Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wft! Er det laget? Av og til vil jeg spy litt av Benitez, greit å nedprioritere PL. Men å gjøre det så forferdelig åpenlyst, også mot Arsenal?! Om Liverpool taper CL plassen til Everton grunnet dette tapet skal jeg godte meg.

Arsenal stillar ikkje akkurat med sitt beste lag sjølv. Hoyte og Traore kan finne på kva som helst på sine backplassar. Silva har blitt treig som ei padde, og alle veit jo kor god Bendtner er for Liverpool! Eboue er jo ubrukeleg som alltid, og Walcott er enten av eller på. Ikkje betryggande for Arsenal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
haha crouch :D ufortjent liverpool goal, er intet nytt, men denne gangen så gjør det fint lite!

Å hjelpe meg. Vi har jo EID hele første omgang med unntak av fem minutter. Riise og Bønna har også hatt to store målsjanser. Arsenal sliter virkelig mot oss.

Lenke til kommentar

Har dere EID første omgang?!? Ikke narr meg til å le. Begge lagene spiller møkka fotball og dere putta i perioden hvor Arsenal skapte et par store sjangser. Syntes det har vært jevnt. At dere leder er det ingenting å si på, men scoringen kom på et "ufortjent" tidspunkt. Var det jeg mente! Sett overall er det greit at dere leder.

Jeg ler av dere også :)

Lenke til kommentar
Har dere EID første omgang?!? Ikke narr meg til å le. Begge lagene spiller møkka fotball og dere putta i perioden hvor Arsenal skapte et par store sjangser. Syntes det har vært jevnt. At dere leder er det ingenting å si på, men scoringen kom på et "ufortjent" tidspunkt. Var det jeg mente! Sett overall er det greit at dere leder.

Jeg ler av dere også :)

Urelevant, vi leder og vi leder fortjent

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...