Stinkey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fotballtråd > diskuteres fotball > delte meninger > ingenting er en fasitt = vi må få diskusjonen fram her! Chelsea blir spennende. Vi har et lite psykologisk grep på dem (tatt dem i 2 semifinaler de siste 3 åra). Noen som vet når kampa spilles? Må sette av datoer så ikke noe blir planlagt. Skal bli deilig å gå på skolen i morra med en vel fortjent seier i lomma Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jarmo: Tør jeg spørre hvilke regelbrudd jeg begikk i posten du slettet? Usakligheter, akkurat som han du diskuterte mot. On topic: Jeg har verken ord eller stemme, men detta var bare et fyrverkeri av en kamp. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ahh, herlig! 5-3 sammenlagt mot Arsenal er selvsagt deilig, og det blir vel litt feiring ikveld? YOU'LL NEVER WALK ALONE! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Vis du spiller fotball, så burde du skjønne at det ikke er filming. Når du løper frem i angrep, bare fokus på ballen og målet, så skal det så utrolig lite til for at du mister balansen(som allerede skjedde utenfor) og du faller. Ingen filming vil jeg si. Vis du ikke tror meg, så tar turen innom her, så skal vi rekonstruere Men Hleb situasjonen var ikke straffe? Vi skreiv jo akkuratt det samme om den situasjonen men da falt man ikke så lett når man var i fart... Men slikt kan jo forandre seg på en uke, eller? Igjen, Hleb situasjonen var mye klarere (som til og med Bergdølmo klarte å få med seg) og skjedde faktisk inne i straffe feltet. Snakker om å skyte seg i foten Etter å ha sett Hleb situasjonen igjen idag så ser jeg at han burde ha blåst straffe, men dommeren hadde langt linja ekstremt høyt. Situasjonen idag var også straffe, og fikk hjelp av at dommeren hadde en lav linje. Endret 8. april 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jarmo: Tør jeg spørre hvilke regelbrudd jeg begikk i posten du slettet? Bare spør du Jeg har ikke slettet noen innlegg. ps. vi tar slike ting på PM, denne posten vil bli slettet snart. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Da beklager jeg, så bare at du var den eneste karen fra øverste hold her når den ble slettet. wh1te, Alastor are you listening? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Til den som spurte om semidatoene; 22/23. april og 29/30. april. Altså bare to uker til første semifinale Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 hmm, umulig og sende PM til fakey :s Da stakk jeg, for forsette imorgen Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Til den som spurte om semidatoene; 22/23. april og 29/30. april. Altså bare to uker til første semifinale Aiai. Da er det bare å ta seg fri fra alt som heter jobb, fotballkamper (som man spiller selv naturligvis) osv Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Tja, har nå lyst til å si at toure er frikjent, burde ikke vært straffe mener jeg (selv om det er hyggelig). Om babel faller med vilje eller om han bare er klønet er derimot verre å si, bena er i alle fall overalt ^^ http://youtube.com/watch?v=OMrdlIeQ10Y Ellers så heter det jo at gode lag har flaks Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Til den som spurte om semidatoene; 22/23. april og 29/30. april. Altså bare to uker til første semifinale Takker og bukker Godt det kommer snart da. Da forsvinner ikke helt innstinktet. Men så reserve keeperen til Chelsea hinka av banen istad. Og Chec har jo 50 sting i hue så han er vel litt usikker. Er det noen keeper trøbbel hos Chelsea? EDIT: Etter å ha sett det klippet et par ganger føler jeg at straffa er klarere enn noensinne. Du ser han får den lille dytten som gir han en sleng så han havner sidelengs og da er det selvfølgelig umulig å fortsette løpet for å score. Endret 8. april 2008 av Stinkey Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 hmm, umulig og sende PM til fakey :s Det er pga. TM'en i nicket. Sendte mail til staben for en god stund siden, men de har tydeligvis ikke fått det med seg. Hint, hint. Skal forøvrig innrømme at jeg var ganske så usaklig i kveld, men står fortsatt på at det ikke er straffe. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Og til den som postet YouTube videoen, takk. Nå er jeg ihvertfall ikke i tvil om at det der ikke var straffe. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) En forsvarer drar han i armen, og en annen dytter Babel slik at kroppen får en rotasjon. straffe IMHO Se filmen hos Youtube http://www.youtube.com/watch?v=WxyruHv_05g Endret 8. april 2008 av ibrotha Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 "Forseelsen" startet UTENFOR feltet, derfor ingen straffe. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 "Forseelsen" startet UTENFOR feltet, derfor ingen straffe.Holdingen starter utenfor, dytten er innenfor Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Og til den som postet YouTube videoen, takk. Nå er jeg ihvertfall ikke i tvil om at det der ikke var straffe. For meg ser det ut som at holdingen begynner like utenfor 16-meteren. (Han blir holdt i armen. Det er det lite tvil om.) Deretter faller han litt over til side, mister balansen, og Toure springer han ned. Følg nøye med. Var litt skeptisk først, men ser nok ut smo straffe. Var iallfall ikke filming, det må da vært lov å miste balansen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg har ikke slettet noe. Det er straffe. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Et klumsete fall, ja. Men det er vel nok et bevis på at vi ikke ser på en standard skuespiller. Og helt enig i konklusjonen med at han får den spinnen. Ser at selv om han har vendt 90 grader så fortsetter han å prøve å løpe, men da er han på vei nedover grunnet høy hastigheten en annen vei enn dit han er blitt tvunget. Er egentlig overrasket over at VG og Dagbladet ikke har sagt noe dritt om dommeren enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå