Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Kjetil91: Det er absolutt ikke urealistisk å hente en høyreback. Jeg er faktisk veldig sikker på at vi henter en ny back, og da håper jeg på Rafinha som koster ca £5M - som igjen er en meget god pris.

 

 

Hvis jeg skulle få bestemme forsvarfireren vår neste sesong ville den sett slik ut.

 

Finnan/Arbeloa/Rafinha - Carragher/Hyypia - Agger/Skrtel - Insua/Riise/Arbeloa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjetil91: Det er absolutt ikke urealistisk å hente en høyreback. Jeg er faktisk veldig sikker på at vi henter en ny back, og da håper jeg på Rafinha som koster ca £5M - som igjen er en meget god pris.

 

 

Hvis jeg skulle få bestemme forsvarfireren vår neste sesong ville den sett slik ut.

 

Finnan/Arbeloa/Rafinha - Carragher/Hyypia - Agger/Skrtel - Insua/Riise/Arbeloa

 

Jeg teller 1,2,3,4,.... middelmådigheter. Hvorfor ikke ha en verdensklasse backrekke, samt talenter/poteter som backup?

 

Arbeloa, Rafinha; Insua, Riise, Hyypia og Arbeloa er alle spillere som ikke duger på et lag som skal vinne PL.

 

Finnan, Carragher, Agger og Skrtel duger da, men ikke mer enn akkurat. Merk at superhelten deres, Carragher, er klassifisert som englands 4. beste stopper, etter Ferdinand, Terry og Campbell/King. Ikke for å undergrave innsatsen hans for Liverpool altså, for han virker som en dedikert proff.

 

Noe rotete innlegg hittil, men her er oppsummeringen:

 

Dere trenger 3-4 toppspillere for å være en realistisk kandidat for gullet. 1/2 backer, 1 ving og en verdig makker til Torres. Får dere dette så kan det virkelig bli skummelt.

Lenke til kommentar
Arbeloa, Rafinha; Insua, Riise, Hyypia og Arbeloa er alle spillere som ikke duger på et lag som skal vinne PL.

Rafinha, et stort talent i Schalke og som aldri har spilt i PL kan du altså si nå ikke duger? Insua, en 19 år gammel unggutt kan du altså si ikke duger (ti kroner på at aldri har sett ham spille engang)? Hyypiä, en av de mest solide og rutinerte midtstopperne, duger ikke? Arbeloa (kun én person dog, ikke to) er mer enn god nok til å ha en rolle i laget, om enn kanskje ikke som førstevalg. Men han har kvaliteter.

 

Riise er med andre ord den eneste jeg er enig med deg om.

 

Finnan, Carragher, Agger og Skrtel duger da, men ikke mer enn akkurat. Merk at superhelten deres, Carragher, er klassifisert som englands 4. beste stopper, etter Ferdinand, Terry og Campbell/King. Ikke for å undergrave innsatsen hans for Liverpool altså, for han virker som en dedikert proff.

Hva Carra er klassifisert som bryr meg ikke. Jeg tror ingen av de tre andre som visstnok er bedre kunne gjort det bedre for Liverpool enn hva Carra har gjort. Agger er blant PLs beste midtstoppere, Skrtel er veldig lovende og Hyypiä er solid og rutinert, men ikke lenger med fremtiden foran seg akkurat.

 

Hvis jeg skulle valgt en back-firer neste år med de helt foretrukne spillerne først:

 

Rafinha/Finnan/Arbeloa - Carra/Agger/Skrtel/Hyypiä - Ny/Insua/Arbeloa

 

Det er en mer enn god back-firer. Så trengs det bare en ving og en spiss av klasse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Da ble det en ny 1-1 kamp mot arsenal(tredje i denne sesongen)

satser på annet(bedre) resulat på fredag,selv om en 0-0 kamp hadde gått fint for min del-

 

EDIT: Terping too the max på dødballer i forsvar synes jeg fremdels må trennes mye på

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Vellvell. 1-1 mot Arsenal for 3. gang denne sesongen. Enda jeg ikke fikk sett kampen er jeg fornøgd. PLessis med en enorm debut, ifølge folk? Håper virkelig vi satser på et av våre egne talenter nå, og han går inn som 2. valg bak Alonso i den defansive playmakerrollen. Da er vi faktisk ganske godt besatt der med Masche / Lucas - Alonso / Plessis.

 

Nå er det omtrent 2 dager til flyet mitt tar av i Oslo. Min første tur over til England, og min første kamp på Anfield med mine største helter! Kampprogrammet ser også ganske lovende ut, med tanke på mange mål og seiere :)

Liverpool - Arsenal

Liverpool - Blackburn

 

Forventer vertfall 1 mål av Torres forann The Kop hvor jeg skal stå ! :) Kjenner kribling i magen allerede!

Lenke til kommentar

Du kommer til å få en jævlig opplevelse, stemningen under Arsenal-kampen kommer til å være massiv og hvis vi går videre kommer Anfield til å eksplodere. Misunner deg den altså. Hadde selv tenkt å dra, men kampen kom på litt kort varsel så fikk ikke med meg noen. :(

Lenke til kommentar
Du kommer til å få en jævlig opplevelse, stemningen under Arsenal-kampen kommer til å være massiv og hvis vi går videre kommer Anfield til å eksplodere. Misunner deg den altså. Hadde selv tenkt å dra, men kampen kom på litt kort varsel så fikk ikke med meg noen. :(

 

Jepp!

Sinnsykt artig å få akkuratt den kampen!

Utgangspunktet vi fikk fra Emirates er jo perfekt i tillegg :)

Lenke til kommentar
Du kommer til å få en jævlig opplevelse, stemningen under Arsenal-kampen kommer til å være massiv og hvis vi går videre kommer Anfield til å eksplodere. Misunner deg den altså. Hadde selv tenkt å dra, men kampen kom på litt kort varsel så fikk ikke med meg noen. :(

La oss nå ikke håpe det for guttens skyld da :)

 

Tror dere ryker mot Arsenal på Tirsdag faktisk, men bare tiden vil vise :)

Lenke til kommentar

Jeg tror vi går videre, vi er rett og slett for gode og har for mye selvtillit i CL til å ryke. :) Men selvfølgelig, det skal ikke stort mer enn en feil til så kan Arsenal være i ledelsen, så det blir viktig å holde fokus og være solide. Men The Kop kommer uansett til å trykke på så mye at det vil gi laget en massiv boost, og jeg blir skuffa hvis vi skulle ryke hjemme på Anfield.

Lenke til kommentar
Tror dere ryker mot Arsenal på Tirsdag faktisk, men bare tiden vil vise :)

 

Jeg sitter med en uggen følelse jeg også...

 

Tror det kan bli en sinnsykt vanskelig kamp. Vertfall vist det står 1-0 / 0-0 når det gjenstår 10 minutter. Et Arsenal press på slutten kan bli ganske nervepirrende.

 

Men håper på et erfarent lag, som ikke selger seg helt. Vi møter tross alt et Arsenallag ute av form.

 

Håper å se noe slikt:

------------- Reina

Finnan - Carragher - Hyypia - Aurelio

-------- Masche - Alonso

Kuyt ------ Gerrard ------- Riise

------------ Torres

 

Babel har hatt en ganske synkende kurve. Håper vi sparer han, og smeller han innpå mot slitne Arsenalben 10 minutter før slutt.

Lenke til kommentar
Babel har hatt en ganske synkende kurve. Håper vi sparer han, og smeller han innpå mot slitne Arsenalben 10 minutter før slutt.

 

Let's make that 20 :) Håper dog ikke at Riise starter på vingen, heller Pennant eller Bønna. Helst Pennant.

 

 

---------------Reina-----------------

 

Finnan - Carragher - Skrtel - Riise

 

---------Alonso - Mascherano-----

 

------Kuyt - Gerrard - Pennant----

 

--------------Torres--------------

Lenke til kommentar
Da ble det en ny 1-1 kamp mot arsenal(tredje i denne sesongen)

satser på annet(bedre) resulat på fredag,selv om en 0-0 kamp hadde gått fint for min del-

Håper bare ikke vi går for 0-0. Tror vel egentlig ikke det, men Arsenal har i alle fall en egen evne til å avgjøre helt på slutten av kamper...

 

Jeg tror det blir nok en 1-1 kamp, med ekstraomganger og straffer til slutt for å kåre en vinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...