Jørgen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Crouch har vært god og skapt mye trøbbel for forsvaret nå som han har fått spille synes jeg. Jeg synes dere burde spilt han mer fast. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Crouch har vært god og skapt mye trøbbel for forsvaret nå som han har fått spille synes jeg. Jeg synes dere burde spilt han mer fast. Ååå ja, bra han har fått litt mere spille tid i det siste Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ja, det var bra å gi Crouch litt press på seg. Det er merkelig det, de presterer plutselig mye mer da. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ja, det var bra å gi Crouch litt press på seg. Det er merkelig det, de presterer plutselig mye mer da. Ja de har en tendesn til å prestere bedre mot de store lagene(Man-U et unntak) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ja, det var bra å gi Crouch litt press på seg. Det er merkelig det, de presterer plutselig mye mer da. Ja de har en tendesn til å prestere bedre mot de store lagene(Man-U et unntak) Snakker du om enkeltspillere nå? For dere har vel en heller elendig statistikk som lag under Benitez mot de store, med unntak av de store utenlandske da. Men at Crouch gjør det godt er jo ingen overaskelse, er en mye bedre spiss en Kuyt. Var det ifjor han var toppscorer for dere før han ble skadet? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ja, det var bra å gi Crouch litt press på seg. Det er merkelig det, de presterer plutselig mye mer da. Ja de har en tendesn til å prestere bedre mot de store lagene(Man-U et unntak) Snakker du om enkeltspillere nå? For dere har vel en heller elendig statistikk som lag under Benitez mot de store, med unntak av de store utenlandske da. Men at Crouch gjør det godt er jo ingen overaskelse, er en mye bedre spiss en Kuyt. Var det ifjor han var toppscorer for dere før han ble skadet? Man-U er vel de vi har dårligst statistik mot. Chelsea og Arsenal har vi jo vært bra mot i år.. og mange utendlanske lag Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hele sesongen. Vi var betraktelig bedre enn både Arsenal og Chelsea på Anfield, men endte bare med to poeng etter henholdsvis forsvarssvikt og dommerfeil. På Stamford Bridge hadde vi flere sjanser enn Chelsea, men endte 0-0. På Emirates ble det som kjent også 1-1. Ingen ligaseire, det er minuset, men det er hvert fall kraftig fremgang fra hvordan vi har gjort det mot disse i ligaen før. Må bare greie hvert fall tre poeng hjemme og uavgjort borte så er det godkjent. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) DIC trekker seg.. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=14697&zone=1 Og Parry er sparket Han er ikke sparket, var bare oppfordring fra Hicks. Edit: Noen hadde visst skrevet det allerede. Endret 10. april 2008 av BareMarius Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hvorfor må de fordømte amerikanerne ødelegge klubben? Jo raskere DIC kommer inn jo bedre er det. Liverpool hadde en utrolig dårlig periode da dette herjet som verst. Så satt jeg i dag og var ganske lettet over at vi ikke hadde hørt noe på en stund. Så kommer de jaggu fram igjen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Forsøk på å skape idiot-diskusjon av ingenting er slettet. EDIT: Og dere vet like godt som meg at reaksjoner på moderering ikke skal postes i tråden. Sende meg pm er mye lurere. Endret 10. april 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Crouch isteden for Kuyt ut sesongen nå tror jeg hadde vært et kjempevalg av Benitez. Jeg har personlig utrolig sansen for en spiller som han. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Takker for rapportering, en ny ballgutt mistet sin post grunnet feil stadion.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Crouch isteden for Kuyt ut sesongen nå tror jeg hadde vært et kjempevalg av Benitez. Jeg har personlig utrolig sansen for en spiller som han. Tja, bare begge blir erstattet før neste sesong så er jeg fornøyd, hjelper ikke om karene glimter til noen ganger. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Har ikke fått vært her inne etter storkampen på Anfield på TIrsdag! Sinnsyk kamp og sinnsyk stemning! Anfield OG Liverpool har gått over all forventning! Kampen på Tirsdag var en perfekt måte å starte min Anfield karriere på Mange av de eldre die hard supporterne ble småmissunnli når jeg sa det var min første kamp her! Uansett så ble det en opplevelse for livet! Gleder meg noe sinnsykt til Blackburn på Søndag, enda jeg tviler på det blir 1/3 av samme atmosfæren. De tingene som jeg virkelig husker fra kampen var når målene kom, og alle hoppet, og hele KOP ristet og gynget. Sinnsykt! Og ikke minst da Arsenal scoret 1-0, og fansen var stille i kanskje 8-10 sekunder før hele KOP begynte med "LIVERPOOL! LIVERPOOL!". Echo skrøt noe sinnsykt av Kop dagen etterpå. Litt overrasket over hvor mye som ble krevd av spillerne. Var ikke snakk om at de ropte på frispark når Kuyt ble skubbet over ende, var mer rop som "Be stronger! Get up! Faster! Fight!" osv. Uansett så var kampen småvill og full av spenning! Liverpool by går over foventningene også. Prisene er skambillige. Får 20 øl for 10 pund @ 100 kr. Og det er ganske pent her iforhold til hva jeg har hørt. Menmen. Skrablet ned noen tanker :E:E EDIT: Sånn btw kan jeg komme med noe ganske kjedlig som jeg har hørt her nede. Ryktene sier at Agger var smålig alkoholiker før han kom til Liverpool, men ble tørrlagt og fikk fyr på karrieren igjen rett før han kom. Men nå med alle skadene har han blitt deprimert og fått mange tilbakefall og sliter enormt med alkoholisme. Mulig han blir selgt til sommeren vist ikkej han skjerper seg. Kjedlige rykter oppi hele Parry saken nå. Endret 11. april 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Good to have you back Winy Anyways til diskusjonen om Kuyt så synes jeg han er bedre som ving en spiss. 3 mål i Premier League er ikke bra nok i grunn,men om han blir solgt er en annen sak PS: Jeg og kompisene mine skåler\shoter vær gang Kuyt bommer på en kjempejanse(skjer twice i hver kamp ) så vis han drar kan vi risikere å komme hjem edru Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Good to have you back Winy Anyways til diskusjonen om Kuyt så synes jeg han er bedre som ving en spiss. 3 mål i Premier League er ikke bra nok i grunn,men om han blir solgt er en annen sak Jeg forsvarer nå Kuyt, tenk det Han har da ikke spilt ren spiss siden Torres kom heller da, så å si at det er lite med 3 mål er ikke helt rettferdig. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Rent spillemessig, hvilket lag ble du mest imponert over Windydancer? Og hva syntes du om straffa? Du må jo ha jubla villt på målet til Walcott/Ade tenker jeg Endret 11. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Misunner deg så jævlig, Windy. Savner Anfield og Liverpool enormt, tror jeg skal flytte over så fort som mulig. Spesielt fett må Arsenal-kampen ha vært, for en kamp å være på. Topp stemning, ryk eller forsvinn, dramatikk, 6 mål og avgjørelsen kom ikke før helt på tampen. Håhåh, ting reiser seg bare jeg tenker på det. Har du fått gått på omvisning på Anfield da? edit leif Endret 11. april 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kuyt er jo et uromoment for alle lag Liverpool møter, siden han løper så mye, og er over alt på banen, hadde han bare hatt bedre avsluttningsmuligheter og et litt 190graders kampblikk så hadde han vært en måljeger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Men det er jo det dere har forsvarspillere for! Også mangler jo ikke Gerrard, Mascherano eller Alonso så mye der heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå