Maynard James Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det røde kortet til Marco var greit. Og, uansett så hadde han garrantert fått det et par min senere om han ikke fikk det da. Vi eide inter enkelt å greit. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Siden du ikke spesifiserer hvilke kamper det gjelder, regner jeg med du snakker om oss i CL de siste årene. Ser heller ikke helt hvordan 3-0 sammenlagt mot Inter er flaks, men vi hadde marginene på vår side mot Arsenal. Nå sier jeg ikke at dere hadde flaks som vant. Men vi kan jo nevne et rødt kort som ikke skulle vært rødt? Som førte til en defensiv spillestil fra Inters side som vi alikevel scorte to mål mot. Veit ikke helt om det er den beste kampen du burde trekke fram som flaks fra Liverpools side. Siden du ikke spesifiserer hvilke kamper det gjelder, regner jeg med du snakker om oss i CL de siste årene. Ser heller ikke helt hvordan 3-0 sammenlagt mot Inter er flaks, men vi hadde marginene på vår side mot Arsenal. Nå sier jeg ikke at dere hadde flaks som vant. Men vi kan jo nevne et rødt kort som ikke skulle vært rødt? Som førte til en defensiv spillestil fra Inters side som vi alikevel scorte to mål mot. Veit ikke helt om det er den beste kampen du burde trekke fram som flaks fra Liverpools side. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nei selvfølgelig, det røde kortet der var jo uflaks for dere som måtte spille mot et defensivt Inter. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det røde kortet ødela kampen. Men, likevell, mot et Inter lag som ligger lavt er det meget sterkt å vinne 2-0. Siden de kanskje er et av det beste lagene defansivt i verden Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Nei selvfølgelig, det røde kortet der var jo uflaks for dere som måtte spille mot et defensivt Inter. Har jeg nevnt uflaks noe sted? Jeg skjønner bare ikke hvordan det kan være flaks for oss at Matrix fikk rødt kort da dette bare førte til en mer defensiv spillestil som var vanskeligere å trenge gjennom, men som vi alikevel scorte to mål mot. Han hadde fått rødt kort til slutt uansett, samme som med Masche egentlig. Edit: Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder, er jo som å argumentere mot en vegg, samme faen hvem Liverpool slår eller hvor bra de gjør det så er det enten flaks, filming, dommerkjøp, dårlig periode for det andre laget etc. Endret 4. april 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Dere slapp et offensivt spill fra Inters side? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg kjeder meg. Jeg vil ha kamp. Må hylle Kuyt etter den gode Arsenal-kampen og håpe han fortsetter slik på tirsdag. Derfor ... ... ØNSKEREPRISE! Se filmen hos Youtube Den der har reddet meg mang en kjedelige kvelder. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 He he Kuyt is the man For min del kommer kampen alt for tidlig. Jeg må forte meg på jobb nå, og kommer ikke hjem før det står 15 min igjen eller noe sånn. Jeg hater 13:45 kamper! Men det blir vel tap i dag uansett. Vi spiller sikkert med inneffektive Crouch og Voronin på topp i dag... Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 He he Kuyt is the man For min del kommer kampen alt for tidlig. Jeg må forte meg på jobb nå, og kommer ikke hjem før det står 15 min igjen eller noe sånn. Jeg hater 13:45 kamper! Men det blir vel tap i dag uansett. Vi spiller sikkert med inneffektive Crouch og Voronin på topp i dag... Åssen kan du si no sånt når du er LFC fans. Selvfølgelig greier gutta detta i dag Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Huff. Bare ettpar timer før jobb, og kamp. Sinnsykt irriterende. Men på den andre siden er ikke dette verdens viktigste kamp. Taper vi denne, og kommer videre på Tirsdag, så sier jeg meg lett fornøgd med årets kamper mot Arsenal. Denne kampen betyr jo alt for Arsenal, om de forsatt vil ha en teoretisk mulighet på 1. plass. Og 2. plass. Vi klarer nok topp 4 uansett om vi taper idag! Ønsker å se dette laget: -------------- Reina Finnan - Carragher - Arbeloa - Riise --------- Lucas - Alonso Pennant ----- Gerrard ----- Benayoun* ------------- Crouch *kuyt må gjerne ta plassen, men håper han kan få hvile før Tirsdag Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er imponert av hvor mye Pool fansen hatet kuyt forså å elske han etter en god opptreden mot Arsenal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er imponert av hvor mye Pool fansen hatet kuyt forså å elske han etter en god opptreden mot Arsenal. Jeg er faktisk litt enig. Personlig har jeg forsøkt å holde mye av kritikken av Kuyt for meg selv, for jeg vet at det bor god fotball i fyren og at han har hatt en ræva sesong viser bare at han er menneskelig i forhold til tapet av faren. Jeg har ikke tall på antall ganger jeg har kjempet hans sak i diskusjoner om hvem som er Liverpools beste spiss etter Torres. På den andre siden har jeg hatt et litt schizofrent forhold til Crouch, men det har vel begrenset seg til en kamp eller to, for han spiller stort sett ræva. Første kampen mot Inter er kanskje den eneste kampen han har gjort jobben sin i, imho. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ingen supportere (hvert fall ikke som jeg vet om) som hater Kuyt, men det er mange som mener at han ikke er god nok, eller rettere sagt at han ikke har prestert godt nok i år og dermed sår tvil om han er rett mann til å spille for Liverpool. Men alle støtter jo Kuyt så lenge han er i klubben, selvsagt. Og det er jo egentlig bare enda deiligere når litt utskjelte spillere som ikke har prestert etter forventning, gjør en god kamp. Da blir det liksom litt mer stas enn når Gerrard, Masche, Carra eller Torres gjør en god kamp, siden de gjør det så mye oftere. Alle blir så klart glad for at en spiller som sliter, i dette tilfellet Kuyt, gjør det bra. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er imponert av hvor mye Pool fansen hatet kuyt forså å elske han etter en god opptreden mot Arsenal. Tja, er vell ikke akkuratt elskov vi viser til Kuyt etter en god kamp? Men han er sinnsykt viktig for laget for tiden, og det har han bevist flere ganger på rad, enda han ikke scorer mye, eller spiller like bra offansivt som en skulle ønske. Kuyt-historien har variert sinnsykt. Hadde troen på han, da han kom, men iår har han skuffet stort. Men etter han ble omgjort til høyreving ser vi jo et potensiale. Kuyt er en herlig fyr, men som spiss i Liverpool er han ikke god nok. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er imponert av hvor mye Pool fansen hatet kuyt forså å elske han etter en god opptreden mot Arsenal. Det er klart det, en spiller som scorer mot Arsenal og skaffer oss et glimrende utgangspunkt også på grunn av jobben han legger ned fortjener skryt uansett hvor ræva han vært tidligere i år. Mener fremdeles at han ikke fortjener all spilletiden han får, men er glad han startet mot Arsenal Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 ... and we have a team! Og det er det rareste laget jeg har sett vi stille. Jeg er ikke bombesikker på hvordan laget blir satt opp i praksis, men det meldes om en 4-1-4-1. Og debutant: Plessis! wtf?! Reina Finnan - Skrtel - Carragher - Riise Arbeloa Pennant - Lucas - Plessis - Benayoun Crouch Subs: Itandje, Hyypia, Gerrard, Torres, Voronin. Dette blir ... spennende. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Kuyt-historien har variert sinnsykt. Hadde troen på han, da han kom, men iår har han skuffet stort. Men etter han ble omgjort til høyreving ser vi jo et potensiale. Hvor da? Han er defensivt helt ok med sin løpskapasitet, men kan ikke posisjonere seg riktig. Offensivt klarer han aldri trekke av en mann eller to, har null eller ingen uforutsigbarhet. Ja det eneste positive jeg ser med han offensivt er innleggsfoten. Jeg så mye mer nytte i Zenden når dere hadde han. Wft! Er det laget? Av og til vil jeg spy litt av Benitez, greit å nedprioritere PL. Men å gjøre det så forferdelig åpenlyst, også mot Arsenal?! Om Liverpool taper CL plassen til Everton grunnet dette tapet skal jeg godte meg. Endret 5. april 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fy faen Rafa eier Laget er jo fantastisk, når Plessis spiller så kunne han vel slengt utpå Insua og Nemeth også(?). Forsvarsfireren likte jeg. Vi vinner 3-0 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Samtidig ringer også nyheten om at Hyypiä forlenger kontrakten inn og blir nå værende minst ut kommende sesong. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Liverpool taper idag. Nuff said. Men til TIRSDAG, derimot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå