Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hæhæhæ :D Boro var til og med sykt nærme å ta alle 3 poengene på slutten der. DET hadde vært morsomt det.

Slik som Boro kjempet i andre omgang og ville det nesten vært fortjent og. Utrolig bra kamp å se på hvertfall. Southgate har vel ødelagt en dress til mer enn jeg tjener denne månden og :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liverpool er en fantastisk klubb. Midstopperene Skrtel, Carra, Agger er verdensklasse. Babel og pennant på kantene og super gerrard og alonso sentralt. Verdens beste DM i mache bak dem igjen. På topp VERDENS beste spiss i Torres. kan slenge inn på magikere som Kuyt og Crouch om det skulle butte i mot.

Spiller såpass strålende at jeg unner dere alt godt. Beste kontringslaget i PL, helt klart. Til neste sesong blir dere å regne som en kandidat til ligamesterskapet.

<3<3<3 Liverpool <3<3<3

Lenke til kommentar
Liverpool er en fantastisk klubb. Midstopperene Skrtel, Carra, Agger er verdensklasse. Babel og pennant på kantene og super gerrard og alonso sentralt. Verdens beste DM i mache bak dem igjen. På topp VERDENS beste spiss i Torres. kan slenge inn på magikere som Kuyt og Crouch om det skulle butte i mot.

Spiller såpass strålende at jeg unner dere alt godt. Beste kontringslaget i PL, helt klart. Til neste sesong blir dere å regne som en kandidat til ligamesterskapet.

<3<3<3 Liverpool <3<3<3

kjedelig å tape veddemål? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Å tape\vedgå veddemål er ikke alltid så lurt Game :)

Anyways: Sitter med følelsen at Arsenal taper på tirsdag(stor sjanse for straffekonk) men vinner til helga

Lenke til kommentar
Det hele var så utrolig sarkastisk at det nesten ikke gjør noe.

Siste linja var litt drøy, da.

Drøy? Den var voldsom!! og det gjorde litt vondt selv om shitten var en smule sarkastisk... Du lot merke "til verdens beste" jah :!:

Men Raste får bestemme om den holder mål eller ikke. Jeg syntes egentlig det :glare:

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Det hele var så utrolig sarkastisk at det nesten ikke gjør noe.

Siste linja var litt drøy, da.

Drøy? Den var voldsom!! og det gjorde litt vondt selv om shitten var en smule sarkastisk... Du lot merke "til verdens beste" jah :!:

Men Raste får bestemme om den holder mål eller ikke. Jeg syntes egentlig det :glare:

Herregud, hvorfor var det så ille å skrive det? Ren sarkasme uansett. Tror ikke du syntes det var så ille egentlig, et ordtlig veddemål må være at taperen ikke skal skrive i liverpool tråden på 2 uker eller noe, det tror jeg du hadde merket...

Lenke til kommentar

<3<3<3 Liverpool <3<3<3

Den er ikke godtatt :)

Neida, godtatt ;)

Gøy at jeg ikke tapte veddemålet denne gangen her :p

Lenke til kommentar

Everton må sannsynligvis ta fire poeng mer enn oss i ligainnspurten for å kunne gå forbi, ettersom vi har en del bedre målforskjell. Og Everton har igjen Birmingham (b), Chelsea (h), Aston Villa (h), Arsenal (b) og Newcastle. De taper minst én, like gjerne to-tre, av disse kampene. Det vil si at vi må drite oss ganske ut for at Everton skal kunne ta oss igjen. Hvis vi bare taper én kamp og spiller én uavgjort, må Everton ta 15 av 15 poeng. :)

Lenke til kommentar

Neh, vi vinner ligaen. Gud kan jo ikke la kynisme og kjedelig defensiv footy stikke av med gullet... ;) Hvem tror du vinner da DanielZu?

At dere har et godt grep på Everton er det ingen tvil om, men kampen om 4.plassen er nok ikke helt slutt. Du vet aldri med PL. Everton kan fint finne på å vinne alle kampene sine. Hvem matcher har dere igjen?

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...