Stinkey Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Enig med Hewitt. Liker litt retro drakter som de hadde før. Men korte skjortser kan de spare seg for. Men som sagt tidligere liker jeg det lette ved draktene og at det ikke er mye på dem. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det er jo lite retro over disse draktene da. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Den er ikke noe direkte retro, og det prøver den vel heller ikke å være, men er enig i at det er litt retro over dem. V-kragen som vi hadde mange drakter med tidligere, og helrødt uten noen hvite elementer på selve drakten. Men jeg får ikke noe særlig retroassosiasjoner av denne drakten, men mer stilrent og minimalistisk, og det liker jeg. Skal jo sies at en rød drakt med Liverpool-emblemet alltid vil være nydelig da. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 De så gamle og stygge ut! Huff, de draktene skal ikke jeg kjøpe i alle fall. Bra oppsummert av Liverpool draktene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Syns de kunne tatt vekk de stygge adidas stripene. Kragen å at de har dempet Carlsberg logoen er vel det som trekker opp på denne. Men den svarte er absolutt pen selv om jeg ikke er stor fan av prikker. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 For dem som ikke vet dette, og flere slike nyheter, står det endel på Liverpool.no. Edit: Må få kondolere til Lampard og hans familie for ett sårt tap.. Håper ikke dette påvirker Lampard på fotballbanen så mye.. Siste jeg fikk med meg var at Lampard ikke stiller på kamp hverken i helgen eller til uken. Men det gjør ikke stort da Essien er tilbake alikevel. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tenkte jeg bare skulle legge inn en link til 10 magiske minutter som oppsummerer hva vi har gjort mot Chelsea før. Road to Athens Enjoy Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 1 unødvendig innlegg slettet. Unødvendig å komme med negative kommentarer. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 http://store.liverpoolfc.tv Da har klokken passert midnatt i England, og de nye draktene er offisielle.. Liker den langarma hjemmedrakta.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Tenkte jeg bare skulle legge inn en link til 10 magiske minutter som oppsummerer hva vi har gjort mot Chelsea før. Road to Athens Enjoy Den er da litt gammel, Hewitt posta den for et par sider siden. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Tenkte jeg bare skulle legge inn en link til 10 magiske minutter som oppsummerer hva vi har gjort mot Chelsea før. Road to Athens Enjoy Den er da litt gammel, Hewitt posta den for et par sider siden. Men det er også et slikt klipp som skal vises ofte. Endret 25. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 http://store.liverpoolfc.tv Da har klokken passert midnatt i England, og de nye draktene er offisielle.. Liker den langarma hjemmedrakta.. ... und forhåndsbestilt! Kortermet drakt med Carragher 23 og to PL-merker, £62.20 totalt inkludert frakt. I tillegg får man en £10-voucher når man forhåndsbestiller drakta. Gleder meg til den kommer. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 http://store.liverpoolfc.tv Da har klokken passert midnatt i England, og de nye draktene er offisielle.. Liker den langarma hjemmedrakta.. Da skal jeg få sett å bestilt hjemmedrakt! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Rafa jakter 4-5 spillere? The Guardian skriver i dag at spillere som Aston Villa-kaptein Gareth Barry, Wigan-vingen Antonio Valencia, Athletic Bilbaos forsvarer Fernando Amorebieta og Borussia Dortmunds sveitsiske høyreback Philipp Degen står på den listen. Ønsker å se navn som Quaresma, Rafinha eller Villa på den listen. Gjenstår bare å se. Noen som vet noe om Dortmunds Degen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 http://store.liverpoolfc.tv Da har klokken passert midnatt i England, og de nye draktene er offisielle.. Liker den langarma hjemmedrakta.. ... und forhåndsbestilt! Kortermet drakt med Carragher 23 og to PL-merker, £62.20 totalt inkludert frakt. I tillegg får man en £10-voucher når man forhåndsbestiller drakta. Gleder meg til den kommer. Har du regnet med moms? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Det er jo lite retro over disse draktene da. Jeg synes da den grå er veldig retro: grey.bmp *drømme* Endret 25. april 2008 av gstavdal Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nei det har han ikke. Må huske på moms vettu Blir £77.75 pund inkl moms som igjen blir ca 770 kr Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) * Mine photoshop skills er horrible* Endret 25. april 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Degen allerede i boks? Noen som kjenner noe til denne karen? Virker ikke akkurat som stor forsterking av troppen. Mer stallfyll? Endret 25. april 2008 av gstavdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå