Juggel Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Dumt ingen av de er engelske (?). Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Sant det ja, men har også Darby som også allerede har prøvd seg med a-laget vel, Spearing, Hobbs som er på utlån og kanksje muligens Lindfield. Har ikke så stor tro på siste. Men de første har muligheter, men spesielt Jay Spearing må kjappe seg litt. Blir vel 20 år snart, om han ikkke allerede har blitt det, gidder ikke sjekke, tida begynner å renne ut for han hvertfall. Gerardo Bruna er vel også store muligheter for at kan bli stor, er vel like gammel som Pacheco tror jeg. Vi kan egentlig si de fleste på reservelaget og mange på U18. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Dumt ingen av de er engelske (?). Tenker du hele reservelaget, eller bare de Erlend nevnte? Er jo flere engelske på reservelaget i så fall. Spearing, Lindfield, Darby, Martin og Flynn (sistnevnte skotsk riktignok, men tar han med siden han er fra Storbrittania). Og vi har mange engelske, lovende spillere på utlån som får prøve seg med fast førstelagsfotball - Peltier, Guthrie, Hobbs, Hammill, Anderson, Threlfall, Smith, osv. Alle engelske (med unntak av Flynn), og en god del av disse er også scousere. Med dagens fotball kan vi nesten ikke forvente å ha flere unge engelskmenn, så får vi se hvor mange av disse som greier å ta steget helt opp. Som Erlend nevnte så er det vel Spearing, Lindfield og Darby av engelskmennene på reservelaget som blir sett på som mest lovende, samt at mange av de på utlån har gjort det veldig bra, spesielt Guthrie da i Bolton. Spesielt Spearing er veldig lovende, men ja, han blir vel 20 i år tror jeg. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 synes Guthrie burde bli satset på av Liverpool Gratulerer til unggutta! Måtte mange av de få prøve seg på førstelaget neste år! Stor tro på spesielt Nemeth og Pacheco, sistnevnte er kanskje litt i yngste laget enda (ble vel 17 år i vinter eller noe), men Nemeth tror jeg kan gjøre det riktig så bra. Plessis har jo allerede vist seg fram og vil garantert få sjangsen mer til neste sesong, samme med Insua. Nei, dette ser bra ut med tanke på fremtiden! hvordan spillte Plessi på , bra ? . fikk ikke sett den kampen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hadde vært veldig moro om Guthrie ble satset på, ja, alltid gøy med lokale spillere som er oppfostret i klubben. Men han skal kjempe seg inn på en helvetes midtbane, så det kan bli vanskelig. Når han er ferdig med låneoppholdet i Bolton, spørs det hvor happy han er på å gå fra fast PL-fotball til reservelagsfotball og et par innhopp på førstelaget i ny og ne. Men jeg håper ikke vi gir slipp på ham, for han kan definitivt bli noe. Plessis spilte strålende, veldig trygg og ekstremt få feil. Overrasket vel alle, selv om han har gjort det godt på reservelaget, så er det en betydelig forskjell på det og å spille PL mot Arsenal på bortebane. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 har enorm tro på Plessi, nemeth, insua også . håper bare ikke Plessi er en "ny" Zidane slik som bruno Cheyrou , men det tror jeg ikke . har veldig tro på rafa i det fleste kjøp . Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Plessis var veldig god mot Gunners og bare på den kampen har han imponert meg mer enn Lucas har gjort på alle sine opptredner til sammen. Virker utrolig kjapp i hodet og stresser ikke. Kan godt hende at fyren er én ny Fabregas... Hadde jeg vært Benitez, ville jeg latt ham starte i kveld. Endret 8. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Plessis, Nemeth, Insua, Spearing etc. er veldig lovende spillere ja. Interessant å følge dem, spesielt Insua vil jeg se i større grad på førstelaget snart, og resten av gjengen burde også få en sjanse i pre-season. Men nå er det kampdaaag! Stor match i kveld, blir spennende, det er leve eller ikke leve i kveld. Vi lader opp med noen treningsbilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mitt foretrukkede lag i dag: Reina Finnan - Carra - Skrtel - Riise Alonso - Masche Kuyt - Gerrard - Babel/Pennant Torres Subs: Itandje, Arbeloa, Hyypiä, Babel/Pennant, Lucas, Benayoun, Crouch Sliter med nerver allerede. :/ Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Plessis var veldig god mot Gunners og bare på den kampen har han imponert meg mer enn Lucas har gjort på alle sine opptredner til sammen. Virker utrolig kjapp i hodet og stresser ikke. Kan godt hende at fyren er én ny Fabregas... Hadde jeg vært Benitez, ville jeg latt ham starte i kveld. at han har vært bedre en lucas til sammen med bare en kamp er vel og overdrive Plessis, Nemeth, Insua, Spearing etc. er veldig lovende spillere ja. Interessant å følge dem, spesielt Insua vil jeg se i større grad på førstelaget snart, og resten av gjengen burde også få en sjanse i pre-season. Men nå er det kampdaaag! Stor match i kveld, blir spennende, det er leve eller ikke leve i kveld. Vi lader opp med noen treningsbilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mitt foretrukkede lag i dag: Reina Finnan - Carra - Skrtel - Riise Alonso - Masche Kuyt - Gerrard - Babel/Pennant Torres Subs: Itandje, Arbeloa, Hyypiä, Babel/Pennant, Lucas, Benayoun, Crouch Sliter med nerver allerede. :/ foretrekker aurelio foran riise og ikke minst babel foran pennant håper endelig folk har sluttet og klage og syte over dirk kuyt , synes han imponerer stort på høyre kanten , noe annet en pennant og benayoun det Endret 8. april 2008 av ogger Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Om Aurelio eller Riise starter er for meg likegyldig. Normalt foretrekker jeg helst Riise, men Aurelio har spilt veldig godt i alle CL-kampene i år og i og med at Riise spilte på lørdag, og Aurelio nærmest har vært fast i CL, er jeg 90% sikker på at det er Aurelio som starter, og det er egentlig helt greit. Jeg tror Babel starter i dag ettersom han ikke spilte på lørdag, og det gjorde Pennant, men for meg er det det samme. Babel er også et greit kort å ha i bakhånd litt ut i kampen som kan forandre mye mot slitne Arsenal-spillere, men jeg håper egentlig han starter jeg også, han er veldig farlig, spesielt hjemme på Anfield. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Om Aurelio eller Riise starter er for meg likegyldig. Normalt foretrekker jeg helst Riise, men Aurelio har spilt veldig godt i alle CL-kampene i år og i og med at Riise spilte på lørdag, og Aurelio nærmest har vært fast i CL, er jeg 90% sikker på at det er Aurelio som starter, og det er egentlig helt greit. Jeg tror Babel starter i dag ettersom han ikke spilte på lørdag, og det gjorde Pennant, men for meg er det det samme. Babel er også et greit kort å ha i bakhånd litt ut i kampen som kan forandre mye mot slitne Arsenal-spillere, men jeg håper egentlig han starter jeg også, han er veldig farlig, spesielt hjemme på Anfield. selg riise og få penger til og kjøpe Rafinha . pennant er en stor vits spør du meg , selg pennant, benayoun,kewell og crouch og kjøpe noen som leverer stabile prestasjoner . Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Det kan ha sammenheng med at jeg ikke ser noe spesiellt i Lucas. Syntes faktisk han har spillt dårlig i alle kampene jeg har sett ham, men så skal det skal sies at jeg ikke har sett alle kampene deres heller. Plessis imponerte i alle fall meg stort på Emirates, da han imo var minst like god, om ikke bedre enn Fabregas. At du mener Dirk Kuyt presterer stort sier vel egentlig litt om fotball kunnskapene dine. Han jobber godt, for all del, men imponerer stort? Hallo liksom... Tipper 1-2 i kveld Endret 8. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Rafinha ser ut til å være rimelig sikret nå, det er herlig. Han skal visstnok være den førstelagsspilleren Rafa allerede har sikret, og det eneste som skal gjenstå er at styret godkjenner det. Men tar ikke noe for gitt før han står på pressekonferanse med Liverpool-trøya i hånda. Pennant er i mine øyne det beste høyrekantalternativet vårt, men han får for få sjanser til å levere stabilt. Kuyt er ingen høyrekant, og hvert fall ingen god en, men han er god å ha i kamper som dette, tette og åpne oppgjør hvor man trenger litt ekstra defensiv jobbing, og han spilte strålende for en uke siden. Benayoun, Kewell og delvis Crouch ut er jeg enig i. Kewell er hvert fall ferdig, og om Crouch blir er opp til ham selv ettersom han har fått ny kontrakt, men venter med å underskrive til sommeren og er bekymret for spilletiden. Vil neppe få mer spilletid, så jeg tror han stikker. Men for meg er ikke det viktigste hvem som går ut, men hvem som kommer inn. Rafinha, en ving og en spiss og vi er veldig godt på vei. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Det kan ha sammenheng med at jeg ikke ser noe spesiellt i Lucas. Syntes faktisk han har spillt dårlig i alle kampene jeg har sett ham, men så skal det skal sies at jeg ikke har sett alle kampene deres heller. Plessis imponerte i alle fall meg stort på Emirates, da han imo var minst like god, om ikke bedre enn Fabregas. At du mener Dirk Kuyt presterer stort sier vel egentlig litt om fotball kunnskapene dine. Han jobber godt, for all del, men imponerer stort? Hallo liksom... Tipper 1-2 i kveld Lucas har blitt kastet rett inn på A-laget og alle forventer mye av han , kanskje alt for mye ved tanke på at han bare er 19 . Plessi har spillt på Reservelaget og imponert , og alle forventet kanskje ikke like mye av han på A-laget som vi forventet av Lucas , tror det har mye med saken og gjøre . @Hewitt , Pennant var ikke god nok for Arsenal hvorfor skal han være god nok for Liverpool som har like store ambisjoner ( kanskje større ) , husk pennant er 25 år , og han har ikke imponert så langt , tror ikke på det med sjanser til og levere stabilitet som du prater om . Kuyt er i vertfall et bedre alternativ en pennant . Dessverre men Kewell kan fortsatt få ny kontratkt , håper selvsagt han ikke får det . @The Game , kuyt har imponert stort i det siste , men han burde ikke være fornøyd med sitt spill denne sesongen , men det burde ikke pennant heller . Endret 8. april 2008 av ogger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Pennant ble ikke solgt fra Arsenal fordi han ikke var god nok, han ble solgt fordi han var en pøbel. Du fikk vel heller ikke med deg at han var en av våre beste spilllere under pre-season før han ble skadet og vår beste mann i Athen? Expekt gir 2.40 i odds på at vi vinner i kveld og hele 3.30 på Arsenal-seier. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Pennant ble ikke solgt fra Arsenal fordi han ikke var god nok, han ble solgt fordi han var en pøbel. Du fikk vel heller ikke med deg at han var en av våre beste spilllere under pre-season før han ble skadet og vår beste mann i Athen? Expekt gir 2.40 i odds på at vi vinner i kveld og hele 3.30 på Arsenal-seier. Viss Arsenal hadde villet beholdt han , hadde det gjort det . Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Synes ikke Pennant har levert så dårlig. Han har fått få sjanser, men gjort det greit de sjansene han har fått. Må også huske på at han var langtidsskadet frem til rett over nyttår. Jeg synes dessverre ikke at Kuyt er et bedre alternativ, tvert imot. For det første er han ingen høyrekant opprinnelig, og for det andre så er han for defensivt orientert og jobber for mye i alle retninger til å kunne bidra så mye i normale PL-kamper, derimot passer det godt når vi har kamper som den i kveld. Og han gjør for mye feil. Egentlig bare de siste CL-kampene jeg synes han har levert godt nok. Pennant spiller for øvrig neppe i dag, ettersom Rafa på pressekonferansen sa han fikk en hamstringskade på lørdag. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Synes ikke Pennant har levert så dårlig. Han har fått få sjanser, men gjort det greit de sjansene han har fått. Må også huske på at han var langtidsskadet frem til rett over nyttår. Jeg synes dessverre ikke at Kuyt er et bedre alternativ, tvert imot. For det første er han ingen høyrekant opprinnelig, og for det andre så er han for defensivt orientert og jobber for mye i alle retninger til å kunne bidra så mye i normale PL-kamper, derimot passer det godt når vi har kamper som den i kveld. Og han gjør for mye feil. Egentlig bare de siste CL-kampene jeg synes han har levert godt nok. Pennant spiller for øvrig neppe i dag, ettersom Rafa på pressekonferansen sa han fikk en hamstringskade på lørdag. uansett , kjøre i fylla og oppgi kameraten sitt navn , ikke en spiller jeg vill ha Liverpool . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Pennant ble ikke solgt fra Arsenal fordi han ikke var god nok, han ble solgt fordi han var en pøbel. Du fikk vel heller ikke med deg at han var en av våre beste spilllere under pre-season før han ble skadet og vår beste mann i Athen? Expekt gir 2.40 i odds på at vi vinner i kveld og hele 3.30 på Arsenal-seier. Viss Arsenal hadde villet beholdt han , hadde det gjort det . Ja? Selvfølgelig. Leste du ikke det jeg skrev? Pennant var en pøbel. Han fyllekjørte, kom for sent til trening osv. Wenger orket ikke mer så han solgte. Pennant scorte for øvrig hattrick i debuten sin. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Pennant ble ikke solgt fra Arsenal fordi han ikke var god nok, han ble solgt fordi han var en pøbel. Du fikk vel heller ikke med deg at han var en av våre beste spilllere under pre-season før han ble skadet og vår beste mann i Athen? Expekt gir 2.40 i odds på at vi vinner i kveld og hele 3.30 på Arsenal-seier. Viss Arsenal hadde villet beholdt han , hadde det gjort det . Ja? Selvfølgelig. Leste du ikke det jeg skrev? Pennant var en pøbel. Han fyllekjørte, kom for sent til trening osv. Wenger orket ikke mer så han solgte. Pennant scorte for øvrig hattrick i debuten sin. hadde wenger hatt troen hadde han beholdt pennant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå