Jarmo Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Da er UEFA-moderator på plass, lykke til med kampen.. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg bringer oppvarming og inspirasjon, folkens! Road to Athens Får tårer i øynene! For en film! Kjenner også savnet etter Agger. Herregud for en spiller. 2 timer og 45 minutter! Føles som en evighet! What he said Lenke til kommentar
iDude Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nei det gjør jeg ikke og som cinesque skriver, så generaliserer jeg. Men det må da få være lov i blant? Overnevnte er mitt generelle inntrykk av én standar pool supporter.Livet blir mye enklere når man lager seg en stråmann. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Da er UEFA-moderator på plass, lykke til med kampen.. Har dårlig erfaring med UEFA Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Da er UEFA-moderator på plass, lykke til med kampen.. Takk for at du stiller opp Men det trengs nok grundig hvis det blir Liverpool og Man u i finalen. Da er det nesten så det beste hadde vært å stenge begge trådene tenker jeg Men det vil vi ikke Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skulle egentlig ønke vi startet med Hyppia fremfor Skrtel. Følte meg trygg med Hyppia bakover mot Arsenal, dessuten har han rutinen... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg er så oppgira og samtidig så spent at jeg er i en slags blanding av transe og rus ... Lykke til, folkens. Måtte vi vinne! YNWA! GO REDS! LIVERPOOL! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Gjetter jo bare da.Er lov det vel... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Selvfølgelig Begynner å bli pessimistisk jeg og nå. Neeerver. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Selvfølgelig så er det den mest slurvete spilleren på Liverpool som får akkurat den sjangsen Jaja. Han gjøre mye annet viktig arbeid. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hardere mottak enn skudd. edit: Hva faen er det med Babel? Det var da voldsomt til misser. Endret 22. april 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Babel er bare nervøs. Liker litt det jeg ser nå. Liverpool er på vei oppover og får til mye godt spill. Men sliter litt mot et godt Chelsea forsvar. Får vente på en bitteliten mulighet. Grøsser for at det er en time igjen med å høre på "Liverpol" EDIT: Noen som hørte den? "Drogba blir holdt, faller også litt lett, Rutinert av Drogba" Er det rutinert å falle lett? Endret 22. april 2008 av Stinkey Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Uhmm, var ikke det der frispark til Drogba?!? Rødt kort til Carra om det hadde blitt blåst i såfall, men shitt, det dømmes jo aldri mot dere så no worries. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Han sa også at Drogba "for en gangs skyld" fikk frispark. Syns han får frispark ganske ofte jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Uhmm, var ikke det der frispark til Drogba?!? Rødt kort til Carra om det hadde blitt blåst i såfall, men shitt, det dømmes jo aldri mot dere så no worries. Stemmer det, rødt kort for felling av bakerste mann. Men det er jo Liverpool, what else is new? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Han sa også at Drogba "for en gangs skyld" fikk frispark. Syns han får frispark ganske ofte jeg. Ja merka den først, men syns resten overskygga det litt Og hvis man ser på hvordan hånda til Drogba graver over brystet til Carra 2 sekunder før de begge faller så tror jeg vi kan si oss enige med dommeren? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Så ut som at Carra er på ballen først, så i mine øyne var den helt grei. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Den dytten. Det er ikke straffe. Ikke på langt nær. Men dommere bruker alt for sjeldent inndirekte frispark inne i 16 meteren. Det virker som om du kan slippe unna med mye inne i feltet som du fort hadde fått gult kort for utenfor. Og da snakker jeg selvfølgelig ikke kun om den kampen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå