JR Ewing Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nåja. Er ikke sikker på 2-0. Ville nok sette en tier på 20-0 til pool Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nåja. Er ikke sikker på 2-0. Ville nok sette en tier på 20-0 til pool Må du ikke kaste bort pengene dine da... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det er lov å være opptimistisk eller hva? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Fra gutten som ikke visste hva stillingen ble mot Blackburn... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 PGA den dumme levrandøren som sa han skulle være der før kampen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 PGA den dumme levrandøren som sa han skulle være der før kampen. Og det var vanskelig å finne resultatet på Internett? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Orket ikke som sagt Er for lat til å sjekke slikt. Endret 20. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det kaller jeg for lojalitet. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Fordi at jeg spurte her istedefor og sjekke på nett som ville hjulpet meg med 5 minutter? I think you are missing the point Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Orket ikke som sagt Er for lat til å sjekke slikt. Enig. Drit slitsomt å sjekke sånt... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Enig. Drit slitsomt å sjekke sånt... Nei egentlig ikke. Men jeg hadde mer lyst til å spørre her. Er det så farlig siden jeg blir totalt angrepet av alle her? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nok OT nå.. Ligger det noe i søndagsryktene om Chelsea og Liverpool kriger om Bentley? Liverpool trenger vinger. Han er engelsk, og han er absolutt vist iår at han er god! Flott signering om det ligger noe i disse ryktene! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Tja.. Han innehar vel egentlig ikke den standarden vi er ute etter,tror jeg. For all del, en glimrende spiller, men jeg vet ikke om han hadde vært en stor forsterkning i forhold til Pennant. Dessuten er Engelsk = overpriset. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Vi har vært linket til Bentley utallige ganger det siste halvåret, så det er nok noe i det vil jeg tro. Dog skjønner jeg ikke helt hva vi skal med ham. Av det jeg har sett av ham, er han god, men ikke god nok. Vi trenger bedre vinger. Synes ikke Bentley er noe særlig bedre alternativ enn Pennant som vi allerede har, og da synes jeg det blir en smule bortkastet å kjøpe Bentley. I tillegg blir han vel rådyr siden han er engelsk, jeg leste noe om £15M. Dette er jo et landerøveri, og helt sjuk pris for en spiller som Bentley. Jeg håper ikke vi går i den fellen, finnes da langt bedre alternativ enn han. Men gjør vi det, håper jeg jeg tar feil av ham. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ja enig med deg der. Har ikke sett stort av Bentley men det jeg har sett er jo forsåvitt greit. Jeg for min del syntes ikke at pool burde kjøpe han. Tror de ville tape på det området. Da er det faktisk mye bedre å beholde Pennant. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Bentley har jo vært rågod i år, mens Pennant rett og slett har vært elendig. Om vi beholder Pennant burde han skjerpe seg. Nivået hans iår holder ikke til et middels lag i premier league engang. Derimot det som er dumt med et eventueølt kjøp av Bentley er prisen, £15m. Om vi kjøper han, kan vi vinke farvel til en eventuell ny superspiss. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Bentley er etter min mening kanskje vært de spenna. Han har spilt bra denne sesongen og er en god ving med muligheter til å bli så mye mer. Et kjøp for framtiden so to say. Jeg unner ikke hverken dere eller Chelsea han. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Bentley har jo vært rågod i år, mens Pennant rett og slett har vært elendig. Uenig. Pennant har hatt problemer med skade i store deler av sesongen og nå som vi ikke spiller i en standard 4-4-2 som han trives i best, har han dessverre ikke greid å danke ut Kuyt i vår nye formasjon. Er det ingen som husker hvor god Jerry var i preseason og ikke minst kanskje vår beste spiller i CL-finalen i fjor, han var også meget god i høst. Leverte senest i går en god kamp. Så konklusjonen min er at vi beholder Pennant og driter i Bentley. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Helt enig med Jefecito! Selvom Betley har spilt godt denne sesongen, har som Jefecito sa, Pennant slitet med skader. Så får Pennant slitet av seg skadene skal vi nok se glimrende spill fra hans kant igjen ja Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg mener at det bør være større klasseforskjell dersom man skal bruke denslags penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå