjoner. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Hjertet håper på United, ikke at jeg liker de så sykt, heller tvert imot, men jeg hater det forbanna møkkalaget Chelsea så utrolig mye mer. Men hjernen vil nok at Chelsea vinner, for da er de plutselig med igjen og får kanskje fokuset et anna sted enn de helst vil til onsdagen. Edit: Tror egentlig ikke dagens kamp har så altfor stor innvirkning på Chelsea i forhold til onsdagen når alt kommer til alt. De er rutinerte og har vært med i dette før. Endret 26. april 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Jeg håper på at Chelsea må jobbe rævva av seg for å klare å vinne. Og jeg tror de får et annet syn på kampen hvis de bare har CL å vinne. Ja de er rutinerte, men ryker de ut av ligagullet så går de all in for CL. Noen som fikk med seg at Ferguson klaga på at Chelsea hadde hatt en hel dag ekstra å komme seg etter ukas kamper? De har vel aldri hatt den fordelen selv kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Noen som fikk med seg at Ferguson klaga på at Chelsea hadde hatt en hel dag ekstra å komme seg etter ukas kamper? De har vel aldri hatt den fordelen selv kan jeg tenke meg Hva så? Chelsea har fortsatt den fordelen NÅ, å det var vel ikke direkte klaging. Bare noen kommentarer rundt dette. At media vinkler det som at Alex klager på FA er jo helt på trynet. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Det er jo litt kjedelig når slike ting går "mot" en selv, men slik er fotballen, alt kan ikke være 100% likt til enhver tid slik kampoppsettet settes opp. Det er nok bare enda et av Fergusons relativt lure spill for å lette presset av sine egne gutter. Når det er sagt så har Chelsea sluppet vært heldig med tidspunktet på sine kamper. Greide jo også å få lagt kampen mot Everton til en torsdag av alle ting, slik at de fikk to dagers mer hvile enn Liverpool fikk. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Noen som fikk med seg at Ferguson klaga på at Chelsea hadde hatt en hel dag ekstra å komme seg etter ukas kamper? De har vel aldri hatt den fordelen selv kan jeg tenke meg Hva så? Chelsea har fortsatt den fordelen NÅ, å det var vel ikke direkte klaging. Bare noen kommentarer rundt dette. At media vinkler det som at Alex klager på FA er jo helt på trynet. Det kommer alltid til å være sånn at noen får en liten fordel med en dag eller to mer med forberedelse. I alle sporter. Og de er toppidrettsutøvere av høyeste klasse så det burde være mer enn nok. Ferguson fornøyd? - Kampoppsettet er ikke rettferdig, men vi må gjøre det vi kan for å få spillerne klare etter Barcelona-kampen. Chelsea har en fordel i at de spilte en dag før oss, i tillegg til at vi har vært ute og reist. Vi skal gjøre det vi kan til tross for at vi bare har hatt 60 timer å forberede oss på, sier skotten Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Hjertet håper på United. ErlendRU Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Satser på fine 15-0 til Chelsea idag Forventer et B-preget lag idag. Håper på noe ala dette: ------------ Reina Finnan - Hobbs - Hyypia - Insua -------- Plessis - Lucas ------ Pennant ---- Benny ----- Voronin ------------ Crouch Men tviler på det blir SÅ B-preget. Blir nok en Alonso eller Mascherano der. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Holder en liten på Riise som venstreback, siden han trenger litt kamp trening til onsdag. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Tror heller vi får se Insua. Håper det også. Tror Rafa har bestemt Riises sjebne for lenge siden. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Har sett artikler som tyder på at Riise skal spille for Aurelio i de neste kampene. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Insua er nok involvert på et vis i dag, siden han stod over reservelagskampen på torsdag, som i tillegg var en finale, så han er nok garantert med i troppen. Om det blir benken eller startellver er jo vanskelig å gjette, men jeg håper han starter. Riise kan eventuelt starte på venstrekanten hvis Rafa føler han trenger kamptrening. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Hvor mange kamper er det igjen av sesongen? Ærlig talt, det er 5 poeng bak Arsenal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 3 med dagens Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Trur du dere kan ta oss igjen? Tviler sterkt, vi har igjen Derby, Everton og Sunderland. Overkommelig motstand, selv med U-18-laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå