Sir Game Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Bentiez er så jævla krøke... Har tapt seg STORT i mine øyne de siste mnd Dere ryker på tirsdag uansett. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Liverpool taper idag. Nuff said. Men til TIRSDAG, derimot! Serriøst ha litt tru på gutta da Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ja, tenk, Benitez hjelper ikke Man Utd å vinne ligaen ... Fotballskandale! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Wft! Er det laget? Av og til vil jeg spy litt av Benitez, greit å nedprioritere PL. Men å gjøre det så forferdelig åpenlyst, også mot Arsenal?! Om Liverpool taper CL plassen til Everton grunnet dette tapet skal jeg godte meg. Arsenal stillar ikkje akkurat med sitt beste lag sjølv. Hoyte og Traore kan finne på kva som helst på sine backplassar. Silva har blitt treig som ei padde, og alle veit jo kor god Bendtner er for Liverpool! Eboue er jo ubrukeleg som alltid, og Walcott er enten av eller på. Ikkje betryggande for Arsenal. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ikke Rafas beste trekk om han vil bort fra at "Liverpool bare satser på CL". Nå håper jeg Pool taper 10-0 og mister kvallikplass. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det verste er jo at "reservane" til pool har vore bedre offansivt i starten enn laget var på onsdag. Stor forskjell på Pennant og Kuyt på kanten. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ingen supportere (hvert fall ikke som jeg vet om) som hater Kuyt. Jeg vet om en. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 haha crouch ufortjent liverpool goal, er intet nytt, men denne gangen så gjør det fint lite! Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ufortjent? Du mener Arsenal har dominert noe enormt? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 UFORTJENT?! HAHAHAHAHA :!: Plessis og gjengen eier jo Arsenal. Sett ham inn permanent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 haha crouch ufortjent liverpool goal, er intet nytt, men denne gangen så gjør det fint lite! Å hjelpe meg. Vi har jo EID hele første omgang med unntak av fem minutter. Riise og Bønna har også hatt to store målsjanser. Arsenal sliter virkelig mot oss. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 haha crouch ufortjent liverpool goal, er intet nytt, men denne gangen så gjør det fint lite! Jeg ler av deg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har dere EID første omgang?!? Ikke narr meg til å le. Begge lagene spiller møkka fotball og dere putta i perioden hvor Arsenal skapte et par store sjangser. Syntes det har vært jevnt. At dere leder er det ingenting å si på, men scoringen kom på et "ufortjent" tidspunkt. Var det jeg mente! Sett overall er det greit at dere leder. Jeg ler av dere også Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg driter i det. Vi leder Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har dere EID første omgang?!? Ikke narr meg til å le. Begge lagene spiller møkka fotball og dere putta i perioden hvor Arsenal skapte et par store sjangser. Syntes det har vært jevnt. At dere leder er det ingenting å si på, men scoringen kom på et "ufortjent" tidspunkt. Var det jeg mente! Sett overall er det greit at dere leder. Jeg ler av dere også Urelevant, vi leder og vi leder fortjent Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er i alle fall godt og lede med et så reservepreget lag Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 men vi suger så inni helvete balle på dødballer mot, må være snart verdensrekord i mål imot / spillemål i mot-rate Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 1-1 Bendtner. Fortjent. Amen! Men i følge de fotballkyndige Liverpool supporterne i denne tråden, så hadde vel pool fortjent å lede 2-0 by now Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå