Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke faen om Ronaldinho kommer til Liverpool. Om noe så tror jeg ikke jeg ville hatt ham heller, med tanke på prisen vi sannsynligvis måtte betalt for ham. Nå er jeg ikke oppdatert på kontraktssituasjonen til Ronaldinho eller hva Barca skulle hatt for ham, men vi kunne vel kjøpt Villa, Quaresma og Rafinha for samme pris tenker jeg. :p Dessuten er jeg veldig usikker på hvordan han ville passet i PL, selv om han selvfølgelig er en strålende spiller på sitt beste. Har jo dog sett tegn som tyder på at han har hatt sine beste dager den siste tiden.

Lenke til kommentar
Bestekompisen min er svoren United-fan og han er redd for tap mot oss i CL. Han påstår at det er typisk United å bryte en lang seiersrekke mot et lag i en viktig kamp som for eksempel CL-finalen.

Er vel heller mot Bolton, City og andre møkkalag Uniteds seiersrekker blir brutt.

Lenke til kommentar
Ikke faen om Ronaldinho kommer til Liverpool. Om noe så tror jeg ikke jeg ville hatt ham heller, med tanke på prisen vi sannsynligvis måtte betalt for ham. Nå er jeg ikke oppdatert på kontraktssituasjonen til Ronaldinho eller hva Barca skulle hatt for ham, men vi kunne vel kjøpt Villa, Quaresma og Rafinha for samme pris tenker jeg. :p Dessuten er jeg veldig usikker på hvordan han ville passet i PL, selv om han selvfølgelig er en strålende spiller på sitt beste. Har jo dog sett tegn som tyder på at han har hatt sine beste dager den siste tiden.

Tror ikke de ville krevd mer for han en for Villa, men tviler på dette er annet en rykter, som du sier så er jeg også tvilsom på hvordan han ville passet i PL.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis Ronaldinho skulle finne på å signere for oss (fingers crossed), så må han belage seg på å gå ned i lønn.

1 Ricardo Kaka 9.000.000

2 Ronaldinho Gaucho 8.520.000

3 John Terry 8.040.000

4 Frank Lampard 8.040.000

5 Thierry Henry 7.800.000

6 Cristiano Ronaldo 7.680.000

7 Michael Ballack 7.440.000

8 Andry Shevchenko 7.440.000

9 Steven Gerrard 6.780.000

10 Wayne Rooney 6.780.000

Han skal selvsagt ikke tjene mer enn Stevie.

Lenke til kommentar

Begynnelsen av sesongen til Ronaldinho startet veldig dårlig. Blant annet mye krangling med treneren, betydelig mye feitere, - og selvfølgelig dårlig form var en av grunnene.

Han søg balle i VM i Tyskland, men jeg syntes han har blitt mye bedre nå, og stråler blant annet i CL, - før han ble skadet. Alt i alt en god forsterkning for Pool hvis det blir noe av det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Feitere? Større er vel mer korrekt. Han var altfor tynn før. Fotballspillere skal ha kjøtt på kroppen. Selv om Gerrard ikke hadde en god sesong i fjor, er han ikke over the top.

Lenke til kommentar
Hvis Ronaldinho skulle finne på å signere for oss (fingers crossed), så må han belage seg på å gå ned i lønn.

1 Ricardo Kaka 9.000.000

2 Ronaldinho Gaucho 8.520.000

3 John Terry 8.040.000

4 Frank Lampard 8.040.000

5 Thierry Henry 7.800.000

6 Cristiano Ronaldo 7.680.000

7 Michael Ballack 7.440.000

8 Andry Shevchenko 7.440.000

9 Steven Gerrard 6.780.000

10 Wayne Rooney 6.780.000

Han skal selvsagt ikke tjene mer enn Stevie.

Mulig jeg husker feil, men jeg mener jeg har sett en liste der Torres var inne på topp 10 jeg, over Gerrard også. Men husker ikke hvor det var da. :hmm:

Lenke til kommentar
Mulig jeg husker feil, men jeg mener jeg har sett en liste der Torres var inne på topp 10 jeg, over Gerrard også. Men husker ikke hvor det var da. :hmm:

France Football hadde ei sånn liste, gjenngitt her av telegraph

Lurer på om ikke det var den ja. :) Men den var et anna sted da. Samma det egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...