NightKeeper Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Chelski is going down at Anfield Tonight Er det cl idag? Her følger vi med! Eller var det ironi? Liverpool vinner nok idag, tror jeg skal sette 500 spenn på akkurat det. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Chelski is going down at Anfield Tonight Er det cl idag? Her følger vi med! Eller var det ironi? Nope, er bare litt utdatert for tiden. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kampen var i dag, sant? En venn av meg sa det var i morgen Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kampen var i dag, sant? Ikke var, er Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Oja Så feilen nå. Håper bare ikke treningen klasher med kampen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Greier dere å finne ut klokkeslettet for kampen selv, eller trenger dere hjelp til det også? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) WAHAHAHA! :!: Greier dere å finne ut klokkeslettet for kampen selv, eller trenger dere hjelp til det også? Siden du spør vet du det vel sikkert ikke selv! Endret 22. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er så himla klar for kamp i kveld. Jobb er unnagjort, snacks må kjøpes inn og så er det kamp. Oppladning på SportN fra kl 18 med Liverpool - Chelsea fra i fjor, før direktesendingen begynner kl 20 og kampen 20.45. Jeg er gira. Vi må få til et godt utgangspunkt i dag. Føler ikke nødvendigvis vi MÅ vinne, for vi er gode på bortbane i Europa, men la være å slippe inn mål helst og en seier hadde jo smakt meget godt og økt sjansene for avansement. Come on, Reds! Forsvarere om Torres Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Typisk! Går glipp av 15 minutter av kampen! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er så himla klar for kamp i kveld. Jobb er unnagjort, snacks må kjøpes inn og så er det kamp. Oppladning på SportN fra kl 18 med Liverpool - Chelsea fra i fjor, før direktesendingen begynner kl 20 og kampen 20.45. Jeg er gira. Vi må få til et godt utgangspunkt i dag. Føler ikke nødvendigvis vi MÅ vinne, for vi er gode på bortbane i Europa, men la være å slippe inn mål helst og en seier hadde jo smakt meget godt og økt sjansene for avansement. Come on, Reds! Forsvarere om Torres Neeei! Har jo ikke SportN! Æsj. Skulle egentlig jobba i dag jeg (som vanlig når det er CL-kamp), men vakta er bytta bort, og jeg ligger hjemme og er sjuk. Kunne ikke vært bedre Eller jo, kunne sett kampen med kamerater og noen pils, men fuck it. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Fyfaen så spent som jeg her. Forbanner meg samtidig over at jeg ikke har SportN... Tipper dette blir sjukt spennende som alltid med topp tenning og knall stemning fra Anfield. Resultat er alltid vanskelig, men det blir nok målfattig. Chelsea går nok for 0-0, og jeg blir ikke overraska om det blir resultatet til slutt. Men magefølelsen er ganske god, så jeg går for 1-0 etter mål av Fernando Torres Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Den dere bør fryte mest i kveld er Drogba, for den fyren kan senke etthvert forsvar alene. Ny 4-0 til Chelsea på Anfield hadde faktisk gjort meg nada. Hvorfor? Så lenge dere ikke vinner noe, så er sesongen i det minste litt vellykka for meg. Dessuten bryr deg meg ikke om vi møter dere eller Chelsea i CL finalen, siden begge lag er av samme ulla. Altså kjedelig defensiv kontringsfotball. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ny 4-0 til Chelsea på Anfield hadde faktisk gjort meg nada. Hvorfor? Så lenge dere ikke vinner noe, så er sesongen i det minste litt vellykka for meg... Enig med The Game for en gangs skyld Uansett, Torres putter minst 1 idag, samme gjør Lampard. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Dessuten bryr deg meg ikke om vi møter dere eller Chelsea i CL finalen, siden begge lag er av samme ulla. Du er jaggu meg sikker på at det er dere vi møter ja? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvorfor? Så lenge dere ikke vinner noe, så er sesongen i det minste litt vellykka for meg. Dessuten bryr deg meg ikke om vi møter dere eller Chelsea i CL finalen, siden begge lag er av samme ulla. Altså kjedelig defensiv kontringsfotball. Liverpool blir lettest, men størst fallhøyde der. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hohoooo, Blir en sinnsyk kamp ikveld! Har go følelsen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Game night! Ferdig på jobb og øl skal kjøpes soon. HAr en god følelse på seier idag, 2-0 er en fin mulighet(Torres,Babel) EDIT: Er det bare meg eller har the Game blitt mer og mer sutrete\anti liverpool utover sesongen? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Trykk på bildet :!: Genialt... Jeg digger det rett og slett Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Dessuten bryr deg meg ikke om vi møter dere eller Chelsea i CL finalen, siden begge lag er av samme ulla. Du er jaggu meg sikker på at det er dere vi møter ja? det hadde vært ren nytelse med seier i dag og storseier til barca over bråkjekke unitedspillere i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå