Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Helvete. Jeg er likevel positiv til kampen på lørdag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Helvete. Jeg er likevel positiv til kampen på lørdag. 7691394[/snapback] Nei, jeg nekter å tro det, mine øyne ser det ikke... Er det mulig? Hva nå? Kjenner tårene komme , dette var trist... Biter meg i leppa, faen heller nå ser det mørkt ut... Dette suger... Endret 10. januar 2007 av SasaB Lenke til kommentar
hare1441 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Så at scum fansen har startet en egen så vi kan ikke være dårligere når vi er verdens beste supportere. Nåja... Alt er relativt.... Ja, kanskje det, men LFC har likevel verdens beste supportere. 4676604[/snapback] De har nok de største fotball idiotene men hva er det som telles av laget og supporterne?? :S Nei takk til patetiske kommentarer.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Du siterer et 1.5 år gammelt innlegg ... way to go Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Liverpool er videre til mellomspillet i Champions league og vi ligger på tredjeplass(over arsenal) ser ikke så mørkt ut (barca er gode,men ikke uslålige) og dudek er history Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Om vi ikke vinner Champions League så er dette en dårlig sesong. For et lag som Liverpool holder det ikke å komme på tredjeplass i Premier League. Et så stort lag må sette seg som målsetting å vinne minst ett trofé årlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 vi har da det, communety shield baby men er selfølgelig eni at vi helst må vinne et (større) trofe vært år,noe som vi har gjort de siste 5 årene. men la oss være positive fordi Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 vi har da det, community shield baby 7692861[/snapback] Hehe, YEAH BABY YEAH! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Men hva med Garcia? Hvem skal erstatte ham? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ingen i Liverpoolstallen per dags dato som har samme type ferdigheter som ham. Har sagt det før, at han er den eneste på laget som kan komme inn og snu kampen med en genial pasning eller et fantastisk skudd. Kreativiteten til Luis er ekstrem, og han har vært svært viktig for Liverpool, spesiellt i CL. Selv om han er veldig ujevn, mener jeg at han er en av de viktigste spillerne til Liverpool. Greit, han har vært mere ujevn, og det har vært lengre mellom lyspunktene denne sesongen, men det har det vel stort sett vært over hele linja. Kan rett og slett ikke se at noen har ferdigheter til å erstatte ham. Blir nok mye spilletid på Pennant, iallefall frem til Momo er tilbake.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 At Pennant får spilletid er ekstremt viktig imo. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Nå som Pennant trolig kommer til å få mye mer spilletid enn det han har fått til nå tror jeg han kommer til å gjøre det mye bedre. Pennant har helt klart egenskapene til å klare seg på høyresiden så det eneste han trenger er tid og kamptrening. Se for eksempel på Aurelio som har spilt crap i samtlige innhopp han har hatt denne sesongen og nå fikk en hel kamp mot Arsenal. Han var ingen stjerne men hevet seg helt klart et par hakk fra tidligere inntredener. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Den unge venstrebacken Emiliano Insúa fra Boca Juniors kommer til Anfield nå, på lån fra Boca Juniors.. Virker som en spennende spiller, men tviler på at han hopper rett inn på førstelaget. Kanskje når enten Aurelio eller Riise må spille framme på venstrekanten da.. Har Warnock også da. Denne karen + Neill håper jeg styrker forsvaret vårt litt, noe er tydeligvis veldig galt bak der. Synes, som jeg har sagt før, at man burde begynne å lete etter erstattere til både Carra og Hyypia. Spesielt Hyypia i første omgang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Erstatter til Carra? Han er bare 28 år, har mellom 4 og 6 gode år igjen. Ble nettopp minnet på av Liverpool.no at vi må betale £ 1.3 mill. hvis han spiller et visst antall kamper. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ikke Carra så mye da, men Hyypia hvertfall. En ting jeg har tenkt på, Carra er jo den naturlige lederen bak i forsvaret vil jeg si, men gang på gang i år har vi jo sett forsvaret være feilplassert, ikke hengt med, tellefeil etc.. Noe er jo galt der. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Noe er kraftig galt der. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 jeg tenker aurelio får prøve segp å venstre! men da har vi ikke beck Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 jeg tenker aurelio får prøve segp å venstre! men da har vi ikke beck 7699983[/snapback] øhm.. Riise? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 jeg tenker aurelio får prøve segp å venstre! men da har vi ikke beck 7699983[/snapback] øhm.. Riise? 7699992[/snapback] ja kansje men fortsetter han som i det siste så er han historie! da han blir med opp så prøver han skudd! er greit det ! men har du sett hvor de går? det er 20 kvadratmeteter utta får! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 jeg tenker aurelio får prøve segp å venstre! men da har vi ikke beck 7699983[/snapback] øhm.. Riise? 7699992[/snapback] ja kansje men fortsetter han som i det siste så er han historie! da han blir med opp så prøver han skudd! er greit det ! men har du sett hvor de går? det er 20 kvadratmeteter utta får! 7700002[/snapback] Riise er en veldig god spiller, alle har sine dårlige perioder.. Til og med Gerrard hadde det i høst, ingen som snakket om å sette han ut av laget? Er jo en grunn til at Riise har spilt fast på venstrebacken de siste årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå