F.torres Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 jeg tenker aurelio får prøve segp å venstre! men da har vi ikke beck 7699983[/snapback] øhm.. Riise? 7699992[/snapback] ja kansje men fortsetter han som i det siste så er han historie! da han blir med opp så prøver han skudd! er greit det ! men har du sett hvor de går? det er 20 kvadratmeteter utta får! 7700002[/snapback] Riise er en veldig god spiller, alle har sine dårlige perioder.. Til og med Gerrard hadde det i høst, ingen som snakket om å sette han ut av laget? Er jo en grunn til at Riise har spilt fast på venstrebacken de siste årene. 7700014[/snapback] ja har vel kansje rett der! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 riise er god,men han har ikke utmerket seg idet siste,,, mye av det Ian Rush sa var rett Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 jeg tror Riise kommer til å skjerpe seg nå når han har blitt satt ut en kamp og har fått kritikk av trener og presse. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Den unge venstrebacken Emiliano Insúa fra Boca Juniors kommer til Anfield nå, på lån fra Boca Juniors.. Virker som en spennende spiller, men tviler på at han hopper rett inn på førstelaget. Kanskje når enten Aurelio eller Riise må spille framme på venstrekanten da.. Har Warnock også da. Denne karen + Neill håper jeg styrker forsvaret vårt litt, noe er tydeligvis veldig galt bak der. Synes, som jeg har sagt før, at man burde begynne å lete etter erstattere til både Carra og Hyypia. Spesielt Hyypia i første omgang.. 7699280[/snapback] Agger er da allerede erstatningen til Hyypia. Han er jo helt der bak med Carra. Ingen grunn til bekymring i midtforsvaret mener jeg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Yay! For en gangs skyld har jeg også greid å stå opp til en kamp som starter 13.45! Til tross for svakt spill mot Arsenal i de siste kampene tror jeg vi tar Watford i dag.. Det er på en måte noe helt annerledes. Blir spennende å se hva Rafa gjør på venstresida.. Mest sannsynlig går nok Aurelio på kanten og Riise på backen.. Nei, jeg kødda. Rafa gjør faktisk det han har sagt han kommer til å gjøre, sette Riise på benken.. Ser ut som han har satt opp en 4-3-3 elns, kanskje 4-3-1-2.. Liverpool.no skulle hatt litt bedre system på dette.. Pepe Reina Steve Finnan Jamie Carragher Sami Hyypiä Daniel Agger Steven Gerrard Fabio Aurelio Xabi Alonso Craig Bellamy Peter Crouch Dirk Kuyt Det jeg ikke skjønner er hvorfor Aurelio står i midten.. Håper han havner på venstre, Xabi på høyre og Gerrard på midten da.. Regner med at det er tre reine spisser, og ikke at Bellamy er kant elns.. Endret 13. januar 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Yay! For en gangs skyld har jeg også greid å stå opp til en kamp som starter 13.45! Til tross for svakt spill mot Arsenal i de siste kampene tror jeg vi tar Watford i dag.. Det er på en måte noe helt annerledes. Blir spennende å se hva Rafa gjør på venstresida.. Mest sannsynlig går nok Aurelio på kanten og Riise på backen.. 7710995[/snapback] Ligger ikke watford sånn helt sist? Ikke for å være frekk eller noe, men dere burde slå dette laget. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Craig BellamyPeter Crouch Dirk Kuyt Det jeg ikke skjønner er hvorfor Aurelio står i midten.. Håper han havner på venstre, Xabi på høyre og Gerrard på midten da.. Regner med at det er tre reine spisser, og ikke at Bellamy er kant elns.. 7710995[/snapback] Godt mulig Kuyt eller Crouch blir brukt som offensiv midtbane/møtende spiss. Det beste hadde vel kanskje vært å brukt Kuyt her da han er en arbeidsmaskin som kan utrette mye i en slik rolle. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kommentatoren irriterer meg så voldsomt at det er helt skummelt. Først av alt tar han veldig ofte feil av spillere, sier et anna navn, "å nei det var *** det", så sier han gang på gang at det ikke har vært noe særlig sjanser. Pool hadde et enormt press på Watford de første 15min, + et annulert mål. Var vel 10-1 elns i målsjanser til Liverpool.. Han er idiot. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Gratulerer gutta. En fin opptur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 bra for peter å skore to mål... good taktikk med 3 spisser,men trur ikke den brukes neste helg Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 yeees! seier i dag håpe på arsenal tap da Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Plankekjøring mann! Herlig å se at viljen i laget er der. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Da satser vi på at Wigan tar Chelsea, så er det bare 3 poeng! Hvis Chelsea skulle vinne er jo ikke 6 poeng sååå mye heller.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Så er det bare 3 poeng til hva da? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Så er det bare 3 poeng til hva da? 7712243[/snapback] Andreplassen, antar jeg... Men det er feil: 1.Manchester U. 57 poeng 2.Chelsea 51 poeng 3.Liverpool 43 poeng 4.Bolton 40 poeng 5.Arsenal 39 poeng Men vi vant, Crouch er genial! Edit: Chelsea scorte: 1 - 0 LAMPARD. Lampard slår et frispark hardt inn i feltet og en kombinasjon av passive forsvarere og svakt keeperspill gjør at ballen går rett i mål. Typisk, rart at ballen ikke rikosjerte i noen... Endret 13. januar 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 ManUtd - Villa 2 - 0 Chelsea - Wigan 1 - 0 Hva er dette for en start på kampene da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Trodde Chelsea hadde 46 poeng jeg, så feil det var 48, nå er det 51.. Når vi vinner mot Chelsea til neste helg så spiser vi jo innpå litt.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Deilig å vinne med betryggende sifre i dag, fint med en opptur etter 2 tap mot Arsena. Hjelper på selvtilitten til neste helg Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 ja så er det chealseaa neste helg der jeg tippåer vi vinner 2-1! og så west ham neste uke? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Best at vi vinner denne kampen. Er så lei av United- og Chelseafans som slenger "Liverpool er et middelmådig lag" etter deg hver dag. På tide at vi gjenvinner litt respekt med å slå et av de andre storlagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå