Kultom Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hæhæhæ Boro var til og med sykt nærme å ta alle 3 poengene på slutten der. DET hadde vært morsomt det. Slik som Boro kjempet i andre omgang og ville det nesten vært fortjent og. Utrolig bra kamp å se på hvertfall. Southgate har vel ødelagt en dress til mer enn jeg tjener denne månden og Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hæhæhæ Boro var til og med sykt nærme å ta alle 3 poengene på slutten der. DET hadde vært morsomt det. Ja, det hadde vært kjempemorsomt. Men skjønner godt at du ikke skjønner hvordan det føles å være med å kjempe om PL-tittelen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Å drive å snakke om hvordan noe modereres i en annen tråd her inne fører vanligvis til advarsler, men jeg velger å være snill i dag. 9 innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Liverpool er en fantastisk klubb. Midstopperene Skrtel, Carra, Agger er verdensklasse. Babel og pennant på kantene og super gerrard og alonso sentralt. Verdens beste DM i mache bak dem igjen. På topp VERDENS beste spiss i Torres. kan slenge inn på magikere som Kuyt og Crouch om det skulle butte i mot. Spiller såpass strålende at jeg unner dere alt godt. Beste kontringslaget i PL, helt klart. Til neste sesong blir dere å regne som en kandidat til ligamesterskapet. <3<3<3 Liverpool <3<3<3 Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Liverpool er en fantastisk klubb. Midstopperene Skrtel, Carra, Agger er verdensklasse. Babel og pennant på kantene og super gerrard og alonso sentralt. Verdens beste DM i mache bak dem igjen. På topp VERDENS beste spiss i Torres. kan slenge inn på magikere som Kuyt og Crouch om det skulle butte i mot. Spiller såpass strålende at jeg unner dere alt godt. Beste kontringslaget i PL, helt klart. Til neste sesong blir dere å regne som en kandidat til ligamesterskapet. <3<3<3 Liverpool <3<3<3 kjedelig å tape veddemål? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Å tape\vedgå veddemål er ikke alltid så lurt Game Anyways: Sitter med følelsen at Arsenal taper på tirsdag(stor sjanse for straffekonk) men vinner til helga Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Var på gråten når jeg skrev innlegget. Føler meg voldtatt og forlatt her jeg sitter. Skal aldri inngå slike veddemål igjen nei, det kan jeg love. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det hele var så utrolig sarkastisk at det nesten ikke gjør noe. Siste linja var litt drøy, da. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Det hele var så utrolig sarkastisk at det nesten ikke gjør noe. Siste linja var litt drøy, da. Drøy? Den var voldsom!! og det gjorde litt vondt selv om shitten var en smule sarkastisk... Du lot merke "til verdens beste" jah :!: Men Raste får bestemme om den holder mål eller ikke. Jeg syntes egentlig det Endret 6. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du får trøste deg at vi andre får oss en god latter av deg, ermmm, med deg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du får trøste deg at vi andre får oss en god latter av deg, ermmm, med deg. Tror du trykt kan skrive av og ikke med Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det hele var så utrolig sarkastisk at det nesten ikke gjør noe. Siste linja var litt drøy, da. Drøy? Den var voldsom!! og det gjorde litt vondt selv om shitten var en smule sarkastisk... Du lot merke "til verdens beste" jah :!: Men Raste får bestemme om den holder mål eller ikke. Jeg syntes egentlig det Herregud, hvorfor var det så ille å skrive det? Ren sarkasme uansett. Tror ikke du syntes det var så ille egentlig, et ordtlig veddemål må være at taperen ikke skal skrive i liverpool tråden på 2 uker eller noe, det tror jeg du hadde merket... Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Noen som har en anelse om hvem disse 3 spillerne Benitez sier han har signert er? 1 førstelagspiller og 2 talent visstnok. Vi kunne trengt en hurtig og moderne vingback som Rafinha. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Liverpool er en fantastisk klubb. Midstopperene Skrtel, Carra, Agger er verdensklasse. Babel og pennant på kantene og super gerrard og alonso sentralt. Verdens beste DM i mache bak dem igjen. På topp VERDENS beste spiss i Torres. kan slenge inn på magikere som Kuyt og Crouch om det skulle butte i mot. Spiller såpass strålende at jeg unner dere alt godt. Beste kontringslaget i PL, helt klart. Til neste sesong blir dere å regne som en kandidat til ligamesterskapet. <3<3<3 Liverpool <3<3<3 Den er ikke godtatt Neida, godtatt Gøy at jeg ikke tapte veddemålet denne gangen her Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvilket veddemål hadde The game? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Bare nevner at dere kun er 3 poeng forran Everton nå, etter Evertons 1-0 seier på Goodison tidligere i dag. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Everton må sannsynligvis ta fire poeng mer enn oss i ligainnspurten for å kunne gå forbi, ettersom vi har en del bedre målforskjell. Og Everton har igjen Birmingham (b), Chelsea (h), Aston Villa (h), Arsenal (b) og Newcastle. De taper minst én, like gjerne to-tre, av disse kampene. Det vil si at vi må drite oss ganske ut for at Everton skal kunne ta oss igjen. Hvis vi bare taper én kamp og spiller én uavgjort, må Everton ta 15 av 15 poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 4.plassen er så godt som sikret Game 1-2.plassen derimot er up for grabs Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Neh, vi vinner ligaen. Gud kan jo ikke la kynisme og kjedelig defensiv footy stikke av med gullet... Hvem tror du vinner da DanielZu? At dere har et godt grep på Everton er det ingen tvil om, men kampen om 4.plassen er nok ikke helt slutt. Du vet aldri med PL. Everton kan fint finne på å vinne alle kampene sine. Hvem matcher har dere igjen? Endret 6. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå