Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er helt uenig.

At han er over the top eller at han er lat og umotivert?

At han er over the top. Lat og umotivert kan jeg være enig i, spesielt sistnevnte. Tror ikke han liker seg i Barca lenger. Barca har jo denne bruk-og-kast-mentaliteten når det gjelder stjernespillere.

Edit: Nei, Hyrlen, vi veddet ikke noe tror jeg. Du kan jo lete litt i innleggene fra den tiden. Det er mulig jeg husker feil.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Ser at de spekulerer på Barca-forumet i at Ronaldinho faktisk ikke er skadet, men at det er cover up for uenighetene mellom Ron og Barca. Han har stått over flere kamper i det siste, men ikke hatt noen skade før det plutselig kommer ut nå at han er skadet.

Mistenkelig.

Lenke til kommentar
Piss, som vanlig. Jeg tenker på hjemmekampen mot Inter og kampen på onsdagen.

Arsenal kampen hadde vi flaks en gang, det var når Bendtner stod i veien. Resten var god forsvaring, og elendige Arsenal spillere.

Hjemme mot Inter spilte vi nok en gang bra, men hadde muligens flaks på sjangsen til Cruz og Zlatan. Utenom det var det plankekjøring.

Du undervurderer Liverpoool som alltid, og mener alle våre seiere er flaks? Sjokk.

Lenke til kommentar

Ja, selvsagt var det en straffe. Men at dommeren ikke blåser er ikke så helt vannvittig merkelig. Slike situasjoner skjer faktisk veldig ofte i PL, og det er ikke alltid de blir blåst på. Kanskje i 70 av 100 tilfeller.

Selvsagt burde dommeren blåst, da han hadde en enormt god synsvinkel. Men uansett er det langt, langt, langt fra den klareste straffen jeg har sett.

Lenke til kommentar

Jeg er i alle fall uenig. Det er nesten ikke kontakt i det hele tatt.

Se feks på RBK - Lyn.

Holdinga til Demidov er MYE verre en dette, og berntsen falt ikke. Hleb datt alt for enkelt imo. Og hadde den vært SOLEKLAR, så hadde nok dommeren dømt straffe, siden han sto veldig bra plassert.

Lenke til kommentar
Hleb datt alt for enkelt imo.

Hleb faller smålett ja. Selvsagt er det ikke lett å holde seg på beina i den farten, men han faller lett - ja.

Det ville også Gerrard ha gjort om han kastet seg i 1. omgangen. Men i forskjell til Hleb klarte/ville han holde seg på beina.

Uansett er begge situasjonene straffe, imo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skal vi kalle vår innsats i CL de siste årene flaks kan vi like gjerne hevde at våre siste 15 kamper mot United har vært uflaks.

Hvorfor kommenterer du meg hvis du avskriver alle innleggene mine som piss?

Lenke til kommentar
Skal vi kalle vår innsats i CL de siste årene flaks kan vi like gjerne hevde at våre siste 15 kamper mot United har vært uflaks.

Selvsagt er ikke alle innleggene dine piss, men den sammenligningen der har 0 relevans med det jeg skrev, og det vet du like godt som meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Siden du ikke spesifiserer hvilke kamper det gjelder, regner jeg med du snakker om oss i CL de siste årene. Ser heller ikke helt hvordan 3-0 sammenlagt mot Inter er flaks, men vi hadde marginene på vår side mot Arsenal.

Lenke til kommentar

Selvsagt er ikke alle innleggene dine piss, men den sammenligningen der har 0 relevans med det jeg skrev, og det vet du like godt som meg.

Når alt kommer til alt er vel det en argument som går igjen ca 100% av innleggene til forsmådde united-tilhengere?

Lenke til kommentar
Siden du ikke spesifiserer hvilke kamper det gjelder, regner jeg med du snakker om oss i CL de siste årene. Ser heller ikke helt hvordan 3-0 sammenlagt mot Inter er flaks, men vi hadde marginene på vår side mot Arsenal.

Nå sier jeg ikke at dere hadde flaks som vant. Men vi kan jo nevne et rødt kort som ikke skulle vært rødt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...