Stinkey Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kanskje jeg er treig, men moren til Lamard er død. Veldig synd at sånt skjer. Og jeg klarer ikke å se på det som noe positivt for oss om han muligens ikke spiller på onsdag pga det. Håper dette ikke vil påvirke han mye. Han står over Man U kampen forresten. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Det er visst ikke alle som kom/kommer inn på .tv-siden som viser drakten, og nå gjør ikke jeg det heller lenger så de har kanskje ordnet opp i det nå. Screenshot av siden for de som ikke kom inn eller ikke rakk det, for å vise at det er reellt: http://img389.imageshack.us/img389/6455/li...edrakteros8.jpg edit: gikk litt kjapt Endret 24. april 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kanskje jeg er treig, men moren til Lamard er død. Veldig synd at sånt skjer. Og jeg klarer ikke å se på det som noe positivt for oss om han muligens ikke spiller på onsdag pga det. Håper dette ikke vil påvirke han mye. Han står over Man U kampen forresten. I know, det blei sagt under kampen på tirsdag.. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kanskje jeg er treig, men moren til Lamard er død. Veldig synd at sånt skjer. Og jeg klarer ikke å se på det som noe positivt for oss om han muligens ikke spiller på onsdag pga det. Håper dette ikke vil påvirke han mye. Han står over Man U kampen forresten. I know, det blei sagt under kampen på tirsdag.. Ja, jeg visste at hun var syk, men hun døde ikke før i dag. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kanskje jeg er treig, men moren til Lamard er død. Veldig synd at sånt skjer. Og jeg klarer ikke å se på det som noe positivt for oss om han muligens ikke spiller på onsdag pga det. Håper dette ikke vil påvirke han mye. Han står over Man U kampen forresten. I know, det blei sagt under kampen på tirsdag.. Ja, jeg visste at hun var syk, men hun døde ikke før i dag. Er du sikker? Syns jeg husker at komentatoren sa at Lampard tok det tungt etter morens død jeg... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Snakker om, langkaas92? Moren hans døde i dag, dog har hun vært syk en stund nå og det var sikkert det som ble sagt under kampen på tirsdag. Lampard spilte den kampen fordi han hadde stått over to kamper allerede og moren hadde da begynt å bli litt bedre, men så døde hun dessverre i dag. Nå vet jeg at Lampard ikke kan lese dette, men jeg sender likevel en kondolanse, både til Lampard selv, Chelsea og deres supportere. Slikt er aldri gøy, uansett hvor stor rival det skjer med, og jeg håper Lampard kommer seg igjen. Om han spiller kampen mot oss eller ei, er meg likegyldig, han må bare få den tiden han trenger av ledelsen og fansen, og hvis han vil spille for å hedre moren, så spiller han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Babel hadde vist en dårlig uke også, hørte at bestevennen hans tråkket på en landmine i midtøsten og kommer sannsynligvis til å miste begge beina.''tirst uke Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Snakker om, langkaas92? Moren hans døde i dag, dog har hun vært syk en stund nå og det var sikkert det som ble sagt under kampen på tirsdag. Lampard spilte den kampen fordi han hadde stått over to kamper allerede og moren hadde da begynt å bli litt bedre, men så døde hun dessverre i dag. Nå vet jeg at Lampard ikke kan lese dette, men jeg sender likevel en kondolanse, både til Lampard selv, Chelsea og deres supportere. Slikt er aldri gøy, uansett hvor stor rival det skjer med, og jeg håper Lampard kommer seg igjen. Om han spiller kampen mot oss eller ei, er meg likegyldig, han må bare få den tiden han trenger av ledelsen og fansen, og hvis han vil spille for å hedre moren, så spiller han. Oy sorry da hørte jeg feil da Veldig synd i hvertfall.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) For dem som ikke vet dette, og flere slike nyheter, står det endel på Liverpool.no. Edit: Må få kondolere til Lampard og hans familie for ett sårt tap.. Håper ikke dette påvirker Lampard på fotballbanen så mye.. Endret 24. april 2008 av CCola Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 For dem som ikke vet dette, og flere slike nyheter, står det endel på Liverpool.no. Vet det. Har hatt mine kvalitetslesestunder(gøyalt ord) der mang en gang, men så det første på DB så da satt jeg opp link derfra. Henger ikke på liverpool.no hele tia... (enda ) Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hva er dette da? Fant det på en eller annen side. (Sorry for GIF Raste-mann) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Den røde er hjemmedrakta (med små modifikasjoner på den endelige, de tre bildene der er bare prototyper), de to andre er sannsynligvis de to bortedraktene våre kommende sesong. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ser ut som andre og tredje drakt. Det ved "kragen": Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Flere bilder: Endret 24. april 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Likte de den siste hjemmedrakta og keeperdrakta. Var jo ikke helt den samme som har liggi på nettet en stund, så vi kan jo håpe på at de har tatt litt vett til seg og skifta farger på 2. og 3. drakta. Kan leve med den gråe, men den turkise. Lurer på hvorfor de skal ha så stygge farger. Men hjemmedrakta likte jeg så absolutt, litt spesielt med de rutene på innsida, men det ser man jo ikke uansett når man har den på seg. Håper det er så minimalistisk som mulig på ryggen også. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Syns de ligna litt på de gamle drakten jeg.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 De så gamle og stygge ut! Huff, de draktene skal ikke jeg kjøpe i alle fall. Dagens er MYE finere! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Syns den nye hjemmedrakten rett og slett var kjedelig, å mangler særpreg. Den svarte var kul, selv om de kunne valgt andre røde detaljer enn prikker på sidene. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg for min del er veldig glad for at de er "kjedelige" og "gamle". Det er noe av det jeg har etterlyst fra Adidas tidligere, da jeg til tider synes de lager for mye dilldall på draktene sine, og bruker standard-maler for en drakt som flere lag har. For eksempel da vi spilte mot Marseille med den sorte drakten, og de hadde akkurat det samme designet på sin drakt ... Jeg liker godt dagens drakt også, men synes det kunne vært tonet ned på alle de hvite detaljene og ha en annen krage. Nå får jeg ønsket mitt oppfylt, hvert fall. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg for min del er veldig glad for at de er "kjedelige" og "gamle". Det er noe av det jeg har etterlyst fra Adidas tidligere, da jeg til tider synes de lager for mye dilldall på draktene sine, og bruker standard-maler for en drakt som flere lag har. For eksempel da vi spilte mot Marseille med den sorte drakten, og de hadde akkurat det samme designet på sin drakt ... Jeg liker godt dagens drakt også, men synes det kunne vært tonet ned på alle de hvite detaljene og ha en annen krage. Nå får jeg ønsket mitt oppfylt, hvert fall. Enig med kragen var ikke veldig fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå