Hewitt Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 http://store.liverpoolfc.tv Da har klokken passert midnatt i England, og de nye draktene er offisielle.. Liker den langarma hjemmedrakta.. ... und forhåndsbestilt! Kortermet drakt med Carragher 23 og to PL-merker, £62.20 totalt inkludert frakt. I tillegg får man en £10-voucher når man forhåndsbestiller drakta. Gleder meg til den kommer. Har du regnet med moms? Nei, moms kommer utenom, men det betaler jeg ikke før om en måned når den kommer så tok ikke med det. Men blir uansett da 620 * 1,25 + 100 = 875,- totalt. Stygge momsen og gebyret presser jo prisen i været, men det er så verdt det. Blir hakket dyrere for dere andre tho, siden jeg har 10% discount i LFC-butikkene, æddabædda. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Det er jo lite retro over disse draktene da. Jeg synes da den grå er veldig retro: grey.bmp Har ikke sett den grå enda? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Her ligger blant annet den grå drakta. En prototype av den hvert fall, blir sikkert litt forandringer slik som på hjemmedrakten, men ingenting tyder på at det blir noe drastisk, selv om man aldri skal si aldri før drakten er offisielt annonsert. Den grå er litt fet, småkul, og som tidligere nevnt i litt retrostil med tanke på eldre drakter med samme fargekombinasjon. Den turkisgrønne tredjedrakta er ikke helt my cup of tea, hvert fall ikke på bildene jeg har sett til nå. Men også den følger jo klubbens tradisjoner på sett og vis, vi har jo hatt mange grønne bortedrakter. Edit: Baksiden av hjemmedrakten, for som ikke har sett den: Nydelig jo, kun rødt og med en Liverbird i gullfarge over navnet og nummeret. I'm loving it. Endret 25. april 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Jeg liker de nye hjemmedraktene veldig godt, kul detalj med "This Is Anfield" i nakken, baksiden var jo bare lekker. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) En liten detalj ved draktene som heller ikke er kommet så godt frem før nå, og som hvert fall ikke jeg har merket ut ifra bildene som er kommet tidligere, er at den har noen relativt diskré striper som går i front. Ser det bedre på disse bildene: Endret 25. april 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Faen jeg elsker hjemmedrakten - alt ved den er nydelig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Gir meg faen ikke med denne nydelige drakten. High-Res-bilder av Gerrard, Reina, Alonso og Torres: (kan klikkes på) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Enig nå, vakkert. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Det er noe med den nye drakten som jeg ikke liker, men vet ikke hva Keeper drakten var rå btw. Synst forresten prototypene var kulere. Endret 25. april 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Det er noe med den nye drakten som jeg ikke liker, men vet ikke hva Keeper drakten var rå btw. Hvordan er det mulig å ikke like den, synes de siste bildene viste en finere drakt enn de bildene som ble posta for et par sider siden. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Hvordan er det mulig å ikke like den, synes de siste bildene viste en finere drakt enn de bildene som ble posta for et par sider siden. Synst bare den er litt kjedlig. Blir nok ikke Pool drakt denne sesongen nei. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Den er da nydelig. Men selvfølgelig, hver sin smak. Jeg for min del er i hundre over at vi har fått den stilrene og minimalistiske drakten jeg har etterlyst lenge, så jeg er forelska. Veldig overrasket over at denne kommer fra Adidas, ligner mer på en Nike-drakt når man tar bort stripene og Adidas-logoen. For øvrig hørt vage rykter om at vi skal spille med denne i siste hjemmekamp for sesongen, altså mot City. Vet ikke hvor mye troverdighet det er i det, men. Nytt bilde : http://www.liverpoolpies.tv/familycrest.JPG Chelsea sin tur til å få krage i år Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Utrolig fine drakter, rett og slett. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 ... Chelsea sin tur til å få krage i år Den er helt håpløs *krysser fingra på at den ser bedre ut på banen enn den gjør på bildene* Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Lenge siden sist nå, men jeg står uten egen PC for øyeblikket Uansett, måtte kommentere de nye draktene; jeg er imponert! De er enkle og geniale, helt fantastiske . Hadde de hvite stripene vært borte, så hadde jeg grått av glede... Fantastisk drakt, og nå skal jeg kjøpe meg en slik med nr. 9 Torres. Babel-drakten er fin å ha, men nå er det Torres sin tur... Woohoo Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Rekordsalg for Riise-drakter anyone? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Det er Torres Bra observert! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Liverpool henter sveitsisk sideback, - ikke for å erstatte Riise; nemlig høyrebacken Phillip Degen Han spiller fast på det sveitsiske landslaget og er rundt 25 årene, så det høres lovende ut. I tilleg går det rykter om at Aston Villa-kaptein Gareth Barry, Wigan-vingen Antonio Valencia og forsvareren Fernando Amorebieta fra Athletico er i Liverpools ønskeliste. Lenke til kommentar
96tark Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Liverpool henter sveitsisk sideback, - ikke for å erstatte Riise; nemlig høyrebacken Phillip Degen Han spiller fast på det sveitsiske landslaget og er rundt 25 årene, så det høres lovende ut. I tilleg går det rykter om at Aston Villa-kaptein Gareth Barry, Wigan-vingen Antonio Valencia og forsvareren Fernando Amorebieta fra Athletico er i Liverpools ønskeliste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå