Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jess, og da slo jeg av TV-en. Jeg elsker mitt Liverpool, men når laget gir så lite, spiller så ræva og ikke ser ut til å bry seg om at de blir pissa på, så fortjener de heller ikke min oppmerksomhet. Sees neste kamp.

Edit: Okei da, Gerrard viser seg frem akkurat idet jeg skulle slå over, så nå blir jeg tvunget til å se videre siden vi fortsatt har en teoretisk sjanse.

7685224[/snapback]

jeg håper du begynner å heie på United i stedet, du passer bedre der.

Edit: VG nett: "2 - 5 GERRARD. Liverpool legger igjen til Gerrard" hinter VG nett til noe?

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Heh, dere to aner virkelig ikke hva dere snakker om, så jeg foreslår at dere holder dere til det dere kan og lar være å drite dere ut.

Det finnes grenser. Er ingen grunn til at jeg skal vie min oppmerksomhet til laget når de går rundt der og gir en så lang faen som de gjør i dag. Det sier ingenting om meg som supporter. Dette er så kritikkverdig at det er surrealistisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Heh, dere to aner virkelig ikke hva dere snakker om, så jeg foreslår at dere holder dere til det dere kan og lar være å drite dere ut.

Det finnes grenser. Er ingen grunn til at jeg skal vie min oppmerksomhet til laget når de går rundt der og gir en så lang faen som de gjør i dag. Det sier ingenting om meg som supporter. Dette er så kritikkverdig at det er surrealistisk.

7685331[/snapback]

Hvem er dere to? Inkluderer det meg?

Lenke til kommentar

Jeg regner med at den "nedlatende" setningen var rettet mot meg, ja, etter at jeg våget å kritisere laget. Hvis ikke, så inkluderer det selvsagt ikke deg, da misforstod jeg deg i så fall. Men det spiller liten rolle nå.

Se der, ja, nå ligner det iallfall noe annet. Om vi ikke greier uavgjort - som ikke er umulig om det kommer et kjapt mål nå - så blir vi iallfall ikke ydmyket som om det skulle stått 5-1. Litt spenning de siste minuttene, iallfall.

Edit:

Eventuelt ikke ...

Lenke til kommentar

Som et knøttlite plaster på såret hevet vi oss iallfall mot slutten ved å score 2 mål og ha flere sjanser og annullert mål. Men likevel, dette er så skuffende og så dårlig at ting må skje, og Rafa må vise hvem som er sjef. Selv om det er flere unggutter på laget vårt i dag, består også hele laget til Arsenal av det samme, med unntak av to eller tre spillere. Vi hadde med Gerrard, Aurelio, Gonzalez/Garcia, Warnock, Fowler og Bellamy som alle har massevis av førstelagsspill. Dette skal bare ikke skje, og det er flaut og dårlig at det gjør det.

Takke meg til at vi har så fantastiske supportere som synger for full hals likevel. Akkurat nå er vel det nesten det eneste som holder meg fra å bare ta kvelden med en gang og la være å stå opp i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg får en tåre i øyekroken når jeg hører mine medsupportere brøle ut sangen vår til tross for et relativt ydmykende tap. Når sant skal sies så driter jeg i ligacup'en og vi tapte med langt i fra det beste laget, så jeg er positiv :) Litt skuffet over Paletta, though.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...