Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Fuuuck, må jobbe imorgen :(

Men ja, seff. Vi vinner. 2-0

7756990[/snapback]

Ikke bare eg som må jobbe i morgen nei. Håper på å være hjemme til 2. omgang. Gjør vel ikke noe om eg turer litt tidlig fra jobb? :whistle:

Angående kampen er eg optimist og tror på overbevisende spill og seier til Rafas men!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lykke til med å unngå resultatet før 18.30.  :thumbup:

7758881[/snapback]

Tror jeg skal greie det. På jobb går det greit - ingen fotballfreaks der. På vei hjem håper jeg å unngå noen glade/sure Liverpool- og/eller Chelsea-supportere, og så lenge jeg ikke rører PC-en og bare setter meg rett ned og skrur på opptaket, skal det gå greit. :p

Lenke til kommentar

Våkna tidlig i dag og sitter egentlig bare å venter på kampen.. Blir spennende å se hva slags lag Rafa setter opp, men håper på noe lignende dette:

Reina

Finnan

Carra

Agger

Riise/Aurelio (usikker egentlig :hmm: )

Pennant

Gerrard

Alonso

Speedy

Kuyt

Bellamy

Usikker på om det er så lurt med Speedy egentlig. Evt. bruke Riise nede og Aurelio på kanten eller omvendt. Hadde også vært litt kult med en slags 4-3-3 formasjon, med alle spissene på banen elns..

Edit: Blei det laget også, bare med Aurelio på venstrekanten, og Crouch på topp med Kuyt..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
For ett horribelt lag Chelsea stiller med, er jo nesten walk-over for Liverpool.

7761742[/snapback]

What he said. Oi, meg det der jo. Im a spåmann.

Horribelt Chelsea-forsvar, Moanrinho skulle brukt litt tid på å forsterke forsvaret kanskje? :)

lol at Riise.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...