langkaas Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gerrard kasta seg klart to ganger, men Torres ble nok snytt for straffe. Når folk skriver "vi burde hatt 4 straffer" så begynner jeg å lure på om vedkommende leser kampreferat på ett liverpool forum eller om personen faktisk så kampen? Ingen edru mennesker kan påstå at Liverpool ble snytt for flere straffer i dag. Til og med Hewitt er enig meg i det siste, tror jeg Jeg så kampen og jeg syns det skulle vært(okai kanskje ikke fire straffer) to straffer til lfc. Dommern var jo rett og slett dårlig i dag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gerrard kasta seg klart to ganger, men Torres ble nok snytt for straffe. Når folk skriver "vi burde hatt 4 straffer" så begynner jeg å lure på om vedkommende leser kampreferat på ett liverpool forum eller om personen faktisk så kampen? Ingen edru mennesker kan påstå at Liverpool ble snytt for flere straffer i dag. Til og med Hewitt er enig meg i det siste, tror jeg Jeg så kampen og jeg syns det skulle vært(okai kanskje ikke fire straffer) to straffer til lfc. Dommern var jo rett og slett dårlig i dag.. Uenig i den du. Tror de fleste av Liverpools eldre garde ikke mener at dommeren var dårlig idag Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Dommeren la seg på en meget åpen linje i dag, og var lite han dømte for. Men, han var KONSEKVENT på den linja han la seg på. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gerrard kasta seg klart to ganger, men Torres ble nok snytt for straffe. Når folk skriver "vi burde hatt 4 straffer" så begynner jeg å lure på om vedkommende leser kampreferat på ett liverpool forum eller om personen faktisk så kampen? Ingen edru mennesker kan påstå at Liverpool ble snytt for flere straffer i dag. Til og med Hewitt er enig meg i det siste, tror jeg Jeg så kampen og jeg syns det skulle vært(okai kanskje ikke fire straffer) to straffer til lfc. Dommern var jo rett og slett dårlig i dag.. Uenig i den du. Tror de fleste av Liverpools eldre garde ikke mener at dommeren var dårlig idag Okai, hvorfor? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Blackburn kunne klaget de også, så dommeren var konsekvent. Skrtel hadde en stygg takling i første omgang som burde vært gult kort, men slapp unna da. Dommeren kunne også ha gitt han direkte rødt når Roberts var gjennom på blank. alt i alt burde han vel da ha vært utvist. Roberts ble sannsynligvis snytt for mål når han kom alene med Reina, men ble feilaktig avblåst for offside. Kan du påpekte hvilke situasjon som skulle vært straffe, foruten Torres situasjonen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Gerrard kasta seg klart to ganger, men Torres ble nok snytt for straffe. Når folk skriver "vi burde hatt 4 straffer" så begynner jeg å lure på om vedkommende leser kampreferat på ett liverpool forum eller om personen faktisk så kampen? Ingen edru mennesker kan påstå at Liverpool ble snytt for flere straffer i dag. Til og med Hewitt er enig meg i det siste, tror jeg Jeg så kampen og jeg syns det skulle vært(okai kanskje ikke fire straffer) to straffer til lfc. Dommern var jo rett og slett dårlig i dag.. Uenig i den du. Tror de fleste av Liverpools eldre garde ikke mener at dommeren var dårlig idag Okai, hvorfor? Har vel nevnt det tiligere men ok. -Konsekvent -dømte på samme linje kampen igjenom -så an sitvasjonen,lot spillet gå om det var stor sjanse på gang. -var ikke mr crazy med kortutgiving(som en vis annen dommer i PL) -dømte etter min mening bra i straffestivasjonene siden ingen av dem var 100% uannsett straffesitvajsoner. Torres skulle muligens hadd straffe,og Gerrard et frispark når han fikk fyr`n i ryggen, Endret 13. april 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Liverpool vant 10-1 etter 4 mål av Torres og 5 (selv) mål av Gamsten. Men seriøst, du må være den mest trofaste Pool supporteren jeg har sett. Problemet var at den føckings montøren hadde ikke kommet da Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Liverpool vant 10-1 etter 4 mål av Torres og 5 (selv) mål av Gamsten. Chauz: Matte er ikke din sterkeste side, eller? 4+5 blir da vitterlig ikke 10 Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fy faen så jævlig selveid jeg ble. Men fikk en 6'er i karakter boken da. Slutt på Off-topic fra meg. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 The Game: Det site målet kom da en kverulant av en MANUrailsupporter skrek DIVE, slik at keeperen til Blacburn kasta ballen i eget mål! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 1) Lær deg å skrive. Helt greit med noen skrivefeil, jeg pleier å ha mange selv, men det går en grense. Din post ser ut som det er skrevet av en dyslektisk fireåring med mark i rumpa. 2) Hæ? Hva er poenget med innlegget ditt? At jeg er kverulerende? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 1) Lær deg å skrive. Helt greit med noen skrivefeil, jeg pleier å ha mange selv, men det går en grense. Din post ser ut som det er skrevet av en dyslektisk fireåring med mark i rumpa. 2) Hæ? Hva er poenget med innlegget ditt? At jeg er kverulerende? Unnskyld for off-topic, men The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tror det var en "slutt" på 9-0 seieren til Pool idag... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Din post ser ut som det er skrevet av en dyslektisk fireåring med mark i rumpa. Ikke det at det er noe galt i å vere dyslektiker Lenke til kommentar
toreae Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Mine skrivefeil kommer mye fra forskjellige skriftyper 1-4 klasse. Og at jeg hadde det alt for travelt / dårlig kvalitetskontroll med innlegget. Poenget.... On-topic, er glad for poeng og plassering i dag, 4. plassen bør holde inn. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vel dommer'n var i hvertfall ikke konsekvent når han gav Skrtel gult kort og dømte frispark mot Liverpool. Akkurat det var for så vidt en grei avgjørelse det, men neppe konsekvent når han lot den nevnte situasjonen med Gerrard i 1. omgang gå uten verken å gi oss frispark, eller gult/rødt kort til Blackburn spilleren. Off topic: Hva har forresten mark i rompa med dysleksi å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bare fordi dysleksi er vanlig? Noe innlegget ikke var. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Greit at dommeren konsekvent la listen høyt. Kampen var fair for begge lag. Selv om det ikke var noen stygg kamp, så mener jeg at dommeren kanskje la den litt for høyt. Han burde ha blåst for flere forseelser og det burde ha vært utdelt flere gule kort. Om dette hadde vært gjort, så ville Liverpool ha fått flere frispark i farlig posisjon utenfor 16-meteren, men da hadde kanskje Skrtel også fått 2 gule og rødt. Uansett, veldig fornøyd med 3 poeng i dag. Endret 13. april 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 tror ikke George Gillett kan bevege seg i Liverpool's gater uten og få drapstrussler og liggnende , tror han er sterkt hatet nå , mer en noen gang . Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 tror ikke George Gillett kan bevege seg i Liverpool's gater uten og få drapstrussler og liggnende , tror han er sterkt hatet nå , mer en noen gang . Verre med Hicks da. Han har jo virkelig bestemt seg for å ødelegge klubben innenfra. Fy søren jeg blir så forbanna. Det hele er så uprofesjonellt og råttent at jeg blir helt dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå