Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha! Dette er nesten morsomt..

Edit: Til vårt forsvar har vi hverken dommern eller marginene på vår side da.. 3-1 målet var bare flaks, og 4-1 var helt klar offside..

7684792[/snapback]

[/quot

se på corner de scorte på! der går dudek ut i feltet han har 99.9% sjanse får og ikke f¨tak i ballen!

Lenke til kommentar

Haha! Dette er nesten morsomt..

Edit: Til vårt forsvar har vi hverken dommern eller marginene på vår side da.. 3-1 målet var bare flaks, og 4-1 var helt klar offside..

7684792[/snapback]

[/quot

se på corner de scorte på! der går dudek ut i feltet han har 99.9% sjanse får og ikke f¨tak i ballen!

7684821[/snapback]

Ja både han og forsvaret må ta skylda her også.. Men det var bare flaks at den gikk i Hyypia og i han eklingen og i mål..

Lenke til kommentar

jeg leste på liverpool.no der stod det dette Baptista 1-2. Arsenal får frispark på ca 25 meter når Paletta treffer Baptista med en albue. Frisparket setter Baptista rett i mål med et flott frispark. Dudek rører seg ikke i det hele, og er kanskje noe feilplassert

det er en hands!!!

Lenke til kommentar

Nei, nå synes jeg seriøst Rafa skal bytte inn Reina i pausen bare for å demonstrere hva han mener om Dudeks spill, og så måtte Gud føre ham ut av porten på Anfield raskest mulig. Fyren har spilt to eller tre bra kamper for Liverpool i sin karriere - heldigvis var én av dem CL-finalen, resten, inkludert de siste dagers to kamper mot Arsenal, har vært pur møkk. Nå skal det sies at hele forsvaret må ta på seg skylda for alle Arsenals mål i dag, men Dudek understreker bare at han ikke er god nok for noe høyere enn førstedivisjon.

Ellers burde man bare skamme seg.

Lenke til kommentar
Nei, nå synes jeg seriøst Rafa skal bytte inn Reina i pausen bare for å demonstrere hva han mener om Dudeks spill, og så måtte Gud føre ham ut av porten på Anfield raskest mulig. Fyren har spilt to eller tre bra kamper for Liverpool i sin karriere - heldigvis var én av dem CL-finalen, resten, inkludert de siste dagers to kamper mot Arsenal, har vært pur møkk. Nå skal det sies at hele forsvaret må ta på seg skylda for alle Arsenals mål i dag, men Dudek understreker bare at han ikke er god nok for noe høyere enn førstedivisjon.

Ellers burde man bare skamme seg.

7684859[/snapback]

ja! dudek på det frisparket han er litt feilplasert og prøver ikke og ta ballen engang! er det bra? han kunne slengt seg og kansje fått den ut til corner eller retur! som da hadde blitt forsvarets feil hvis den hadde gått inn!

Lenke til kommentar

Frisparket skulle i min mening aldri funnet sted, dog, det var ikke noen obstruksjon av Paletta, men heller et rent uhell som ikke hadde noe å si. Og det siste målet var klar offside. Men dette er vel en av de dagene hvor laget er ræva og alle viktige marginer og avgjørelser går mot oss. En ræva dag på jobben. Forventer at Rafa virkelig klikker nå, for dette er ikke noe fotballag verdig.

Lenke til kommentar
Frisparket skulle i min mening aldri funnet sted, dog, det var ikke noen obstruksjon av Paletta, men heller et rent uhell som ikke hadde noe å si. Og det siste målet var klar offside. Men dette er vel en av de dagene hvor laget er ræva og alle viktige marginer og avgjørelser går mot oss. En ræva dag på jobben. Forventer at Rafa virkelig klikker nå, for dette er ikke noe fotballag verdig.

7684946[/snapback]

er enig !! jeg håper reina kommer i mål! og få noe offensivt vi kan ta de igjen! hvis du ser så er det bare ungdoms laget til arsenal!

Lenke til kommentar

Jess, og da slo jeg av TV-en. Jeg elsker mitt Liverpool, men når laget gir så lite, spiller så ræva og ikke ser ut til å bry seg om at de blir pissa på, så fortjener de heller ikke min oppmerksomhet. Sees neste kamp.

Edit: Okei da, Gerrard viser seg frem akkurat idet jeg skulle slå over, så nå blir jeg tvunget til å se videre siden vi fortsatt har en teoretisk sjanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...