n4w Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Riise blir slaktet i Britisk media her fra The Sun Uff. Det er litt synd på fyren. Selvom det var et forferdelig stygt selvmål å at han kunen ha tatt ballen på foten. Han var nok bare full pumpet med adrenalin og prøvde og få vekk den fordømte ballen på mest komplisert måte. Men han skal vel ikke ha all skylden heller. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Helsike for et forferdelig selvmål! Så kampen med en Cehlseasupporter og fire unitedsupportere, stakkars meg Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Helsike for et forferdelig selvmål! Så kampen med en Cehlseasupporter og fire unitedsupportere, stakkars meg Au... Den svei når Riise tok selvmål tenker jeg? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Synes det er like gøy og se på liverpool hver gang de hiver utpå Rise, han gjør jo minst 3 tabber hver kamp selv om han spiller 2 minutter. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Synes det er like gøy og se på liverpool hver gang de hiver utpå Rise, han gjør jo minst 3 tabber hver kamp selv om han spiller 2 minutter. tenk hadde han spillt i 90 min , tenk på får tabbe maskerade Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Der kommer spøsrmålet opp igjen: Hvorfor sendte de ikke inn en annen en Riise? Han er en skam for pool! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Riise sangen kommer nok ikke til å bli sunget på Anfield med det første, men slapp av. Dere får høre den neste uke på SB:D Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Der kommer spøsrmålet opp igjen: Hvorfor sendte de ikke inn en annen en Riise? Han er en skam for pool! Gutten har gjort mye bra for dere opp igjennom åra da. Heldigvis var han uheldig i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvem bryr seg om hva som står i The Sun? Vi leser ikke den avisen uansett. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvem bryr seg om hva som står i The Sun? Vi leser ikke den avisen uansett. Flesteparten av dine medsupportere kan vel ikke den historien... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Gutten har gjort mye bra for dere opp igjennom åra da. Heldigvis var han uheldig i går. Dette har jo skjedd før da Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Helsike for et forferdelig selvmål! Så kampen med en Cehlseasupporter og fire unitedsupportere, stakkars meg Au... Den svei når Riise tok selvmål tenker jeg? Ja det va kjempegøy! Not. Verste fotballopplevelse ever tror jeg Utenom da Start rykket ned forresten... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ja det va kjempegøy! Not. Verste fotballopplevelse ever tror jeg Utenom da Start rykket ned forresten... Det fortjente start da. Godtse ftw. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Start fortjente absolutt ikke noe nedrykk Håper Finnan og Arbeloa bekler hver sin backplass neste onsdag. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Riise sangen kommer nok ikke til å bli sunget på Anfield med det første, men slapp av. Dere får høre den neste uke på SB:DÅjoda John Arne Riise, OH, AH, I wanna knooooooow WHY you scored that goal. Lenke til kommentar
Krimik Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette er ikke noe problem. Vi putter glatt 2 mål på brua. Ikke sant? Satser på 1-2/2-2. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 hvis du ser bort ifra at Liverpool under Benitez aldri har scoret der, så ja, putter glatt 2 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 hvis du ser bort ifra at Liverpool under Benitez aldri har scoret der, så ja, putter glatt 2 Og Chelsea har ikke tapt der på hvor lenge egentlig? Husker ikke lenger jeg (Bare holde 0en mot Man U i helgen så) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Riise blir slaktet i Britisk media her fra The Sun The Sun er vel den minst seriøse engelske avisen. Nærmest på Se og Hør-nivå. Neste kamp vinner vi 2-0 etter scoring fra Torres og Riise. Dessuten, hvis Riise faktisk hadde klart å heade over hadde han blitt husket for en fantastisk redning. Marginene er små. Endret 23. april 2008 av Hyperio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå