Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

jeg tenker aurelio får prøve segp å venstre! men da har vi ikke beck :cry:

7699983[/snapback]

øhm.. Riise?

7699992[/snapback]

ja kansje men fortsetter han som i det siste så er han historie! da han blir med opp så prøver han skudd! er greit det ! men har du sett hvor de går? det er 20 kvadratmeteter utta får!

7700002[/snapback]

Riise er en veldig god spiller, alle har sine dårlige perioder.. Til og med Gerrard hadde det i høst, ingen som snakket om å sette han ut av laget? Er jo en grunn til at Riise har spilt fast på venstrebacken de siste årene.

7700014[/snapback]

ja har vel kansje rett der!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den unge venstrebacken Emiliano Insúa fra Boca Juniors kommer til Anfield nå, på lån fra Boca Juniors.. Virker som en spennende spiller, men tviler på at han hopper rett inn på førstelaget. Kanskje når enten Aurelio eller Riise må spille framme på venstrekanten da.. Har Warnock også da.  :hmm: Denne karen + Neill håper jeg styrker forsvaret vårt litt, noe er tydeligvis veldig galt bak der. Synes, som jeg har sagt før, at man burde begynne å lete etter erstattere til både Carra og Hyypia. Spesielt Hyypia i første omgang..

7699280[/snapback]

Agger er da allerede erstatningen til Hyypia. Han er jo helt der bak med Carra. Ingen grunn til bekymring i midtforsvaret mener jeg.

Lenke til kommentar

Yay! For en gangs skyld har jeg også greid å stå opp til en kamp som starter 13.45! :fun: Til tross for svakt spill mot Arsenal i de siste kampene tror jeg vi tar Watford i dag.. Det er på en måte noe helt annerledes. Blir spennende å se hva Rafa gjør på venstresida.. Mest sannsynlig går nok Aurelio på kanten og Riise på backen.. :hmm:

Nei, jeg kødda. Rafa gjør faktisk det han har sagt han kommer til å gjøre, sette Riise på benken.. Ser ut som han har satt opp en 4-3-3 elns, kanskje 4-3-1-2.. Liverpool.no skulle hatt litt bedre system på dette..

Pepe Reina

Steve Finnan

Jamie Carragher

Sami Hyypiä

Daniel Agger

Steven Gerrard

Fabio Aurelio

Xabi Alonso

Craig Bellamy

Peter Crouch

Dirk Kuyt

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Aurelio står i midten.. Håper han havner på venstre, Xabi på høyre og Gerrard på midten da.. Regner med at det er tre reine spisser, og ikke at Bellamy er kant elns..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Yay! For en gangs skyld har jeg også greid å stå opp til en kamp som starter 13.45! :fun: Til tross for svakt spill mot Arsenal i de siste kampene tror jeg vi tar Watford i dag.. Det er på en måte noe helt annerledes. Blir spennende å se hva Rafa gjør på venstresida.. Mest sannsynlig går nok Aurelio på kanten og Riise på backen.. :hmm:

7710995[/snapback]

Ligger ikke watford sånn helt sist? Ikke for å være frekk eller noe, men dere burde slå dette laget. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Craig Bellamy

Peter Crouch

Dirk Kuyt

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Aurelio står i midten.. Håper han havner på venstre, Xabi på høyre og Gerrard på midten da.. Regner med at det er tre reine spisser, og ikke at Bellamy er kant elns..

7710995[/snapback]

Godt mulig Kuyt eller Crouch blir brukt som offensiv midtbane/møtende spiss. Det beste hadde vel kanskje vært å brukt Kuyt her da han er en arbeidsmaskin som kan utrette mye i en slik rolle.

Lenke til kommentar

Kommentatoren irriterer meg så voldsomt at det er helt skummelt. Først av alt tar han veldig ofte feil av spillere, sier et anna navn, "å nei det var *** det", så sier han gang på gang at det ikke har vært noe særlig sjanser. Pool hadde et enormt press på Watford de første 15min, + et annulert mål. Var vel 10-1 elns i målsjanser til Liverpool.. Han er idiot.

Lenke til kommentar
Så er det bare 3 poeng til hva da? :hmm:

7712243[/snapback]

Andreplassen, antar jeg...

Men det er feil:

1.Manchester U. 57 poeng

2.Chelsea 51 poeng

3.Liverpool 43 poeng

4.Bolton 40 poeng

5.Arsenal 39 poeng

Men vi vant, Crouch er genial!

Edit:

Chelsea scorte:

1 - 0 LAMPARD. Lampard slår et frispark hardt inn i feltet og en kombinasjon av passive forsvarere og svakt keeperspill gjør at ballen går rett i mål.

Typisk, rart at ballen ikke rikosjerte i noen...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...