bruno99 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Dommeren står vel bak dem, så da er det ikke så lett for han å se at armen er hektet inni armen til Hleb Endret 4. april 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hallo folkens det er jo en klar straffe til Arsenal, ikke noe å diskutere det vel.Må være blind for å ikke se at det er straffe, er SELV Liverpool fans og er selvfølgelig glad for reslutatet blei som det blei. Syns det er rart at ikke dommern blåste jeg, han blei jo rivd ned.. helt enig, det er et klart straffe spark. men vi har vært uheldige før med straffer, som mot chealsea, så vi må jo ha flaks på en aavgjørelse eller? Ja herremin dritt glad at det ikke ble straffe, litt flaks må vi også ha, men ikke noe å diskutere detta. Alle ser jo at det skulle ha vært straffe. Men når du snakker om chelsea kampen, jeg var faktisk der da Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Grunnen til at jeg må si det samme hele tiden, er fordi jeg luftet min mening, og mange forskjellige drar det opp og diskuterer det, så da må jo jeg svare med argumenter for min mening. Og jeg er selvfølgelig klar over at det er min mening og at majoriteten er uenig med meg, og det er jo også noe jeg understreker, men jeg står likevel for det og hvor mange som måtte mene noe annet har ikke noe å si for min mening. Når det er sagt så er vi heller ikke så ekstremt uenige, for som sagt mener jeg bare at det ikke var en soleklar straffe, men en situasjon som var så åpen at det glatt kunne gått begge retninger. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hewitt har et helt klart poeng i det han sier. Et annet godt poeng er at dommeren la lista høyt hele kampen og liknende situasjoner skjedde opptil flere ganger uten at det ble frispark. Som vi alle vet skal det mer til å få et straffespark, enn frispark. Dommeren dømte konkret gjennom hele kampen, så hvorfor gjøre forskjell på èn forseelse som ble begått opptil flere ganger uten at det ble dømt? Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det er hvertfall godt å se at dommeravgjørelser for/mot vårt lag jevner seg ut over en hel sesong Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tror det blir noe b-preget lag imorgen. Peter starter Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ingen Torres?!? Men dere har å vinne i mårra folkens! Blir det poengtap på gunners i mårra er de helt ferdige i kampen om liga gullet. Skal "heie" litt på dere jeg Løkke'te Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ser at Rafa på pressekonferansen antyder at spillere som Gerrard, Kuyt og Torres kan bli hvilt, og Masche er jo allerede ute, så jeg ser for meg et halvveis reservepreget lag, ja. Og egentlig tror jeg det er lurt, ettersom vi har et greit tak på fjerdeplassen nå (dog ikke sikret) og må jo da fokusere mest på CL hvor man har sjansen til å gå langt. Men jeg håper egentlig på fullt lag, jeg vil vinne. Lurer på hva Arsenal gjør, de er jo med i gullkampen enda og må jo nesten starte med det beste laget. Men det kan jo få sine konsekvenser på tirsdag. Tre harde kamper på seks dager mot samme lag, ikke enkelt. My guess: Reina Arbeloa - Carra - Skrtel - Riise Pennant - Lucas - Gerrard - Benayoun Crouch - Voronin Evt. hvis vi fortsetter med 4-2-3-1 så kan Voronin gå ut og Alonso inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 så for meg et slikt lag jeg også, hadde vært greit med seier siden *Rafa trenger en seier mot et storlagene i PL *# poeng er sikkring av 4.plass *Bror min er arsenal fan men tipper på en strøken uavgjort Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tipper Arsenal seier, så slår vi de på tirsdag Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vinn i mårra og tap på Tirsdag Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tipper Arsenal seier, så slår vi de på tirsdag Tror det er mest sannsynlig hvis dere stiller uten Torres og Gerrard ++. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vinn i mårra og tap på Tirsdag Du vil heller ha Arsenal videre i CL enn Liverpool? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vinn i mårra og tap på Tirsdag Du vil heller ha Arsenal videre i CL enn Liverpool? Eh, såklart? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvorfor er det så opplagt? Vi er jo bare et drittlag som dere alltid slår allikevel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bestekompisen min er svoren United-fan og han er redd for tap mot oss i CL. Han påstår at det er typisk United å bryte en lang seiersrekke mot et lag i en viktig kamp som for eksempel CL-finalen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vi er jo bare et drittlag som dere alltid slår allikevel... Fint dere innrømmer det. Vi har vel ikke tapt for dere på 6 år i PL nå så, greit det. Vil selvsagt ikke ha Liverpool videre mtp på CL-flaksen deres. Og ManUtd - Liverpool i en finale er mitt verste mareritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Skal vi kalle vår innsats i CL de siste årene flaks kan vi like gjerne hevde at våre siste 15 kamper mot United har vært uflaks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Liverpool slår united i cuper, (fa-cupen i 06 var nyeste`) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Vi er jo bare et drittlag som dere alltid slår allikevel... Fint dere innrømmer det. Vi har vel ikke tapt for dere på 6 år i PL nå så, greit det. Vil selvsagt ikke ha Liverpool videre mtp på CL-flaksen deres. Og ManUtd - Liverpool i en finale er mitt verste mareritt. Jeg tar det som en komplement, at du vil ha oss ut fordi vi har "CL flaks" er tullball:) Endret 4. april 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå