GLN Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Barry er velkommen i klubben, men at han er øverst på ønskelisten beskymrer meg litt. Jeg ville hatt en spiss og en ving før vi stusser et midtbanespiller på toppen av listen. Men får vi råd til alt så er jo det supert, noe må Hicks og Gillet gjøre for å rette opp alt de har gjort Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Justice for the 96 Second that. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Anbefaler alle å ta en titt på forsiden til Liverpoolfc.tv i dag -Justice for the 96- Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Den yngste var bare 10 år.... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 neineinei, hvordan er det mulig og glemme av det? Justice for the 96! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Jeg må si at det var utrolig trist, og spesielt følte jeg enda mer når jeg leste dette i dag i kommentarfeltet på db.no «Hver gang jeg kjører inn på Anfield, sakker jegfarten idet jeg passerer gjennom Shankly Gates. Jeg vender øynene mine mot Hillsboroug-minnesmerket. Jeg ser hyllesten av de 96 Liverpool-tilhengerne som aldri returnerte fra den FA Cup-semifinalen i 1989. Jeg ser skjerfene som er lagt igjen av besøkende fans, tegn på respekt som ligger der sammen med kranser fra familiene. Deres tårer vil aldri tørke. (..) Idet bilen min passerer minnemonumentet, ser jeg ned på navnene til de som falt på Leppings Lane End-tribunen, for aldri å reise seg igjen. Øynene mine stopper ved ett navn. Jon-Paul Gilhooley 10 år gammel. Den yngste av dem som aldri kom hjem fra Sheffield. En supporter som døde for laget han elsket. En gutt som fikk livet sitt revet bort idet det skulle til å starte. Knust til døde på en ståtribune som ikke var laget for mennesker. Jeg kjente Jon-Paul. Han var min fetter. (..) Det går kaldt nedover ryggen min. Jeg gjør korsets tegn og kjører videre. Jeg parkerer bilen og stiger inn på Anfield mens jeg fortsatt tenker på Jon-Paul, hans foreldre, og på hvor heldig jeg er. Jeg var nesten ni år da Hillsborough tok Jon-Paul fra oss. Det var ett år mellom oss, men vi var forent i en lidenskap for fotball. (...) Vi var så like. Den samme Merseyside-arven, de samme interessene. Jon-Paul var med oss, vi drev dank, vi lekte i Huyton i utkanten av Liverpool. Stolt bar han sin Liverpool- drakt. Klubben var hele verden for Jon-Paul. (..) Jeg led voldsomt. Hver gang jeg så Jon-Pauls foreldre i løpet av mine traineedager på Anfield, ga det meg en ekstra vilje til å lykkes. Under debut- kampen min følte jeg at Jon-Paul kikket ned på meg, stolt og fornøyd over at jeg klarte å fullføre drømmen vi begge delte. (..) Hver gang jeg ser Jon-Pauls navn inngravert i den kalde marmoren på utsida av Shankly Gates, blir jeg fylt av tristhet og sinne. Jeg har aldri latt noen få vite om dette før. Men det er sant: jeg spiller for Jon -Justice for the 96- En stor tragedie Endret 15. april 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Mhm. Kapittelet i boka til Gerrard om Hillsborough og fetteren, som det sitatet er fra, er sterkt å lese. Gjorde meg enda mer glad i Gerrard. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) På wikipedia står det at Gerrard mistet broen sin i ulykka? Uansett, en tragisk hendelse, utrolig synd. Endret 15. april 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er det som er dumt med wikipedia, at man aldri kan være 100 % sikker på at det man leser er sant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Han mistet søskenbarnet, ikke broren. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Noen som veit noe mer om dette intervjuet Hicks skulle ha med Sky var det vel i dag? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vet ikke noe mer enn hva Liverpool.no skriver om det. Venter på HicksDet synes klart at Tom Hicks har foretatt et nytt intervju med Sky Sports News, men engelske aviser er uenige om dette vil bli avspilt enten i dag eller i morgen. Intervjuet skal ha blitt gjort tidlig i uke, men p.g.a. av markeringen av 19-årsdagen for Hillsborough i går har det blitt utsatt. Hicks skal, etter sigende, i intervjuet bl.a. spørre George Gillett direkte hvordan han stiller seg til Rafael Benitez og fremtiden til Liverpools manager. Hicks synes å ha fått seg en allianse med den populære spanjolen i maktkampen som foregår i LFC, og skal være villig til å tilby Rafa en ny og forlenget kontrakt Så jævlig barnslig å springe rett til media med problemene sine og ikke ta det opp internt, hva feiler mannen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vet ikke noe mer enn hva Liverpool.no skriver om det. Venter på HicksDet synes klart at Tom Hicks har foretatt et nytt intervju med Sky Sports News, men engelske aviser er uenige om dette vil bli avspilt enten i dag eller i morgen. Intervjuet skal ha blitt gjort tidlig i uke, men p.g.a. av markeringen av 19-årsdagen for Hillsborough i går har det blitt utsatt. Hicks skal, etter sigende, i intervjuet bl.a. spørre George Gillett direkte hvordan han stiller seg til Rafael Benitez og fremtiden til Liverpools manager. Hicks synes å ha fått seg en allianse med den populære spanjolen i maktkampen som foregår i LFC, og skal være villig til å tilby Rafa en ny og forlenget kontrakt Så jævlig barnslig å springe rett til media med problemene sine og ikke ta det opp internt, hva feiler mannen. Er så idiotisk å prøve å rette på alt det han har gjort med å prøve å bli "venn" igjen med Rafa..... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Benytter anledningen til å gratulere vår manager med 48 års dagen i dag, håper du får en forsinket presang i form av storspil mot Fulham på lørdag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Er vel ikke noe særlig hold i dette, men får nesten orgasme bare av å tenke på det, så poster linken uansett: David Villa’s making himself a Liverpool target Fy faen, tenk dere Torres OG Villa på topp da. Eller Agüero for den saks skyld. Dyre begge to da, men huff det hadde vært knall! Nei, nå drømmer jeg meg bort igjen.. Edit: Når jeg tenker meg om er Agüero den jeg ønsker mest egentlig. Men, hvis vi får inn en ny stjernespiss i sommer så må jo formasjonen skiftes igjen. Da må nesten en defensiv midtbanespiller ut av 11eren, og da tror jeg en av Lucas eller Alonso må bort fra klubben også, og da er vel sistnevnte mest sannsynlig egentlig. Dumt å ha tre sentrale midtbanespillere på én plass. Men dette blir jo bare synsing. Endret 16. april 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er vel ikke noe særlig hold i dette, men får nesten orgasme bare av å tenke på det, så poster linken uansett: David Villa’s making himself a Liverpool target Fy faen, tenk dere Torres OG Villa på topp da. Eller Agüero for den saks skyld. Dyre begge to da, men huff det hadde vært knall! Nei, nå drømmer jeg meg bort igjen.. Edit: Når jeg tenker meg om er Agüero den jeg ønsker mest egentlig. Men, hvis vi får inn en ny stjernespiss i sommer så må jo formasjonen skiftes igjen. Da må nesten en defensiv midtbanespiller ut av 11eren, og da tror jeg en av Lucas eller Alonso må bort fra klubben også, og da er vel sistnevnte mest sannsynlig egentlig. Dumt å ha tre sentrale midtbanespillere på én plass. Men dette blir jo bare synsing. gief Huntelaar Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Reina Rafinha - Agger - Carra/Skrtel - Insua Mascherano Quaresma/Silva - Gerrard - Babel Torres - Villa *sikle og drømme* Endret 16. april 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 hehe fin den, men skulle hatt flere engelskmenn Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Villa ønsker seg visstnok også til Arsenal, ifølge denne linken som ble postet i Arsenal-tråden. Ikke godt å vite hva som er sant og ikke sant ... Goscinny Endret 16. april 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Reina Rafinha - Agger - Carra/Skrtel - Insua Mascherano Quaresma/Silva - Gerrard - Babel Torres - Villa *sikle og drømme* Det tror jeg du kan drømme om et par år til ihvertfall Jeg ville ha dytta Gerrard opp, og latt Mascherano tatt plassen til Gerrard. Så det blir en 4-3-1-2 Endret 16. april 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå