Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Riise som back: Gjør farlige tabber som kan være avgjørende Uheldigvis hadde du rett. Nå skal jeg grave meg ned. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Great! Nå må vi score på Stamford.. Dette blir syykt vanskelig! Riise!? Hva har man føtter til?!!?!? Score mindre pene selvmål? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 jeg bare visste at det kom til å bli mål da govou (?) la inn Kalou. Og det var forøvrig en fantastisk scoring av vår alles John Arne Riise Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det er faen ikke mulig... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 OMG..... Riise Riise...var ett jævla fint mål Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Begynte nesten å gråte når selvmålet kom inn, Kampen hadde jo blitt blåst av etter kontringen jo. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) riise kan dra til helvette vekk, han burte begynne og grave sin egen grav. Endret 22. april 2008 av F.torres Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Lenge siden han har scoret nå, men snakk om å være desperat da Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvis dette hindrer oss i å nå Moskva vet jeg hvem som skal lynsjes. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 jeg bare visste at det kom til å bli mål da govou (?) la inn Kalou. Og det var forøvrig en fantastisk scoring av vår alles John Arne Riise Ble litt glad i Riise nå Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg griner. Nesten. Stakkars fyr, men fyfaen så klønete! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Veldig imponert over moralen i Liverpool i dag. Søppel-Chelsea gjorde alt de kunne for å provosere, men tilogmed hissigproppen Masche holdt hodet kaldt. Ellers var Torres temmelig dårlig i dag, men man kan ikke forvente verdensklasse hver kamp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Who put the ball in the Chelsea net? John Arne Riise. Jaja, bra kamp av dere. Slår Chelsea i de fleste dueller, å spiller dem til tider helt ut. En av de bedre første kampene i semien jeg har sett. Kjipt å få den i trynet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tror vi tapte finaleplassen der ja, sånn er fotball, men jeg klarer ikke ta det med et smil Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Classy Riise, Classy. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hva gjør pappa når han scorer? Fikk ikke se den idag:P Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 No kan Riise legge seg under ein stein, å bli der ei god stod:wallbash: Lenke til kommentar
headsplitter Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 den røde knappen på kontrollen va rask å finne. OMG Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Veldig imponert over moralen i Liverpool i dag. Søppel-Chelsea gjorde alt de kunne for å provosere, men tilogmed hissigproppen Masche holdt hodet kaldt. Ellers var Torres temmelig dårlig i dag, men man kan ikke forvente verdensklasse hver kamp. Mascherano holdt hodet kaldt? Fikk du ikke med deg da han klinket ballen inni en gruppe bestående av Liverpool og Chelsea-spillere, samt dommer? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Fy faen så jæææævla unødvendig altså. Jeg blir helt dårlig. Det der kan koste oss finaleplassen, nå MÅ vi score på brua, og det er Chelsea klar over, så da blir det nesten umulig. Herregud altså. Og dommeren! Hva faen slags høl har uefahorene finni han i? Inkompetente mongodommer. Må ha vært frustrerende å spille i dag, både for Chelsea og Liverpool. Herregud. Edit: Håper faen meg Aurelio blir klar igjen til neste kamp, hvis ikke kjør Arbeloa på venstra og Finnan eller Carra på høyre. Irrriiiiteeeeeertttt Endret 22. april 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå