ugh! Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 kunne tenke meg Gerrard på høyre og alonso og lucas på midten Noe av poenget med 4-2-3-1 taktikken er jo at Gerrard får så stor frihet som overhodet mulig. Dersom han blir satt ut til høyre vil jo friheten forsvinne ettersom han da må ta et stort defensivt ansvar slik Kuyt har fått ansvaret for i de kampene han har spilt der. I tillegg har jo Gerrard vært helt enestående i den frie rollen som fremskutt midtbanespiller/hengende spiss, så hvorfor du vil ha han på høyre i 4-2-3-1 er for meg helt uforståelig. Tror forresten at Pennant kanskje selges til sommeren, han har ikke imponert veldig de (alt for) få mulighetene han har fått, kanskje med unntak av innhoppet mot Inter hjemme. At Rafa virkelig har lagt sin elsk på Kuyt hjelper jo ikke heller Pennant noe særlig. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) fordi jeg mener vi må utnytte det vi har og akkurat nå har vi ingen bra nok høyreving men vi har brae spillere i lucas og alonso som kan spille på midten derfor synes jeg det hadde vært en ide og teste gerrard på høyre Endret 8. april 2008 av ogger Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Enig i laget du setter opp, håper det er dette laget som starter i kveld, eneste spørsmålstegnet er høyrekanten, jeg har sansen for Pennant og håper at han kan bli gitt tillit og spille seg i form slik at han kan yte sitt beste. Men så kan man jo vurdere om man heller vil satse på arbeidsome Kuyt i kamper som i kveld. Pennant er uansett uaktuell med en skade i kveld. Stemmer, går litt i surr her nå Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 HVa skjer med at alle de store kampene for Liverpool i CL legges til tirsdager jeg jobber? JObba i returkampen mot Inter og jobber i dag. JObba også nå lørdagen som var. Blæh. Bare til 21 i dag da, men mister jo en halvtime eller noe. Dritt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hysj, hører du vinden? "Eeeeeeeegeeeeeenmeeeeeeldiiiiiiiiing" Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bare å bli hjemme så kan du mamma eller pappa til å skrive i meldingsboka at du var syk Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Håper på dette: ------------- - Reina - --------------- Finnan - Carragher - Skrtel - Riise ------- - Alonso - Masche - -------- -------Kuyt - Gerrard - Babel------- ----------------Torres----------------- Edit: Reina, Carragher, Aurelio, Skrtel, Hyypia, Mascherano, Alonso, Kuyt, Gerrard, Torres, Crouch. Subs: Itandje, Voronin, Lucas, Benayoun, Babel, Riise, Arbeloa. Jævlig vanskelig å si hvordan laget blir sånn formasjonsmessing. Endret 8. april 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Egenmelding er for pyser! Lykke til i kveld folkens. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Lag H: Reina Carragher Aurelio Skrtel Hyypiä Mascherano Alonso Kuyt Gerrard Torres Crouch Innbyttere H: Itandje Arbeloa Riise Lucas Benayoun Babel Voronin Ser ut som en 4-4-2 formasjon i dag med Crouch og Torres på topp. regner med at Kuyt spiller på kanten. Fint at Crouch får sjangsen igjen. Han pleier jo å storspille mot Arsenal. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Og der ble det mål gitt... Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Og der ble det mål gitt... med slik spill fortjener vi ikke bedre Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 syns alonso har hatt noen bra innvolveringer aurelio er optimist Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hadde troa på Arsenal før kampen, som jeg har skrevet flere ganger tidligere, men at de skulle rundspille dere borte overrasker stort. Men det snur vel litt snart tenker jeg... Kikk forresten på Kuyt da dere. Et par grelle feilpassninger og én filming allerede. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Nei,kommer ikke her for å lage bråk,men syns Arse spiller glimrende nå.. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 det fleste på forumet hadde spillt bedre en kuyt akkurat nå , dessverre Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Så ufjortjent, så ufortjent. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Der ble det 1-1 gitt. Fyfaen jeg føler med Arsenal nå. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 sami hyypia !!!!!!! , for en heading Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå