Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Glazer blei jo hata en stund han også, tror ikke det er fryktelig mange som tenker på det nå. Vi kan jo håpe at det skjer med vår spinnville texaner også, for det ser virkelig ikke ut til at han forlater noe som helst frivillig.

Hater fortsatt Glazer!! Tar fra Manchester United og gir til egen kapital/dekke lån. fyfaen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Glazer blei jo hata en stund han også, tror ikke det er fryktelig mange som tenker på det nå.
De som hadde store problemer med overtakelsen dro til F.C. United of Manchester, som forøvrig har veldig høyt tilskuerantall for å være så lavt nede i ligasystemet :)
Lenke til kommentar
Sissoko

Sissoko har som jeg regnet med blitt en hit i Juventus , dummeste salget som har blitt gjort på lenge

Han fungerte ikke i Liverpool etter han ble skadet, og det er lite sannsynelig at han hadde klart tempoet i PL. Salget var bra både for han, Liverpool og Juve.

Endret av AndersC
Lenke til kommentar
Sissoko

Sissoko har som jeg regnet med blitt en hit i Juventus , dummeste salget som har blitt gjort på lenge

Synes du? Synes det var et ekstremt bra salg, jeg. Fyren var jo en katastrofe i slutten av Liverpool-karrieren, og kom jo med en rekke tåpelige uttalelser også om det var han som var best, osv. Jeg digga ham i begynnelsen, da var han virkelig god, men så gikk alt gradvis helt til bunns etter øyeskaden.

Jeg leser også på VG at Benitez skal ha Gareth Barry øverst på ønskelista. Hva i all huleste verden skal vi med ham?

Justice for the 96

Lenke til kommentar
Hater fortsatt Glazer!! Tar fra Manchester United og gir til egen kapital/dekke lån. fyfaen

Jeg blir litt overrasket noen ganger hvor blåøyde fans kan bli. Tror dere virkelig de som kjøper klubbene våre bare gjør det for å øse penger inn. De vil selvfølgelig tjene penger på investeringene sine. Så lenge det blir kapital til å gjøre de nødvendige investeringene (spillerkjøp, etc) så vil de selvfølgelig putte overskuddet i sin egen lomme. Skulle da bare mangle.

Lenke til kommentar

Jeg blir litt overrasket noen ganger hvor blåøyde fans kan bli. Tror dere virkelig de som kjøper klubbene våre bare gjør det for å øse penger inn.

Det fins da eksempler på det også :)

Lenke til kommentar

Ja, han er strålende, det er bare det at sentral midtbane er den siste posisjonen vi trenger å forsterke for å kunne hevde oss. Det ville ikke vært meg imot heller om vi fikk ham, men det vil sannsynligvis bety at det vil gå ut over forsterkninger på spiss, ving og forsvar, og da ser jeg ikke behovet.

Lenke til kommentar
Ja, han er strålende, det er bare det at sentral midtbane er den siste posisjonen vi trenger å forsterke for å kunne hevde oss. Det ville ikke vært meg imot heller om vi fikk ham, men det vil sannsynligvis bety at det vil gå ut over forsterkninger på spiss, ving og forsvar, og da ser jeg ikke behovet.

Der er jeg enig, men kan se ut som Gerrard skal bli brukt enda mer offensivt der han faktisk har vært strålende i år. Å hvis du ser på United og Chelsea har vi mye større valgmuligheter på sentral enn dere. Å det er alltid plass til spillere som Barry. Men så må dere som du sier ha to backer og hvertfall en spiss. Å enda flere vinger.

Lenke til kommentar
Sissoko

Han fungerte ikke i Liverpool etter han ble skadet, og det er lite sannsynelig at han hadde klart tempoet i PL. Salget var bra både for han, Liverpool og Juve.

Sissoko

Synes du? Synes det var et ekstremt bra salg, jeg. Fyren var jo en katastrofe i slutten av Liverpool-karrieren, og kom jo med en rekke tåpelige uttalelser også om det var han som var best, osv. Jeg digga ham i begynnelsen, da var han virkelig god, men så gikk alt gradvis helt til bunns etter øyeskaden.

Jeg leser også på VG at Benitez skal ha Gareth Barry øverst på ønskelista. Hva i all huleste verden skal vi med ham?

Justice for the 96

han hadde kommet til og spillt seg opp igjen , var langt bedre i sin første sesong i Liverpool en xabi alonso noen gang har spillt for oss

Lenke til kommentar

Det er jeg nok uenig i, men ... Sissoko var strålende den første perioden, men han var til gjengjeld en katastrofe den siste perioden. Om han hadde spilt seg opp til gammel standard blir selvfølgelig ren synsing, men han er i mine øyne uansett ikke bedre enn Masche eller Alonso som innehar samme rolle som ham, så han hadde neppe fått spilt mye uansett. Det var bedre både for klubben og for ham å gå.

Lenke til kommentar
Det er jeg nok uenig i, men ... Sissoko var strålende den første perioden, men han var til gjengjeld en katastrofe den siste perioden. Om han hadde spilt seg opp til gammel standard blir selvfølgelig ren synsing, men han er i mine øyne uansett ikke bedre enn Masche eller Alonso som innehar samme rolle som ham, så han hadde neppe fått spilt mye uansett. Det var bedre både for klubben og for ham å gå.

Alonso er da ikke akkurat god om dagen han heller , vi kunne trenkt en sissoko i form eller barry om han kommer .

svake avleringer og sliter alt for mye med og holde tempoet i PL , han var kanskje den beste mot manchester united men i den kampen var det ingen som var gode s å det er ingenting og skryte av .

Endret av ogger
Lenke til kommentar

Alonso har vært strålende i Liverpool. Har hatt en formsvikt i år i forhold til tidligere sesonger, ja, men han har kommet seg den siste tiden og er en viktig brikke i Liverpool-laget, og formsvikten kan forklares med to passe langvarige skadeavbrekk. Jeg tror han kommer enda sterkere tilbake neste sesong, med forbehold om at han ikke blir solgt i sommer eller at Barry kommer og tar plassen.

Lenke til kommentar
Alonso har vært strålende i Liverpool. Har hatt en formsvikt i år i forhold til tidligere sesonger, ja, men han har kommet seg den siste tiden og er en viktig brikke i Liverpool-laget, og formsvikten kan forklares med to passe langvarige skadeavbrekk. Jeg tror han kommer enda sterkere tilbake neste sesong, med forbehold om at han ikke blir solgt i sommer eller at Barry kommer og tar plassen.

vi må helt tilbake til starten av mars for og finne en kamp som bare er mer en godkjent , godkjent er ikke nok kamp etter kamp

Lenke til kommentar
Sissoko

Sissoko var et bra salg, og det var vel ikke veldig uventet at han kom til å prestere bedre etter et miljøskifte, men jeg er fortsatt glad for at vi solgte han.

Lenke til kommentar

Sissoko passet virkelig ikke inn i Liverpool. Dessuten pådro han seg gult kort i nesten hver eneste kamp han fikk spille. Og hvis han har en så veldig offensiv spillestil som Juventus folka skal ha det til, er det nesten rart at han ikke scoret mer enn ett mål for oss. Mascherano som blir beskrevet som rake motsetningen har scoret like mange for oss, og jeg er sikker på at han kommer til å putte flere. Med andre ord, Sissoko var sannsynligvis et bra salg for alle parter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg blir litt overrasket noen ganger hvor blåøyde fans kan bli. Tror dere virkelig de som kjøper klubbene våre bare gjør det for å øse penger inn. De vil selvfølgelig tjene penger på investeringene sine. Så lenge det blir kapital til å gjøre de nødvendige investeringene (spillerkjøp, etc) så vil de selvfølgelig putte overskuddet i sin egen lomme. Skulle da bare mangle.

Avkastning over tid. Hører du at Roman Abramovic(leif) tar ut så mye penger av klubben? Også øker billettprisene for å passe avgiftene hans. Da har det gått litt langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...