ugh! Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Godt vi har et fotballmessig orakel som deg her da:). Enig elefantmann, vi er aldeles grusomme på defensiv dødball. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ålreit bytte, Pennant har vært skuffende. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Godt vi har et fotballmessig orakel som deg her da:). Enig elefantmann, vi er aldeles grusomme på defensiv dødball. Stemmer! Hyggelig at jeg settes pris på Men litt seriøst, jeg være den første til å erkjenne at jeg har vært smått usaklig ved et par anledninger idag. Men det er jeg ikke alene om gitt Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Kan ikkje akkurat seie at eg er så veldig gla i Liverpool, og en kommentar frå white i United-tråden fikk meg mest av alt til å ønske heile laget til en varm plass, men det hadde likevel vore deilig om Arsenal kunne tape poeng. Så uansett om det er reservelag +/- som blir stilt med. (Kommt inn litt fleire av dei faste no) så håpar eg det blir poeng med heim for dokke. Og at ikkje Voronin scorar i sta, eller i det minste får ballen på mål.. Litt morsom kamp på slutten her. Fart og kjefting.. Edit: Gratulerer med poeng. Syns debuttanten spelte bra i dag. Endret 5. april 2008 av archanios Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hjertlig takk Liverpool Enkelte i Liverpool leieren er mer opptatt av å diskutere person enn fotball, virker det som. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Kan ikkje akkurat seie at eg er så veldig gla i Liverpool, og en kommentar frå white i United-tråden fikk meg mest av alt til å ønske heile laget til en varm plass What did I say? ^^ Forunderlig at du bruker noe jeg sier i mot laget Liverpool, men det er vel bare sånn noen er. 1-1 som i uka. Er fornøyd jeg, spesielt med tanke på at våre to beste spillere ikke startet. Plessis var god og det var et av de største lyspunktene. Edit: Tar en opprensk i tråden. Endret 5. april 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Synes det var en jævlig morsom kamp, jeg. To reservepregede lag med debutanter, mye tull og ball, målsjanser og kontringer ... Moro. Og det var herlig å se en kamp som ikke betyr så veldig mye for øyeblikket, hjertet trenger litt avlastning. Men dødball imot som vanlig, der er vi virkelig dårlige. Jaja, da hjalp vi Man Utd, snille og gode som vi er. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 på kontrollpanelet ditt...let nedover og legg evt Fakey til i listen din Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Plessis var litt av en typetype gitt, bein i knehøyde i 90% av taklingene :!: Syns Lucas gjorde en grei kamp i dag, han hadde et par stikkballer av høy klasse - en Voronin i form hadde putta på en av de i alle fall Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hjertlig takk Liverpool Enkelte i Liverpool leieren er mer opptatt av å diskutere person enn fotball, virker det som. Jo, bare hyggelig. Tror Chelsea er farligere enn Arsenal for dere uansett hvordan det hadde endt i dag, men dere har hvertfall sikret topp 2 tror jeg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Finnan var stor i dag. Dæven som jeg har savna han den siste tiden. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 What did I say? ^^ Forunderlig at du bruker noe jeg sier i mot laget Liverpool, men det er vel bare sånn noen er. Som supporter så er du jo "en del av laget" og kommentaren var etter mi meining såpass usaklig at du godt kunne droppa den. Tidligare har du i det minste vore mykje meir saklig i dine kommentarar. Men eg er ikkje så langsint/irritert, så det gikk over. Fint resultat for oss dette, og egentlig skuffar vel Arsenal meir enn Pool, i forhold til laga som vart starta med. (ikkje at eg er lei meg for at Arsenal skuffar) Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg er mektig imponert av Plessis! Han spilte jo som om han hadde 300 kamper i PL fra før av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Poster som inneholder både usakligheter og fotballrelatert stoff er ikke fredet. To poster slettet. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg er mektig imponert av Plessis! Han spilte jo som om han hadde 300 kamper i PL fra før av. Ja, det var litt av en første kamp på gutten, det var som å se en Mikel med mindre temprament. Dere har en del spillere for fremtiden nå gitt. Blir skummelt neste år dette. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Positivt å høre om Plessis da, får vel nesten se kampen da, måtte jobbe i dag. Digg at jeg må jobbe på tirsdagskvelden også. Mister en halvtime, æsj. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fikk ikke sett kampen jeg, skulle ønske jeg hadde hatt canal digital Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fikk ikke sett kampen jeg, skulle ønske jeg hadde hatt canal digital Du trenger ikke C+, gå på myp2p.eu og du kan se kampene der Måtte bruke denne siden selv i dag da jeg er på fjellet. Jeg har valgt å bruke programmet Sopcast for å se kampene, da du får sett nesten alle fotballkaper med dette programmet. Er også noen linker til Mediaplayer der hvor kvaliteten ofte er bedre. Så til dagens kamp. Plessis var imponerende i dag. Han viste en solid insatts. Crouch imponerte meg også, spesielt med tanke på at han ikke har fått så mye spilletid. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Må si Skrtel imponerer for tiden. Han og Agger er fremtiden, med Hobbs eller Mikel San Jose som back-up om et par år. Spørsmålet er bare hvordan de to utfyller hverandre. Jeg tror de kan passe godt sammen, men det gjenstår å se. Carra bør heve stopperspillet hvis han skal ha noen mulighet til å spille noe som helst neste år. På backen passer ikke Carragher inn, som flere nevner. Han er ikke veldig rask, og han er heller ikke god offensivt. Han er ikke noen "Carradinho", som mange kalte han etter kampen mot Birmingham. Helst bør vi ha inn to nye backer, men jeg tror Arbeloa kan bekle en av dem neste sesong, og at vi får inn en virkelig god back både offensift og defensivt. Det kunne vært f. eks. Philip Lahm. Mange skryter vilt av Schalkes Rafinha. Han har jeg ikke sett noe særlig til. Så hvis jeg får viljen min, blir dette forsvaret vårt neste sesong: Arbeloa - Agger - Skrtel - Lahm. Det er nok dessverre urealistisk å hente inn en høyreback også i sommer. Eneste alternativ ville vel da være Antonio Barragan, som vi har en tilbakekjøpsklausul på skarve 5,5 millioner kroner. Hvordan han gjør det i Deportivo må du spørre noen andre om, jeg har aldri i mitt 16 år lange liv sett en Deportivo-kamp. Men han er god på FM Selv om det ikke har noen som helst betydning. Jeg tror Rafael Benitez kommer til å bruke de fleste pundene i sommer på en ny ving, som vi virkelig trenger skal vi fortsette i 4-2-3-1-formasjonen. Men så kommer det igjen an på hva som skjer med eiere. Hvis Dubai International Capital kjøper Liverpool av Gillett & Hicks før sommeren, kan det bli en meget spennende transfersommer i år... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Må få sett kampen jeg også, spennende med Plessis sin debut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå