Winydancer Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Herlig med 1-1 i Birmingham idag. Satser på å få se ett toppet LFC lag på Anfield imorgen Helst tilbake i 4-2-3-1, og Gerrard inn igjen i midten. Tar vi 3 imorgen er det nok kjørt. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Den første er soleklar, og hvorfor faller Torres lenge etter den såkalte forseelsen? Kva i alle verda slags tull er det du kjem med? Eg reknar med at du har sett kampen frå før så kvifor kjem du drassande med denne utspekulerte videoen då? Ser ein situasjonen frå ein anna kameravinkel så ser ein jo klart at Torres blir kakka på leggen og slike ting merkar ein ikkje før det har gått litt tid. Det ser jo ut som ein klar dive frå den vinkelen, men videoen er jo heilt missvisande. Den tredje er forresten ein klar dive, men òg den einaste eg har sett frå den kanten. Ellers så har ikkje Torres hatt ein "dive" i Liverpool etter mi meining, men han går diverre ein del lett i bakken i duellar som tidlegare påpeikt. Håpar han legg dette av seg, for han er ein fantastisk spelar på alle måtar. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Herlig med 1-1 i Birmingham idag.Satser på å få se ett toppet LFC lag på Anfield imorgen Helst tilbake i 4-2-3-1, og Gerrard inn igjen i midten. Tar vi 3 idag er det nok kjørt. Pirke per Men som du sier, så er vi på god vei om vi tar 3 poeng. 3plassen kan bli tøff, men kommer vi til cl finalen er jeg overall fornøyd med sesongen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Herlig med 1-1 i Birmingham idag.Tar vi 3 idag er det nok kjørt. Pirke per Er jo "i dag" siden klokka er over tolv Anyway tror vi kjører med 4-2-3-1 og da dette laget. -------------- - Reina - ---------------- Finnan - Carragher - Skrtel - Riise ---------- - Alonso - Lucas - ---------- ----Pennant - Gerrard - Babel------ ---------------------------------------- -----------------Torres--------------- Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Da er det å glede seg til Liverpool-kamp igjen. Jeg tror vi kommer til å kjøre 4-4-2 i dag, rett og slett fordi Masche er ute og Crouch trenger spilletid og har spilt passe godt de siste to kampene. Men jeg kan ta feil, med Benitez er slike ting umulige å spå. Laget jeg håper på: Reina Finnan - Carra - Skrtel - Riise Pennant - Gerrard - Alonso - Babel Torres - Crouch Eventuelt Maggens alternativ hvis vi skal kjøre 4-2-3-1 og gi Lucas spilletid. Eller så kan Lucas gå inn i steden for Alonso i denne 4-4-2-en. Uansett må vi kjøre toppet lag, ikke noe midt i mellom, det er viktig å sikre CL-plassen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Da er det å glede seg til Liverpool-kamp igjen. Jeg tror vi kommer til å kjøre 4-4-2 i dag, rett og slett fordi Masche er ute og Crouch trenger spilletid og har spilt passe godt de siste to kampene. Men jeg kan ta feil, med Benitez er slike ting umulige å spå. Laget jeg håper på: Reina Finnan - Carra - Skrtel - Riise Pennant - Gerrard - Alonso - Babel Torres - Crouch Eventuelt Maggens alternativ hvis vi skal kjøre 4-2-3-1 og gi Lucas spilletid. Eller så kan Lucas gå inn i steden for Alonso i denne 4-4-2-en. Uansett må vi kjøre toppet lag, ikke noe midt i mellom, det er viktig å sikre CL-plassen. Fin den oppstilingen der ja. Og er enig med deg at vi må kunne kjøre et toppet lag i dag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Når det er filming er det jo ikke kontakt. Dårlig defninisjon, å en feilaktig en. Da må du opplyse meg om den riktige definisjonen da, siden du tydeligvis sitter på den. Kanskje enig at det er en litt tynn definisjon, men det er vanskelig å sette noen grense mellom "falle lett" og "filming" dersom det er kontakt. Dersom det er lett kontakt kan jeg være enig, men igjen, så skal det ikke så mye til å komme ut av balanse om man er i fart. Jeg kan vel konstatere at noe er feil uten å komme med fasiten? En fasit som langt fra er svart/hvit. Filming er når en situasjon blir skapt av noe som ikke er en forseelse med den hensikt å lure dommer. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Reina Arbeloa - Carra - Skrtel - Aurelio Lucas - Alonso Kuyt - Gerrard - Babel Torres Subs: Itandje, Riise, Hyypia, Voronin, Benayoun. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bra oppstilling, men hvor har Crouch gjort av seg? Gleder meg nå. Tipper 2-0 til oss. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det står på .tv at han er skadet. Har ikke hørt om det før, så det må være noe som har skjedd veeeldig nylig. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bør bli en lett match, men hvorfor er ikke Riise til start? Han for jo nesten aldri tid til å vise seg frem, ikke rart han mister trening. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Crouch ikke på benken engang? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Rafa Benitez makes three changes from the Arsenal victory in midweek, with Lucas, Alvaro Arbeloa and Ryan Babel coming in for the suspended Javier Mascherano, Sami Hyypia and the injured Peter Crouch. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Rafa Benitez makes three changes from the Arsenal victory in midweek, with Lucas, Alvaro Arbeloa and Ryan Babel coming in for the suspended Javier Mascherano, Sami Hyypia and the injured Peter Crouch. Lurer på hvordan han klarte det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) DIVING GERRARD..... 2.3 i stil for den der Endret 13. april 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tsss fucking diver... Tipper at Torres putter snart. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gerrard har ikke glemt gamle kunster, kjipt når man er kaptein og sånn Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Overspilte litt der ja. Men at han ikke fikk noe når Samba smeller inn i ryggen på ham er helt utrolig. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bra gjort av dommeren! Gerrard konstruer nummer to også og det ville vært hårreisende om Samba skulle ha blitt utvist for den pittelille dytten der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå