Paisley Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vi får håpe på en spennende 2 omgang med scoringer. Hadde ikke hatt noe imot en arsenal-liverpool reprise med seier til LFC. Men nå får vi se! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Du er ikke sann. Han sleper benet sitt, løfter det inntil Friedel, du ser det soleklart på reprisen, herregud! Heldigvis så Wiley gjennom lureriene til Captain Hypocrite. Ingen bombe at du synes det, akkurat. Som sagt, Gerrard kan helt klart unngå den hvis han vil, men reprisen viser også at han faktisk blir tatt av Friedel og å kalle det diving, slik du og dine alltid gjør, blir feil i mine øyne. Det er greit nok at det ikke ble dømt straffe, det er en vanskelig situasjon, men synes absolutt det hadde vært greit å dømme på den også. Livlig og moro? Dopet dfeg med noe eller ? Kanskje det bare er jeg som er i godt humør, men synes det har vært livlig jeg, ja. Fart og høyt tempo, mange situasjoner, mangler bare litt sjanser og et Liverpool-mål nå. Second half! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hrm, ser at det står 0-0. Er kampen verdt å se andre omgang av eller kan man like greit finne på noe annet å gjøre mens man venter på at de store lagene skal spille? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Forskjellen Ugh! er vel at dersom det hadde vore Ronaldo, så hadde det vore filming og han skulle hatt gult kort, mens når det er Gerrard, så berre overspelar han? Nei, hvis det hadde vært Ronaldo hadde han bare overspilt han også. Jeg er ikke av de som er mest ivrig etter å jakte på filming hos motstanderlags spillere. Men at det er flere spillere (ikke nødvendigvis bare Ronaldo) som hadde gjort akkurat det samme som Gerrard i den situasjonen tviler jeg ikke et sekund på. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Helt utrolig, enkelte klarer ikke å innrømme at han regelrett filmet. Kamuflerer det med at han "bare overspillte" som aaaaaallle andre hadde gjort i samme situasjon. Nå ønsker jeg ekstra hardt en Blackburn goal... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Du er ikke sann. Han sleper benet sitt, løfter det inntil Friedel, du ser det soleklart på reprisen, herregud! Heldigvis så Wiley gjennom lureriene til Captain Hypocrite. Ingen bombe at du synes det, akkurat. Som sagt, Gerrard kan helt klart unngå den hvis han vil, men reprisen viser også at han faktisk blir tatt av Friedel og å kalle det diving, slik du og dine alltid gjør, blir feil i mine øyne. Det er greit nok at det ikke ble dømt straffe, det er en vanskelig situasjon, men synes absolutt det hadde vært greit å dømme på den også. Livlig og moro? Dopet dfeg med noe eller ? Kanskje det bare er jeg som er i godt humør, men synes det har vært livlig jeg, ja. Fart og høyt tempo, mange situasjoner, mangler bare litt sjanser og et Liverpool-mål nå. Second half! Men for å si det sånn Hewitt,hadde han VILLET holde seg oppe så hadde han fint klart det...er det som er poenget,er jo ingen tvil om hva han prøvde å oppnå da. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 for et angrep, for et mål og for et press liverpool har nå.. Kampen blir bare bedre og bedre!! Herlig av Gerrard! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gerrard er så DYKTIG! Bare synd målet blir overskygget av den litt tvilsomme situasjonen i første omgang. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gult kort, det der er rødt. Han har jo straka veien mot mål. Uansett, sykt mål av Gerrard. Fortjent at dere leder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Der skulle vi hatt straffe. Det var Torres sin venstre fot som gjorde at ballen skiftet retning. Nå blir jeg forbanna hvis vi ikke vinner. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Der kom visst Torres opp på scoringslisten og. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Flott mål av Torres Endret 13. april 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gerrard og Torres er bare en utrolig rå kombinasjon! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Torres og Gerrard er jo ganske mye av Pool. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gerrard får ikke mer enn 5 i stil for den der ass .. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Enig, det der var mer straffe. Gerrard-Torres er jo bare latterlig gode sammen. Torres spillte vegg med SteveG på 1-0 goalen og nå var det Steven som serverte Torres. Steven Gerrard Diver igjen!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Torres og Gerrard er jo ganske mye av Pool. Skal vi ta den diskusjonene igjen? Sjekk tallene, så får du deg en overraskelse. The Game: Det var Lucas som ga Gerrard ballen på første målet. Og det var ikke en dive! Endret 13. april 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Enig, det der var mer straffe. Gerrard-Torres er jo bare latterlig gode sammen. Torres spillte vegg med SteveG på 1-0 goalen og nå var det Steven som serverte Torres. Steven Gerrard Diver igjen!!! Det var Lucas som spilte til Gerrard på 1-0 goalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå