Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Vi har en grei avslutning igjen: Blackburn Fulham Birmingham Manchester C Tottenham Vi kan gjerne finne på å vinne alle de gjenværende kampene. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Blackburn (h), Fulham og Birmingham (b), City (h) og Tottenham (b). Skal greie 10 poeng her, og da er fjerdeplassen sikret. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Riktignok ikke så lett å møte bunnlagene på slutten av sesongen, men dette tar dere greit. Egentlig like greit, for da har vi flere lag fra PL som klarer å hevde seg i CL. Liverpool representerer jo ligaen på en ypperlig måte, det skal dere ha. Syntes det er så forbanna artig at de Engelske lagene gjør det så godt i Europa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Har trua på at Cardiff vinner jeg heh,men fra spøk til matmons, har egentlig trua på Chelsea pga enklere terminliste, United møter: Arsenal,ChelseaU(påBrua) og blackburn borte, og der er blackburn ekkle mot United(somregel) EDIT: Everton prøvde seg i CL i 06-sesongen(eter Liverpool kom på 5 i ligan,men vant CL i Istanbul) Everton klarte å tape i kvalikken Endret 6. april 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Liverpool representerer jo ligaen på en ypperlig måte, det skal dere ha. Syntes det er så forbanna artig at de Engelske lagene gjør det så godt i Europa. Quoted for truth Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Var på gråten når jeg skrev innlegget. Føler meg voldtatt og forlatt her jeg sitter. Skal aldri inngå slike veddemål igjen nei, det kan jeg love. Har en har en kjenning som inngitt et veddemål en gang i 13 års aldreren, han tapte veddemålet og måtte gå fra og være Manu fan til LFC fan, so pliz stop crying. Man skal aldri bytte klub, men på en annen side skal man holde det man sier. Han sitter og ser liverpool kamper med oss den dag i dag Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Haha, dummeste jeg har hørt. Hvordan er han i dag da? Er han faktisk LFC-fan på ordentlig, eller føler han seg bare nødt til å se kampene og heier innerst inne på Man Utd? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Var på gråten når jeg skrev innlegget. Føler meg voldtatt og forlatt her jeg sitter. Skal aldri inngå slike veddemål igjen nei, det kan jeg love. Har en har en kjenning som inngitt et veddemål en gang i 13 års aldreren, han tapte veddemålet og måtte gå fra og være Manu fan til LFC fan, so pliz stop crying. Man skal aldri bytte klub, men på en annen side skal man holde det man sier. Han sitter og ser liverpool kamper med oss den dag i dag LOL? Uansett om jeg hadde tapt et slikt veddemål hadde jeg aldri giddet å konvertere til det andre laget. Tviler på han var noe særlig ManU fan fra før hvis han holder veddemålet den dag i dag. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Fyren kan ikke omtales som en fotball fan om han bytter lag pga ett veddemål. Kan derfor ikke sammenlignes engang Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Begynner vi å se omrisset til det perfekte lag? Benitez-tankegangen begynner å komme frem i dagens lys! De lynkjappe vingene og offansive backene, med de 2 defansive ankerene som slår brilijante pasninger opp på et kontringssterkt lag! Kommer Rafina, og en hurtig ving til så har vi bortimot det perfekte lag i mine øyne. Problemet er vell å få de samspilte, og få bedre dekning. Sinnsykt utsatt for skader. Ser for meg noe slikt på hjemmebane neste år: (da vi igjen skal gjøre Anfield til det mest fryktede fortet) ----------------- Fernando Torres ----------------- Ryan Babel ------- Steven Gerrard ------ Dirk Kuyt* --------- Xabi Alonso - Javier Mascherano --------- --------------------------------------------------- J A Riise** - J Carragher - Daniel Agger - Rafinha*** ------------------- Pepe Reina --------------------- * Kuyt er selvsagt ikke det som passer best inn her. En ny hurtig og teknisk ving (les Quaresma, Lennon) må på plass. Kuyt blir derimot en sinnsykt viktig brikke i kamper der vi baserer spillet på det defansive. ** Riise er i mine øyne grei nok for Liverpool. Han må bare begynne å prestere i det lengre løp. Riise og Aurelio kan fint skifte på venstrebacken, til Insua tar steget opp. *** Rafinha er pdd drømmen på høyreback. Alves er glemt. Ville passet perfekt inn i et angripende Liverpool lag (etter deg jeg har hørt / sett) Merker at jeg elsker å snakke om morgendagen. Neste sesong osv. Må være en forbannelse mellom oss Liverpoolfans. Nå legger jeg meg snart, i avvente av Anfield og Liverpool by Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du får ha en fantastisk tur da Winy Make us proud. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kle deg i grønt, så vi kan se deg på kampen! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 God tur ja Måtte kampen ende 5-5 elns Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 God tur, din heldiggris! Ta med deg det norske flagget! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ja, ha en fin tur, blir sikkert fantastisk! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Winy du får kose deg så sykt i Liverpool og på Anfield. Var der førstgangen min i fjor og da sto jeg også på the kop Helt syyyyk opplevelse Endret 6. april 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
iDude Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Begynner vi å se omrisset til det perfekte lag?Benitez-tankegangen begynner å komme frem i dagens lys! De lynkjappe vingene og offansive backene, med de 2 defansive ankerene som slår brilijante pasninger opp på et kontringssterkt lag! Kommer Rafina, og en hurtig ving til så har vi bortimot det perfekte lag i mine øyne. Problemet er vell å få de samspilte, og få bedre dekning. Sinnsykt utsatt for skader. Ser for meg noe slikt på hjemmebane neste år: (da vi igjen skal gjøre Anfield til det mest fryktede fortet) ----------------- Fernando Torres ----------------- Ryan Babel ------- Steven Gerrard ------ Dirk Kuyt* --------- Xabi Alonso - Javier Mascherano --------- --------------------------------------------------- J A Riise** - J Carragher - Daniel Agger - Rafinha*** ------------------- Pepe Reina --------------------- * Kuyt er selvsagt ikke det som passer best inn her. En ny hurtig og teknisk ving (les Quaresma, Lennon) må på plass. Kuyt blir derimot en sinnsykt viktig brikke i kamper der vi baserer spillet på det defansive. Hørt en del rykter om vi er på jakt etter David Bentley og, men som de fleste engelske spillere blir han vel grisedyr Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hehe. Takker for hilsene! Klarer ikke sovne. Skjelver av spenning. Skal synge YNWA så høyt som det går Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 God tur! Ta masse bilder, og legg de ut her. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du kommer til å elske Anfield! Og ja - bilder! pics! Skal du på omvisning også? CL-kampen spesielt blir magisk. Mitt første møte med CL og Anfield: Stemningen blir sikkert 10 ganger bedre enn det igjen på tirsdag, så mye som står på spill, engelsk motstand, osv. Århundrets opplevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå