Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Best at vi vinner denne kampen. Er så lei av United- og Chelseafans som slenger "Liverpool er et middelmådig lag" etter deg hver dag. På tide at vi gjenvinner litt respekt med å slå et av de andre storlagene.

7717334[/snapback]

ja men liverpool vinner serien til nese år! da de har fått en del penger! skal ikke være som chealsea men noen gode forsterkninger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Raul kommer til sommeren? Njææh.. Veit ikke helt jeg altså.. Digga han før, men han begynner vel å dra på åra han også.. Vi husker jo hvordan det gikk med Morientes..

Edit: Nå skal ikke jeg si at vi kommer til å vinne neste år, men det er jo først og fremst på grunn av starten på sesongen de siste årene at vi ikke har vært med å kjempa om gullet, men heller 2. plassen. Får vi fiksa litt på sesongstarten, og ellers holder samme kjøret som vi har f.eks akkurat nå og de siste månedene er det jo ikke utenkelig.. ;)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Hva forventer dere egentlig at en Liverpool-supporter skal si? "Nei, vi vinner ikke serien før om minst seks år"? Slutt å ta dere nær av at LFC-supportere er optimistiske, og sett dere heller tilbake og le om det er så morsomt som dere sier.

Jeg har tro på at vi kan vinne serien hvert år. Men det er noen brikker som må på plass da, og først og fremst er det seriestarten. Jeg kan ikke huske en seriestart som var bra for Liverpool. Det er det som gjør at vi alltid henger etter to-tre lag, for utover i sesongen er vi ofte det aller beste laget. En god sesongstart, samt at vi leverer stabilt over tid, er det som skal til. Ellers må vi nok ha en bredere stall, unngå langtidsskader på viktige spillere, og vi må ha noen flere klassespillere. Jeg er spent på hva DIC bringer med seg med ny stadion og forhåpentligvis litt mer overgangspenger.

Om Liverpool kan vinne serien neste år? Ja, definitivt. Jeg tror Benitez og Gerrard er de som vil løfte PL-trofeet for første gang for Liverpool, men jeg er også veldig usikker på om det blir så raskt som neste sesong. Men optimist er jeg. :)

Lenke til kommentar

Wow, det husker jeg faktisk ikke. Husker godt andreplassen, som var meget sterk til å være under Houllier, men ikke en god sesongstart etterpå. Men du har sikkert rett. Det sier vel litt om Liverpools problem i ligaen, at vi ikke er habile nok i starten av sesongen, når vi har hatt 1-2 gode sesongstarter på 10 år eller noe. :p

Lenke til kommentar
Er enten eller for Neill i løpet av 24 timer. Bra av Rafa å sette en tidsfrist, kan ikke skjønne at Neill i det hele tatt vurderer West Ham. Håper han kommer.

7741722[/snapback]

Håper jeg og. Benitez sier han har andre altarnativ. Er dette bare noe han sier for å få Neill eller er det noen som veit om noen han har i søkelyset? Er noen rykter om at Liverpool er interriserte i Dario Srna. Er vel ikke så aller verst han heller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...