Liddell Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Får frysninger hver gang jeg ser klipp fra den CL-finalen. Sykt digg! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg synes veldig synd på Riise, han kom inn som innbytter og spilte bra helt til uhellet skjedde på overtid. Det var litt klønete, men mest av alt veldig uflaks, og situasjonen i går gjør han på ingen måte til noen dårlig fotballspiller som vi bør kvitte oss med. Personlig håper jeg Riise starter returkampen og kan overbevise oss ved å gjøre ting godt igjen. Vi spilte bra hele kampen igjennom og jeg har fortsatt tro på avansement. Kuyt er i bra form om dagen. -You'll never walk alone- Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Først av alt, skulle faen vert skuddpremie på drogba, han er 2 meter, bygdt som en okse og 110 kg muskler. Men han faller som en jævla pingle hele veien. Dette ER en stor skam, og han burde ha fått rød kort for sin oppførsel. Nå har dette pågått i årevis. Syns første omgangen var vell så som så, enig i at det var mye rar dømming. Alt i alt så kontrolerer vi kampen greit, syns 2-0 hadde vert på sin plass. Skertel virker veldig solid, han blir kanon viktig for oss. Rise: jaja, shit happens. Han prøver desperat og få bort ballen i sluttminuttene, og det går rett vest. Kunne like gjerne ha vert Aurelio, han gjør også mye rart. Fy faen så viktig Rise har vert for Liverpool, spesielt 04/05 sesongen, syns det blir helt feil å lynsje han på denne måten. På en DVD de viste før kampstart ble han fremhevet som en av de viktigeste spillerene ved siden av feks Gerrard. Enig i at han ikke har vert like god de siste 2 årene, men jeg håper forsatt at han finner tilbake til den gode formen. Klokka: Hvorfor ble det ikke blåst av? Først 4 minutter på overtid, og selvmålet kom vell på 94:32 elns, herregud!!!! Skal en dra noe posetivt ut av selvmålet så må det være at nå er vi under press, istedet for en farlig laidback 2-0 ledelse. Liverpool er gode under press, det blir tøft, men jeg tror vi kan greie det med rett lagmoral og støttte fra fansen. Chelsea har god klasse på keeperen, liten tvil om det. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Først av alt, skulle faen vert skuddpremie på drogba, han er 2 meter, bygdt som en okse og 110 kg muskler. Men han faller som en jævla pingle hele veien. Dette ER en stor skam, og han burde ha fått rød kort for sin oppførsel. Nå har dette pågått i årevis. Bare fordi han er stor og høy så skal han ha en mye høyere terskel for å få frispark? Drogba er en litt ufyselig spiller som detter veldig lett, men jeg syns nå ikke Torres er så veldig mye bedre. Han er liten, ung og ser kanskje litt spinkel ut i forhold til Drogba, men han detter likevel lett, til tross for glimrende fysikk. De fleste lag har slike spillere. Vi har Ronaldo, og jeg skal ikke si at han er noe bedre på det området. I gårsdagens kamp syns jeg Torres, som forøvrig var ganske anonym, datt ganske lett flere ganger. Og i det femtiende minutt, eller noe rundt der, ligger han og klynker på bakken fordi Terry så vidt var nær ham med leggen. Slik så det iallfall ut for meg. Goscinny Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Stakkars Torres ble jo albuet og slått i alle dueller han var med i en periode. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 I gårsdagens kamp syns jeg Torres, som forøvrig var ganske anonym, datt ganske lett flere ganger. Og i det femtiende minutt, eller noe rundt der, ligger han og klynker på bakken fordi Terry så vidt var nær ham med leggen. Slik så det iallfall ut for meg. Goscinny Var kanskje for å understreke at Terry skulle gå over han, men "tilfeldigvis" sparker lett borti magen til Torres? Terry kunne gått en helt anna vei, var ikke en gang innblanda i situasjonen med Torres og Makelele. Hvis det er den du tenker på. Var hvertall en sånn situasjon. Terry spilte rett og slett ufyselig i går. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ja Terry er sikkert bare nett borti. Terry tar opp hendene og signaliserer att han er "uskyldig" _før_ han er borti torres. Med vilje? neida, måtta bare vise att han skulle vera so uheldig med ein gang etter på å springe på han mens han lå nede. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Bare fordi han er stor og høy så skal han ha en mye høyere terskel for å få frispark? Drogba er en litt ufyselig spiller som detter veldig lett, men jeg syns nå ikke Torres er så veldig mye bedre. Han er liten, ung og ser kanskje litt spinkel ut i forhold til Drogba, men han detter likevel lett, til tross for glimrende fysikk. De fleste lag har slike spillere. Vi har Ronaldo, og jeg skal ikke si at han er noe bedre på det området. I gårsdagens kamp syns jeg Torres, som forøvrig var ganske anonym, datt ganske lett flere ganger. Og i det femtiende minutt, eller noe rundt der, ligger han og klynker på bakken fordi Terry så vidt var nær ham med leggen. Slik så det iallfall ut for meg. Goscinny Han skal ivertfall ha en høy terskel for å falle når han er så stor og sterk. Han FILMER til alle tider, og jeg har sett meg mektig lei av det! Skal følge mer med på Torres, men til nå har jeg ikke følt at han faller lett. Som du sier har han bra fysikk selv om han ikke er like stor og kraftig. Tenker Torres og Ronaldo er nokså like, det har også et lett balanse pungt da de beveger seg så hurtig i allslags retninger. Jeg hater filming intenst! Kuyt er klasse spiler på dette område, og i belønning fikk han i går et mål istedet for å legge seg ned å gråte i Drogba stil. Endret 23. april 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Han bør slettes ikke få noen høyere terskel for frispark, men hvis han prøver å holde seg på beina, slik som Kuyt, vil han sannsynligvis ikke få rykte som den feigingen han er. Det er dessverre slik fotballen er blitt, og det virker ikke som om det er noe vi kan gjøre med det. Angående Riise håper jeg han starter kampen på Lørdag, og forhåpentligvis bygger opp litt mer selvtillit. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Tenk dere om Carew skulle falt på samme måte som Drogba hele tiden, vi hadde følt litt skam som nordmenn, hadde vi ikke? Her er vel supereksemplet på akkurat det: http://youtube.com/watch?v=kNHOBdHyRfM Endret 23. april 2008 av PSV Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Den situasjonen der er rett og slett bare trist. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Komisk å se på Drogba. Det er synd at en så god fotballspiller gjør seg selv så ufyselig. Kampen i går var ikke den verste, men det var flere klare filminger og "falle død om i Platoon-stil"-episoder der også. Spesielt idiotisk er det å se på hvordan han selv konstruerer mange frispark ved å rygge rett inn i forsvarerene med rævva først og så falle som om han var skutt av en snikskytter. Selv om det er evig irriterende når slikt går mot deg, som det gjorde ved flere episoder i går, måtte jeg bare ta meg selv i å le litt. Torres kan ikke sammenlignes, det er som natt og dag. Faller litt lett enkelte ganger han også, men er ikke i nærheten av Drogba. Til og med ikke Ronaldo er i nærheten av Drogba. I går fikk Torres også mye juling, men tar seg bare sammen, reiser seg og løper videre, til tross for spark, albuer i hodet og Terry som tror Torres er gresset ... Det er fint å se at han tar det slik, men det må straffes. Husker spesielt et 100% bevisst slag av Ferreira var det vel, i bakhodet på Torres i en hodeduell, som ufattelig nok dommeren presterte å la være å gi kort på. Ufattelig. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Carvalho hadde jo en helt utrolig i en hodeduell på liverpools venstrekant. Torres går opp, Carvalho går opp alt for sent, er langt unna med hode, men langer ut med en knyttneve rett i bakhodet på Torres. Den er helt klart tilsiktet, og skulle uten tvil resultert i et rødt kort. Helt utrolig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det var nok den episoden jeg tenkte på, Teggy. Da var det i så fall Carvalho og ikke Ferreira som jeg trodde, så beklager det. Men ja, det var en grov bom av dommeren. 100% tilsiktet slag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Var ikke på sportscafeen i går Hewitt? Utrolig stemning der for tiden, helt fult, allsang og god gang. Taket løftet seg når Kuyt putta, selv etter selvmålet sang mange ynwa, og det er jo det alt handler om. Gleder meg til returen! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Var ikke på Sportscafeen i går, nei, men at det at det var god stemning tviler jeg ikke på, pleier å være det, hvert fall på CL-kvelder. Har ikke vært på så enormt mange kamper der, men de jeg har vært på har det vært bra. Men det blir så jævlig fort fullt der, må jo komme tre timer før. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Var der ti på seks jeg, stress å vente så lenge, men det er verdt det. Er liksom jeg å en til som alltid må komme tidlig å holde opptatt, blir litt lei av det, men når det begynner så er det glemt. Den liverbrids stavanger gjengen gjer en kjempe innsats for å lage god stemning ivertfall. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det var nok den episoden jeg tenkte på, Teggy. Da var det i så fall Carvalho og ikke Ferreira som jeg trodde, så beklager det. Men ja, det var en grov bom av dommeren. 100% tilsiktet slag.Tror dommeren var på motsatt side av Torres ifht Carvalho. Smarte forsvarere greier å skjule denslags godt. Men bildene viste at der var albuer fra både Carvalho og Terry som ble solid plantet i ryggen til Torres. Hadde Drogba fått noe lignende hadde reaksjonene blitt spektakulære - omtrent som når han "brakk ryggen" etter å ha rygget inn i Riise. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Problemet med Drogba er ikke det at han filmer mye. For det er jo ulovlig og det ender med kort til slutt. Problemet med han er at han er ekspert i å oppsøke situasjoner hvor han etter en liten "dytt" fra motspilleren kan slippe seg løs i sitt teatralske underverk. Å sammenligne noen andre spillere med Drogba går ikke. Han er i en klasse for seg selv når det gjelder filming. Og dessverre så virker det som at de fleste spillere har sine tider hvor de dette lett. Men det er fordi det er nesten blitt nødvendig siden en starter og da må nestemann gjøre det for å ha en sjanse. Torres er jeg egentlig stolt av. Han er blitt engelsk og reiser seg opp igjen uansett så mye juling han får. Og han får en del. Kuyt også er et supereksempel på dette. Ellers så tror jeg uten å være 100% sikker at de fleste liverpool spillere (og andre lag) har filma i en situasjon eller flere. Men vi er i alle fall ikke det verste laget *HOST* Italia *HOST* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Håper ikke vi ryker ut pga Riise,da blir han nok solgt,Benitez tilgir ikke slikt(tenker på Craig B ifjor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå