slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 liverpool har tatt opp spillet sitt , blir nok flere mål Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Helvete, jeg driter på meg. Arsenal utspilte oss første 20, så tok vi over. Men vi slipper de ALTFOR lett til. Jeg kunne se scoringen deres komme fem minutter før den kom, nettopp fordi Arsenal fikk lov til å holde på akkurat som de ville og da blir det scoring ut av det - garantert. Dessverre har Arsenal et overtak nå, fordi uavhengig av om vi scorer eller ei trenger de bare ett mål til, og da er de videre på både uavgjort og seier, mens våre sjanser nå enten er å holde 1-1 og ekstraomganger, eller vinne kampen. Faen så nervepirrende det blir, men vi kan gjøre det hvis vi spiller som siste halvdel av andre omgang. Gjør vi som i starten er vi døde, Arsenal er et knallag. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Syykt spennende, men for en vakker heading! Men er enig med Hewitt, Arsenal for spille mye fritt på vår banehalvdel, vi må opp som lag og presse, og komme helt oppi dem, ikke stå på 2m avstand og se hvor de skal løpe, og avbryte ballspillingen deres Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Helt enig i opppsummeringen din Hewitt. Siterer forøvrig kompisen min, når Stokke sier at Arsenal spiller med 10 mann: "Vi spiller jo med 9 mann. Kuyt spiller jo, så vi må ha en til å passe på ham" Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Arsenal er et kontringslag til tusen, vi må passe på dem, gå mer i kroppen, og Reina MÅ være stabil! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 flamini er ute , det er en fordel Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Satt og planla morgendagens unnskyldninger etter de første 20. Håpa også på at vi kunne holde oss til 0-1 til pause fordi vi umulig kunne forandre på noe før det. Men for en opphenting og for en scoring. "Takk for et nytt år" sa han der. Og etter det så starta vi å spille fotball så nå har roen satt seg. Fortsetter vi sånn som vi avslutta så tror jeg vi klarer det. Og det er Liverpool gode på. Nå er pizzaen bestilt og cola står i kjøleskapet for en spennende andreomgang (og hvis jeg må ekstraomganger + straffer) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Digger hyppia, føler meg ganske sikker med han i forsvaret Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sett bortsett fra faren at scorer Arsenal 1 så blir det vanskelig. Scorer vi 2 mål vinner vi. Scorer vi 1 så scorer Arsenal og vi taper. Eller vi holder ut til ekstra omganger / straffe og tar dem der. Håper mest på ekstra personlig, men for guds skyld ikke bare et mål.... Da er vi ute. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hørte dere Vidar Davidsen snakket om lønna til scousere? Hvilken lønn? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Haha, Mache slipper jo aldri unna gule kort... Har talt 3-4 klare fellinger... Torres er jo dårlig mener jeg.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Den var pen. Men faen da..... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Haha, Mache slipper jo aldri unna gule kort... Har talt 3-4 klare fellinger... Torres er jo dårlig mener jeg.... Hehe, det var ikke særlig dårlig av han da =p .. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Torres !!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 For en scoring av Torres. Men Masche skulle vel ærlig talt vært utvist? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Streamen henger etter. MEN FY FAEN SÅ GODT DET DÆR VA! TORRES!!!! YNWA!! GOGOGOGO! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Tror Arse kommer tilbake... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 ajajajaj, van persie og walcott. dette blir skummelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå